{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

FRIESER FOLK! {{forumTopicSubject}}

JA ! Er nu påbegyndt mit projekt med min nye frieser pige. Skal springe 2 gange om ugen, og starte spring stævne i Januar, vores begge første stævne smiley
Tag jer nu af, at ingen af os er på nogen måde rutineret smiley

http://www.youtube.com/watch?v=yVpDcNmeL04

Hvad med jer andre frieser elskere?
Springer i på jeres?
Evt. en video?

frieserteamet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FRIESER FOLK!
  • #1   31. dec 2012 I ser ud til rigtig at hygge jer, hvor dejligt smiley

• #2   31. dec 2012 Det er super skønt, og 1000 tak smiley

• #3   31. dec 2012 Vi springer ikke på vores, - men tror da egentlig sagtens at vi kunne finde på det, hvis vi havde spring stående.. Chefen (som er en "ældre" herre på godt 60år) siger at han har gået til spring på vores gamle avls-hoppe engang, - men det var vist sådan et fikst påfund, ham og nogle andre mænd havde fået sig engang.. Det er ihvertfald svært at forestille sig, når den gamle dame nu er 17år, og ikke ligefrem virker interesseret i at hoppe unødvendigt, - og manden aldrig har brugt sadel smiley Jeg ville ønske at nogen havde filmet det i tidernes morgen!!!

Men hvis hesten nyder det, og at benene kan holde til det, så skal man da bare hoppe løs.. Og det ser ud til at i nyder det og hygger jer smiley

• #4   31. dec 2012 Han lyder som en frisk fyr ! Sejt han rider uden sadel, gør det også en gang i mellem.. men hun er simpelhen ALT for glat at side på ..
    Doutsje, min frieser her.. er også en dejlig "sporty " en af slagsen, og springer let, når man først er kommet igang smiley
    Hun elsker det, den eneste grund til hun ikke har ørene fremme hele tiden er, at hun altid har ørene tilbage, men også at hun lytter til en HELE tiden smiley

Kommentér på:
FRIESER FOLK!

Annonce