{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.537 visninger | Oprettet:

Når kæresten muligvis har en anden {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Er i den triste situation at jeg faktisk er ret sikker på min kæreste igennem halvandet år nok har noget kørende med en anden? smiley
Det hele begyndte for en lille måneds tid siden. Vi har i godt og vel et halvt år snakket om at flytte sammem, buget lagt og alt det der vi manglede enlig bare lejligheden. Nå men sidst i november begyndte jeg at føle at min kæreste var meget hemmenligheds fuld over for mig, og han talte enlig ikke rigtigt til mig, hverken når vi var sammen eller over SMS når han var hjemme. Jeg tænkte at han nok bare var lidt stresset da de havde en masse at lave på arbejdet.
Omkring jul rejser han så til Kolding for at holde jul hos hans familie der (vi bor i Vestsjælland), han ringer ikke og skriver enlig heller ikke særlig meget? Jeg bliver da lidt ked af det og fortæller ham hvordan jeg havde det, og mere bliver der ikke gjort ved det.
Jeg kigger så på lejligheder lidt i sjov, og her finder jeg så bare Lejligheden! Den opfylder alle de krav vi havde og ligger bare perfekt. Skynder mig selvfølgelig at sende linket til min kæreste og forventer enlig han er ligeså glad som mig. Men tværdigimod, han afviser blankt og siger at det er alt for tidligt at vi flytter sammen og er generelt bare kold over for mig. Jeg bliver selvfølgelig skuffet og ked af det, men tænker at han nok lige havde fået lidt kolde fødder.
Da han kommer hjem fra Kolding er intet ændret, han er stadig kold over for mig og gider ikke rigtigt snakke med mig. Faktisk sidder han bare med sin mobil eller tablet hele dagen smiley
Så i dag skulle jeg lige låne tableten, og da jeg låser den op har han åbenbart glemt at gå ud af facebook's chat ting, og der ligger en samtale med en pige. Jeg kan ikke dy mig selv og læser lige deres samtale igennem, og kan se at de lidt planlægger en aften alene. Min kæreste ved jeg ikke bryder mig om at han er sammen med piger uden der i det mindste er andre drenge tilstede. Men ikke nok med det så skriver pigen "Din kæreste behøver jo ikke vide noget som helst, bare sig du skal noget andet".
Hun slutter af med at skrive sit nummer til min kæreste med beskeden "Hvis nu du skulle trænge til noget, så bare skriv"
Ved godt det var forkert af mig at læse samtalen, og ved ikke om jeg skal konfrontere min kæreste med det? For jeg ved at han bliver sur/skuffet over at jeg har læst samtalen.

Puha, håber ikke det blev alt for rodet. Måtte bare ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når kæresten muligvis har en anden
  • #1   4. jan 2013 Åh gud nej.. Håber virkelig du er okay!

• #3   4. jan 2013 Åh, hold da op.. Tag en snak med din kæreste, sig du har set samtalen og gerne vil vide hvad fanden det er der foregår..

• #4   4. jan 2013 Når kæresten muligvis har en anden...

DROP HAM!

• #6   4. jan 2013 Jeg ville kræve en forklaring..

• #8   4. jan 2013 Hold da op! Lyder ikke sjovt smiley .......
    Du skal ihverfald prøve og snakke med din kæreste om det, det er helt sikkert!
    Hvor lang tid har i været sammen, og har du oplevet andet omkring ham?
    Jeg ved godt det måske ikke er fair og luske sådan rundt og læse alle beskeder, som pigen og din kæreste havde skrevet sammen - men han havde glemt og logge ud, og du synes vel heller ikke det er fair at han er så *hemmelighedsfuld* overfor dig.
    Jeg ville helt klart konfrontere det med ham.
    Eller bare spørge ham, hvorfor han har ændret adfærd overfor dig på den måde...

• #9   4. jan 2013 Det er tydeligvis en meget hård situation du er i lige nu. Men for dig er det tiden til at være ''egoistisk''.. Jeg er ked af at sige det, men jeg tror du har ret omkring at han har en anden.. Du skal tænke på dig selv først, og nå at slå op med ham inden det er ham der får det sidste ord. For det er bare ikke i orden at han ''player'' dig så hård, eftersom i er så langt henne i jeres forhold. Det er respektløst! Og der skal ikke være noget forhold, hvis der intet respekt er!
    Held og lykke søde! Lige meget hvad, så kommer du igennem det!

• #11   4. jan 2013 Der kan være en forklarring på han har været kold men at han aftaler en aflene aften med en anden pige det IKKE okey nå man har kæreste på render man ikk rundt med andre piger alene og SLET ikk hvis man ikk fortæller sin kæreste det..

Han må bare ud..

• #12   4. jan 2013
    Selvom du er ked af det, så når du skal konfrontere ham med det så lad være med at gør det i en sur tone, ikke være vred og anklagende.
    Det har jeg lært ikke opmuntre til noget godt svar :o)

• #13   4. jan 2013 der er ikke andet at gøre end at sige du har haft på fornemmelsen at han ikke rigtig vil dig mere, jeg har selv været i den situation og det gør ondt , og det bliver ikke nemt at konfrontere ham, men du skal ikke leve i en løgn, der er ingen der fortjener at blive såret på den måde, (: og hvis han så virkelig har noget med hende den anden så er han slet ikke noget værd at samle på,

• #14   4. jan 2013 Først og fremmest synes jeg du skal fortælle ham at du har læst det.
    Det kan godt være at han bliver sur men det er sikkert fordi at han bliver sur på sig selv over at han er opdagde.

Og du fortjerne bedre end en fyr der planlægger noget med en anden..

Men har selv haft en masse kæreste der har vært mig utro. Så skriv bare privat besked vis du vil have en erfaring person at snakke med om det smiley

• #15   4. jan 2013 Jeg stiller nu nogle spørgsmål som du så derefter skal gøre op med dig selv hvad du vil gøre. Forhåbentligt.

Den ligegyldige reaktion fra hans side omkring dine følelser hvad betyder det for dig? Får du noget ud af at konfrontere ham omkring den hemmelige pige? Altså vil du være sammen med ham efter det alligevel bo sammen etc.? Din handling er selvfølgelig ikke okay, med tror du det styrker jeres forhold efter det her også selvom du ikke fortalte ham det? Vil du gøre det igen? Er hans handling acceptabel overfor dig? Kan du leve med det og at det måske kan ske igen? Er han det hele værd/fortjener du bedre? Har du gjort noget lignende? Kunne hans handling være noget du har misforstået så det slet ikke er som det ser ud? Er han den rette at stifte økonomi og hjem med? Vil du kunne regne med ham igen?

Det er svært at sige hvad du skal gøre. Hvis det som det lyder i mine ører havde jeg nok droppet ham uden yderligere kommentar. Hvis han spørger til det skal han selvfølgelig vide hvorfor. Det er svært at droppe nogen man virkelig holder af, men du skal tænke på hvad der er bedst for dig selv og kun dig. Lad være med at komme ud i noget selvpineri i form af usikkerheden omkring jeres forhold. Stop det mens legen endnu er go, inden i sårer hinanden hårdere end i allerede har gjort.

• #16   4. jan 2013 Enig i det er godt at konfrontere. Men brug lige nogle dage på at tænke dig god om, og få så mange beviser som muligt, for han vil uden tvivl have 1000 gode undskyldninger, eller sige jeg snakkede jo bare med hende... Og at det også er dig der er problemet (hvilket ikke er tilfældet, husk det:). )

Og konfronter kun hvis du er villig/klar til at afslutte det, hvis du får et svar som du ikke kan leve med.

Håber virkelig det bedste for dig

• #17   4. jan 2013 behøver ikke gentage de andre, men er især enig med DD og krikken :o) Smid lortet foran ham og sig du har 5 sek ellers kan du tage dit lort og forsvinde!

• #18   4. jan 2013 Uanset om han har en anden eller ej, så lyder han ikke til at være særlig meget forelsket i dig og bør derfor kastes ud til højre!

• #19   4. jan 2013 I mine øjne er det på ingen måde OK at snage i hinandens privatliv som du har gjort - når det så er sagt, så er du vidst ikke den der har trådt mest i spinaten her..

Om han har været dig utro eller planlagt at være det, er i mine øjne et svigt der er nærmest lige stort.
    Et brud er ikke nødvendigvis altid løsningen på et sådanne svigt, det er for mig at se en lidt "umoden" tilgang til at tackle et forhold.

Jeg vil råde til til at tænke 100% på dig selv, og hvad DU vil. Kan du ikke længere stole på ham, og ikke tilgive hans svigt, så gør det stille og roligt forbi med ham. Forklar hvad du har fundet ud af (og undskyld for at du har læst det..) men det kan du ikke fungere med.
    Hvis du derimod godt kan tilgive ham og stole på ham igen såfremt han er villig til at arbejde på jeres forhold, så synes jeg du skal sætte dig og få en god lang snak med ham om fornyede "spilleregler" og forventninger til jeres forhold.

Håber du finder en løsning der er god for dig smiley

• #20   4. jan 2013 Åh nej... Har prøvet det samme, han havde dog ikke ændret sig, men kom ved en fejl ind i hans beskeder og så en eller to mistænkelige beskeder, jeg kunne ikke dy mig og læste alt i gennem.... Dertil kunne jeg ikke holde det tilbage og konfronterede ham!!

• #21   4. jan 2013 puuha jeg var blevet gal!
    jeg synes du skal konfrontere ham med det når du ser ham.. og måske lige gøre op med dig selv om du vil droppe ham eller beholde ham?

jeg havde personligt droppet ham..

held og lykke med det smiley

• #23   4. jan 2013 Puha ens kæreste burde (langt det meste af tiden ) forgude en.. Selfølgelig må der snakkes med andre piger, men de beskeder lyder ikke godt .. Mht til at han er er så kold - så kan du gøre lange bedre i en der oprigtigt er interesseret i dig !!

Der er masser af fyre derude, du må ikke spilde din tid på en der ikke vil dig - det er livet for kort til smiley

• #24   4. jan 2013 Selvfølgelige skal du konfrontere ham! Han har jo åbenbart ikke nosser nok til at sige, at der er noget galt i forholdet, hvilket der i følge ham må være, siden at vælger at hoppe på en anden..
    Hold da fast mand en idiot. Håber du er okay! Din stakkel smiley

• #25   4. jan 2013 Selvfølgelig er det ikke okay at snage i hans ting, men jeg forstår dig godt når han har ændret hans måde at være overfor dig, og jeg havde selv gjort det samme!

Men der er ikke andet at gøre end at konfrontere ham, forklar ham at du synes han er blevet mere fjern osv, og derfor tog du dig selv i at læse hans beskeder. Han vil forstå dig, medmindre han har gang i noget lort.

Jo længere tid du går med det, jo mere ked af det bliver du. Så det er bare med at bide i det sure æble. Det er jo heller ikke fedt at være i et forhold, hvor man ikke føler sig sikker. smiley

• #26   4. jan 2013 smid den i fjæset på ham, og sprøg ham hvad fanden der sker!!
    Min søster fandt ud af hendes havde 5 andre!

• #28   4. jan 2013 Jeg har engang haft en kæreste som også havde rigtig svært ved og forstå han var i et fast forhold og jeg fandt også ud af det over fantastiske fb fik så fat i hendes nummer og sagde til hende hun skulle pisse langt væk og derefter havde jeg en meget lang samtale med min eks om at sådan skulle det ikke være hvis vi skulle være sammen så fuck drenge der ikke kan holde sig til en a gangen smiley

• #29   4. jan 2013 Hvis hun giver ham hendes nummer til sidst har han tydeligvis først lige kommet i kontakt med hende - pluds, stod der noget der direkte beviste at HAN lagde op til hende, eller var det kun den anden vej? Sørg for at være sikker, for ikke at beskylde ham for noget han ikke har gjort..

..noget helt andet er måden han har været på overfor dig på det seneste. Sæt jer ned og tag en snak om det, kan jo være han ikke "tør" fortælle han måske ikke helt føler det samme længere! Desuden tænker fyre ikke over følelser på samme måde som vi gør - vi lægger typisk meget mere i det. Så start med at tage en samtale om hans opførsel, og alt efter hans reaktion, kan du jo bidrage med beskeden som lå åben på computeren..

• #30   4. jan 2013 Sissel..

Men man aftaler jo ikk alene møder med piger man lige har mødt uden kæresten skal vide noget for så er der ugler i mosen!!

• #33   4. jan 2013 Men var det ham eller hende der skrev det? Man kan jo hurtigt overfortolke.. Siger bare hun bør være sikker inden hun kaster med lyn og torden over ham smiley

• #34   4. jan 2013 Du gå lige til ham med kortene på boret og ber om en forklaring!

En KÆMPE tryste krammer fra mig!
    Den der opførelse kærver om ikke andet en KÆMPE undskyldning!

• #35   4. jan 2013 Hmmm.. Jeg ville så have blevet sur over at nogen havde læst min FB..
    Min kæreste har godt nok alle koderne til næsten alle mine ting, men jeg kan ikke klare at folk kigger i mine private ting..

ANYWHO!!!
    Så ville jeg sige det.. Det var jo trods alt et uheld.. Du skulle jo måske have logget ud, men ja.. Det er jo svært når samtalen var der, det gør ham selvfølgelig ikke skyldig.. Husk det..

Men tja.. Jeg ville ihvertfald sætte store spørgsmål tegn, ved om han var klar til at flytte sammen, når han så blankt afviser det og han ikke deltager aktivt i "jeres" søgen.. Måske er det virkelig kun dig der ønsker det skal ske/er parat til det, nogen gange kan man stirre sig helt blind på det man gerne vil smiley

Sådan er det nogen gange herhjemme, jeg vil det mere end min kæreste og kan nærmest prøve at lægge min vilje over i ham, indtil man indser, det hjælper jo ikke en skid.. Han skal jo ville det selv..

• #36   4. jan 2013 Irina
    Alt dette er jo den anden kvindes ord, ikke hans smiley

• #38   4. jan 2013 Håber virkelig han har det skidt med det... Stakkels dig, håber du har det godt! Som 12'årig har jeg jo ikke så meget at sige, andet end han er da en totalt nar >.<

• #39   4. jan 2013 Nårh ja, men der kan vel også være klamme tøser derude som provokerer seksuelt mod fremmede, såvel som der er mænd.. Var det jeg tænkte

• #40   4. jan 2013 Åh, hvor er jeg ked af det på dine vegne! Virkelig.. Er selv meget usikker, og hvis jeg så sådan en besked på min kærestes telefon eller andet, så ville jeg bryde sammen. Fuldstændig.. Men jeg er så også sådan, at jeg konstant går i frygt for at miste ham, hvorfor ved jeg ikke, for han viser ingen tegn, og forklarer mig altid at det ikke vil ske osv. osv. Men sådan har jeg det bare..

Jeg synes helt sikkert du skal konfrontere ham med det! Det havde jeg gjort.. For hvis de laver aftaler bag din ryg, så synes jeg også du skal have en grund til mistanke! Min kæreste må dog gerne være sammen med veninder, men er det aldrig, han er kun sammen med et par af hans kammerater fordi de gamer com heeeele tiden, og jeg ved også at han vil have lov til det. Men jeg ville aldrig kunne leve med at han løj overfor mig, flirtede med andre, lavede aftaler bag min ryg, han skal intet skjule! Så jeg synes du skal konfrontere ham!

• #42   4. jan 2013 ja min søsters var en klam stodder! det helt sikkert!
    .. kunne ikk lide ham fra start, og kom ved et uhel til at sige han var klam, hun troede ikke på mig.. og undskyldte straks da hun fandt ud af han var et svin!
    .,. HUSK TØSER, IKKE KUN MÆND/DRNGE ER UTRO. KVINDER/PIGER KAN SATME OGSÅ VÆRE DET smiley

• #43   4. jan 2013 Jeg har ikke læst folks svar, men slå koldt vand i blodet!

Han behøver ikke have en anden af den grund. Du har jo kun set hende skrive sådanne ting, ikke ham smiley Måske er han skræmt lidt væk af alt den lejlighedssnak og flytte sammen halløj? Måske er han slet ikke klar til alt det, og derfor vælger han at bakke ud smiley Han har muligvis haft brug for at snakke med andre, her hende pigen, for at holde det på afstand.

Hav det lige i tankerne, inden du beskylder ham for at have en anden smiley Drenge tager den oftest mere med ro, og bliver hurtigere skræmt af ting som bliver seriøst for hurtigt, hvor vi piger jo nærmest har planlagt hele vores liv til punkt og prikke smiley

Tag en snak med ham, og sig du føler han har ændret sig, og hvorfor han har det. Nævn ikke hans samtale med hende pigen, medmindre du føler det er meget nødvendigt.

Krydser fingre for at alt er okay! Held og lykke med det hele smiley

• #45   4. jan 2013 Camilla
    Præcis min tanke! Godt jeg ikke er den eneste smiley
    Piger overfortolker SÅ let,taler af erfaring, jeg er selv en pige smiley haha

• #47   5. jan 2013 Jeg er helt enig med stort set alle de andre tøser!
    Jeg synes bestemt, at du skal konfrontere ham med det! Det er IKKE ok!

• #48   5. jan 2013 Hold da op en mundfuld du har fået smasket lige i hovedet der... stakkels dig! Jeg må sige at der ikke er andet at gøre end at snakke med ham om det, lægge alle kort på bordet og fortælle ham det hele og sige at nu skal han være ærlig og fortælle dig hvad der egentlig forgår:/<3 Jeg må virkelig sige et stort held og lykke til dig og håber i får talt ud sammen:)

• #50   5. jan 2013 Har fået taget en god snak med ham omkring det, han sagde godt nok at han ikke ville noget med hende, men hun ville nået med ham, også spurgte han om jeg syntes om han skulle blokere hende på facebook.
    Det svarede jeg selvfølgelig ja til. Lige nu tror jeg han får en chance, men min tillid er godt nok svækket en hel del.

• #51   5. jan 2013 Havde han så et svar til hvorfor han var kold

• #52   5. jan 2013 Camilla: Han kom da med et svar på det, altså sagen er den at han er en religiøs person og hele hans familie er også. Så enlig er det nok bare fordi han er opdraget til det. Jeg tror slet ikke på kristendommen og kommer heller ikke til det, dette er hans mor ikke helt så glad for og fik hen over julen altså overtalt ham til at det var en dårlig ide at flytte sammem fordi jeg holdte ham væk fra sin tro. Så han har været lidt splittet mellem hvad hans mor har sagt og hvad han selv mener.

• #53   5. jan 2013 hmm, glad for at du har snakket med ham!

• #54   5. jan 2013 Friseren: Ja det var det bedste at gøre, men har godt nol stadig en del mistillid. Men så at han blokerede hende fra facebook, men ved at de stadig ses da hun synger i det kor han spiller trommer til. Håber dog han prøver at undgå hende.

• #55   5. jan 2013 hmm, jeg havde forstået det forkert så. Troede det var en kvinde som du ikke kendte til ?
    men "skriv hvis du trænger til noget" kan jo ikke betyde andet?

• #56   5. jan 2013 Jeg kendte heller til hende, var først da jeg snakkede med ham at han sagde at det jo bare var en fra koret.

• #57   5. jan 2013 Held og lykke. Skriv gerne hvordan det går;-)

• #58   5. jan 2013 Det jeg har at sige, er blevet sagt. Så jeg sender bare et stort kram afsted!

• #59   5. jan 2013 Puha, du får også en kæmpe krammer herfra...

En mor kan nogen gange blande sig lidt for meget, men de gør det jo kun fordi de elsker deres børn..

Håber i får det løst.. Mange varme tanker herfra..

• #60   5. jan 2013 synes ikke det er ok at læse andre folks private samtaler, men nu er det gjort, jeg ville spørge ham,

tænker også grunden til han ikke siger noget er fordi du er jaloux, jeg er selv jaloux, fordi min eks duskede alt og alle, men jeg nægter ikke min nuværende kæreste at have pigervenner eller at se dem uden mig. Og han er også jaloux men jeg må også gerne se min drengenvenner uden han er med. jeg bliver heller ikke sur over det, og det gør vores forhold noget lettere at vi taler om tingene.

håber i finder ud af det

• #61   5. jan 2013 Du har gjordt det rigtige!

• #62   5. jan 2013 Tina: Er nu enlig ikke den jaloux-type og stoler rigtig meget på min kæreste. Men syntes nu ikke at han skal være sammem med en pige alene, er der flere ja så gør det mig ikke så meget.

• #65   11. jan 2013 "Hvis du skulle trænge til noget, så sig til" kunne også betyde en længere samtale, en tur i biografen og så meget andet..

Det er da dejligt at i har fået snakket om det, men jeg kan ikke se hvordan han har brudt din tillid i den her sag? (og måske er jeg bare dørdum)
    Udover ikke at fortælle dig hvad der har gjort ham i tvivl og sådan. Men han har da nok haft brug for at tænke det igennem og finde ud af hvad HAN vil, og ikke hvad hans mor eller du vil have ham til smiley

Held og lykke med det hele smiley

• #66   11. jan 2013 What to do?
    1) lige synk det, og vend det med dine veninder.
    2) sig til ham at du har læst det, og at han har 5min til at tage sine ting, og være ude af døren, det han ikke når at få med bliver brændt på bålet med resten af jeres minder og billeder.
    3) FIND EN FYR DER FORTJENER DIG I STEDET FOR DEN NAR!

Seriøst, enhver idiot kan da regne ud hvad der er foregået imellem dem. Ville ikke engang overveje forholdet med ham, hvis det var mig smiley

• #67   11. jan 2013 Nullerdut:
    Altså det var faktisk ham der først begyndte at snakke om vi ikke skulle flytte sammen samt kigge på lejligheder. Jeg har hele tiden været den skeptiske.
    Men ved at hans mor har talt ham fra det, da jeg snakkede med ham om det, her fortalte han at hans mor mente at ved at flytte sammen med mig så ville han miste alt det religiøse.

Angående min tillid, jeg har flere gange haft kærester som har udnyttet mig samt været utro, derfor skal der intet til at jeg bliver såret. Desuden var denne her veninde pisse sur over at han blev kærester med mig, og beskyldte ham dengang for at lyve omkring vores forhold?

• #68   11. jan 2013
    Lige det som Nullerdut siger, tænker jeg også - for sådan en ting kan betyde mange ting og en ven har nok skrevet det til mig en gang eller tre fordi jeg har været ked af det.
    Men det har ikke betydet noget forkert, bare en hjælpende hånd og en god ven.

At jeg så ikke finder mig i, hvis jeg ikke må se hankøn, uden han er til stede, det er noget andet. Ville blive bims med sådanne restriktioner. Men heldigt nok har min kæreste det også sådan :o).

Ps. læste lige dit sidste indlæg. Usher har lavet en super god sang der hedder His Mistakes.
    http://www.azlyrics.com/lyrics/usher/hismistakes.html
    Den handler om at han er sammen med en pige, som er blevet svigtet. Men hun bliver ved med at fører alle eksens fejl over på ham, hun har taget mistilliden med.
    Og det er han træt af. Han er træt af at hun minder ham om de fejl han lavede, hun sammenligner dem, fordi eksen var utro, så er hun sikker på at han nu er osv.
    Han vil ikke betale for eksens fejl.

Pointe; mistillid er noget bæ at tage med videre, selvom jeg ved det er svært og ligge på hylden.

• #69   11. jan 2013 Krikken: Har ikke noget imod han er sammen med piger, bare der er mere end en. Og han er det på samme måde over for mig. Jeg må gerne være sammen med drenge, bare ikke med kun en dreng.

• #70   11. jan 2013 Ja, men det betyder da ikke at din nuværende kæreste er det. smiley Jeg har da lov at være sammen med fyre uden at min kæreste er der, og omvendt. Men det er måske bare vores forhold der er sært.. Men jeg ville få spat hvis jeg ikke måtte være sammen med mine drengevenner..
    Den sætning har jeg også fået millioner af gange. sammen med alle andre former for jeg-vil-gerne-hjælpe/trøste/være der for dig sætninger fra søde mennesker. smiley

Og at hun måske er en ko betyder ikke at din kæreste er dog utro, men jeg kan godt forstå at du så forholder dig mere mistroisk til det hun skriver end til andre smiley

• #71   11. jan 2013 Men Nullerdut hvis du nu læser det hele så forklare jeg netop talte med ham, hvor han netop erkender at hun vil noget med ham.

• #72   11. jan 2013 Det hele er godt nok meget, jeg tror jeg har læst det meste... Men det betyder jo ikke at din kæreste vil hende? smiley
    Jeg kan godt forstå du ikke er glad for det, men ligefrem at begynde at råbe vagt i gevær og smide ham ud som nogen foreslår det, fordi hans mor har gjort ham usikker på om i skal flytte sammen og at der er en pige der godt kan lide ham.. Det er måske en smule drastisk. smiley

• #73   11. jan 2013 Jeg har da heller ikke sagt jeg vil smide ham ud? Jeg undrede mig over hvorfor han ville skjule sådan noget for mig, og med hans opførelse kunne jeg bare godt få det til at hænge sammen.
    Havde han ikke opført sig så underligt så havde jeg aldrig lagt noget i den samtale, men altså der er langt mere i sagen end de ting jeg påpegede.

• #74   11. jan 2013
    " Hej du, der er faktisk den her pige der er ret vild med mig/lægger an på mig, bare lige så du ved det "
    Nej, jeg ville heller ikke liiige sige til min kæreste hvis en var vild med mig, eller lagde at an på mig. Så længe det bare er det og man pænt afviser kan jeg ikke se hvorfor det skal deles?

• #75   11. jan 2013 Nej, det ved jeg godt. Det er derfor jeg skriver at det er andre på tråden der skriver det smiley
    Ja, men det ved jeg jo ikke når du ikke fortæller det? Jeg ved at han har været kold og mærkelig og tøvet ved at flytte sammen og at du har læst en samtale, der efter alt at dømme er venskabelig, mellem en veninde og ham. Veninden ved du er vild med ham, men ellers har du ikke noget på det.
    Kan du godt forstå hvorfor jeg tænker som jeg gør? smiley

• #76   11. jan 2013 Krikken: Som sagt han havde længe opført sig mærkeligt, og når man så finder sådan en samtale, ja så bliver man altså mistænkelig.
    Det er da fint at du ikke ville have reageret som jeg gjorde, men jeg reagerer som jeg nu engang gør og syntes enlig ikke det er okay at blive angrebet på den måde fordi jeg i tvivl og fustertion skrev et indlæg her inde?

• #77   11. jan 2013 Konfronter ham, det han har gjort/gør er værre end det du har smiley

• #78   11. jan 2013
    Det kunne også have været skrevet mere sobert, Nullerdut er lidt mere pædagoisk end mig :o). Forstår godt din frustration, men nogle gange er det måske også godt at få flere øjne på det i stedet for at blive bekræftet i at han bare er en lort :o).

Fair nok hvis du kun vil have ret i din frustration, men det er bare svært at vide hvor meget en trådstarter har lyst til at man skriver. Om man skal give ret, komme med råd, komme med andre tanker eller hvad man skal.

• #79   11. jan 2013 Nullerdut: Havde jeg skulle have forklaret alt, så havde indlægget fyldt alt for meget smiley

• #80   11. jan 2013 Er jeg pædagoisk? Hell yea!!

• #81   11. jan 2013 TS:
    Ja, men det ændre ikke på at jeg:
    a) ikke er tankelæser, og derfor ikke kan vide mere, end det du skriver
    b) bare er et menneske, og derfor kan tage fejl, skrive noget forkert og få tingene skrevet anderledens end det er ment
    c) Har en anden baggrund end dig, som gør at jeg tænker anderledens end du gør, og derfor har andre idéer om hvor grænserne går
    d) Ikke ved om du vil, som krikken skriver, stryges med hårene, klappes på skulderen, have afvide at han skal ud/blive osv. osv. Mulighederne er uendelige.

Og stod det til størstedelen af dem her i tråden skulle han ud lige nu... Tankevækkende! smiley

• #82   11. jan 2013 Altså jeg ville have et råd om jeg skulle komforterer ham eller bare skulle lade som om jeg aldrig havde læst samtalerne.

• #83   11. jan 2013 Ja, og det du har fået mest af er "smid ham ud" råd. smiley
    Jeg synes du skal snakke med ham, men det fik jeg lige skimmet mig til, at du allerede havde gjort, da jeg skrev mit indlæg. smiley

Jeg skriver ikke for at være ond eller gøre din dag dårlig eller noget, men for at forstå hvorfor de ting du har nævnt gør dig mistroisk, for jeg ved ikke mere end det du har skrevet ^^

• #84   11. jan 2013 Syntes faktisk de fleste skriver at jeg skulle snakke med ham.
    Men nu er det vel også to uger siden det skete, og mig og min kæreste har fundet en løsning nu.

• #85   4. maj 2013 godt nok en ældre tråd, men nullerdut, du er lige netop meget pædagogisk......

TS håber i styr på det, og at han igen en dag gør sig fortjent til din tillid, et forhold uden er ikke det værd

• #86   8. maj 2013 Lyder da godt at i fandt en løsning, håber da ikke han havde en anden, eller hvad det nu var.

• #87   8. maj 2013 JTK: havde han ikke, og vi er faktisk lige flyttet sammen og holder mere af hinanden end før

• #88   8. maj 2013 Goooodt

Kommentér på:
Når kæresten muligvis har en anden

Annonce