{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Ferien ødelagt, og alligevel ikke {{forumTopicSubject}}

I påskeferien, lidt før(13-20/3) skal jeg med kæresten til England, det bliver vores første rejse sammen, hans første rejse til udlandet, og min første gang afsted siden jeg flyttede hjem fra England i 2005.

Vi havde planlagt, vi ville blive i London, og på camden market i weekenden, men nu har vi så lige fundet ud af hele Camden midtby er brandt ned her i februar, øv!
Vi har haft planlagt rejsen vi rimelig lang tid, og det hele var ligesom for at komme på camden market, og købe en masse fedt tøj.

Men vi kan jo ikke bare droppe rejsen, så vi har aftalt at tage til Liverpool i stedet(der jeg har boet) så vil jeg vise kæresten rundt, så han kan se hvad jeg har lavet derovre, besøge gamle venner ect.
Så fik jeg lyst til at tjekke, om der muligvis er en fodbold kamp den weekend, og minsanten om Liverpool(gude holdet!!!) ikke skal spille 15/3 imod reading hjemme på Anfield, så imorgen skal jeg bestille fodbold billetter, så kan jeg endelig komme ind på stadionet og se en kamp, og jeg når det inden vi får nyt stadion.

Så mon ikke rejsen bliver god nok alligevel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferien ødelagt, og alligevel ikke
Kommentér på:
Ferien ødelagt, og alligevel ikke

Annonce