{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

værste mdr i LANG tid!!! {{forumTopicSubject}}

Eller det er 1½ mdr.

Det hele startede 14/3, da jeg blev fyret lige før jeg skulle til England i påske ferien. jeg blev ved med at arbejde frem til 4/4.
Det er lige til at overleve, jeg er jo medlem af en fagforening.
Så døde min morfar for 3 uger siden, men han var heller ikke glad, havde han ikke rigtig været siden min mormor døde, så det var nok for det bedste.
Så gik vores helt nye(brugte) bil i stykker, vi har lige fået den, og så sprang tandremmen, vi ved endnu ikke hvor meget der er blevet ødelagt, men det kan godt komme til at koste omkring 10.000,-
Jeg fik så ikke udbetalt mine dagpenge fra fagforeningen for 2 uger siden, det var fordi der ikke var en gyldig grund for fyring på min fyre seddel, og det havde de ikke tænkt sig at informere mig om, nej det skulle jeg selv opdage!
Jeg har selv haft ringet til tidligere arbejds plads, uden noget held, jeg har ikke kunne få fyrings grunden sort på hvidt, så det ville fagforeningen self gerne gøre for mig.
Der er stadig ikke sket noget, og jeg kommer heller ikke til at kunne få noget udbetalt på torsdag, faktis bliver det ikke før engang sidst næste uge, hvis der kommer styr på sedlen idag. Hvilket min mor sørgede for, for når de ikke ville give mig noget, og fagforeningen ikke kunne lette røven, og lave deres arbejde, kunne hun ikke lade vær!

Det der har holdt mig oppe den sidste tid, har været at Apollo er kommet ud på rideskolen, så jeg har kunne tage ud og være sammen med ham et par timer, og bare glemme alt det lort der er omkring mig lige nu.
Men da jeg kom ud for at hente ham på fold idag, stod han og hvilede det ene forben, og han haltede da jeg trak ham ud.
Han har haft en gaffelbånds skade, og var lige blevet færdig med genoptræning, nu ligner det den er sprunget op på folden, igen!

Det eneste positive var, at han ikke vidste tegn på halthed i longe, hvilket han burde ved en gaffelbånds skade, men ligeud på fast bund var der ingen tvivl.

Så nu har han fået kølet benet 1 time idag, og så skal han ikke på fold imorgen.

Jeg håber virkelig ikke det er hans skade, for jeg orker ikke at miste ham

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værste mdr i LANG tid!!!
Kommentér på:
værste mdr i LANG tid!!!

Annonce