må bare lige ud med min vrede {{forumTopicSubject}}
Igår da vi lige var kommet hjem møder vi min svoger ham og min kæreste snakker så om arbejde da kæresten er kabelgraver vil han muligvis blive vinterfyret i 3mrd nårh men min svoger nævner så lige at de snart skal til at søge folk ude ved dem det er så her jeg bliver gnaven !
han spørg kæresten om det ikke var noget for ham det er en ting men jeg har gået hjemme i snart et år var det så ikke en ide at spørge mig om det ikke var noget i stedet for kæresten der kun skulle have det i en periode på 3 mrd................
det er da dejligt når familien tænker på en........... men syntes det var lidt en hentydning til at jeg var dum i arbejde da jeg spurgte hvad med mig jeg er træt af at gå hjemme og han bare ignorede det kæft han var da en nar
han burde da vide det ikke er arbejde der hænger på træerne for tiden
jah undskyld det blev lidt langt
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.403
Men jeg kan godt forstå dig det er da også ledt, at han ikke spørgere
dig.. hm.
mar 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 56 Svar: 646
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.403
man bliver da lidt muggen når sådanne ting sker
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 250
mar 2008
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 351
det kunne jo være at jobbet var i den kategori, det ved jeg selvfølgelig ikke.
mar 2008
jeg var sq med ude og producere elementerne.............. mandearbejde er udødende heldigvis for det man kan da heller ikke sige det er mandearbejde bare fordi det er hårdt arbejde ! det er noget pjat
maj 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 351
Da jeg fik mit nuværende job som CNC operatør, fik jeg da afslag på noget job i samme virksomhed, fordi de mente at det var for tungt arbejde.
Noget af det jeg står med, er der anbefalet kran til, men jeg kan da stadig løfte det uden, hvis det lige skal gå lidt stærkt.(jeg bruger dog for det meste kranen, for at beskytte min ryg)
Og nej, jeg er ikke en klein lille hestetøs, men en robust dame, som er vant til at knokle.
Og mange mænd ser også stadig sådan på det, og ham din svoger er nok desværre også sådan indrettet.
mar 2008
må bare lige ud med min vrede