{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

FRIESER FOLK !!! {{forumTopicSubject}}

Heej Alle Frieser folk.

Har lige nogle spørgsmål til jer .
- Hvilket foder bruger i til jeres? - jeg er lidt i vildrede omkring alt det foder her, min hoppe bliver ikke brugt til det vilde. og ved selvfølgelig godt masser af stråfoder smiley

- Hvilken sadel bruger i på jeres, de er jo lidt specielle af bygning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FRIESER FOLK !!!
  • #1   10. jul 2013 mine får greeen vet, hun bliver ikke brugt ret meget, men kræver noget med energi. så får hun linamix og vitamener som ofte er regulator complete.
    jeg rider med en stübben scandica, når jeg rider med sadel som er sjældent.
    og har en springdadel med bredt kammer og meget bred bom

• #2   10. jul 2013 Bruger en ganske alm sadel bruger en fra riders og company, det eneste man skal være sikker på det er den er bred nok, men det kommer jo an om det er den gammeldags type eller den sporty jeg har med vilje valgt at købe en sadel med udskiftelig kopjern. min er den gammeldags type og bruger hvidt kopjern. Med hensyn til foder, så er der lige så forskellige meninger som det er heste. men mine får fiberpiller og en mysli blandning (hestespark) og ekstra vitaminer og minaraler (Det kan der jo ikke få nok af :)). det eneste der er med fiber piller er at der ikke skal være for meget sukker og stivelse, der er stor forskel! Men her i sommer halvåret lever mine af græs og vitaminer og minraler og de fungere fint. smiley Tror også det er et spørgsmål om og finde noget der er korekt for lige netop din. Selvom det er Frieser er de lige så forskellige som andre racer. smiley Håber du kan bruge noget at det

• #3   10. jul 2013 Min hoppe startede med at få struktur-E fra st hyppolyt, samt en spand micro vital. Men nu har hun taget det på hun skulle så nu er vi skiftet til den alm naturmüsli som også er fra st hyppolyt. Og så er hun på græs fra morgen til aften her i sommertid. Og så er der altid halm og wrap når hun kommer hjem fra græs smiley

Og mht sadel så bruger jeg min passier combi sadel smiley den ligger perfekt.

• #4   10. jul 2013 Min får musli blanding fra Dan grøn og fibrepiller, hun er den gammel dags type så jeg rider med barefoot London, min gamle frieser var mere sporty han red med kentaur elektra

• #5   10. jul 2013 min får equsana rocky, betfor og lidt musli i.
    og ellers bare hø eller wrap.

af sadler har jeg brugt isabell werth dressur sadel, den er jeg meget tilfreds med.

Kommentér på:
FRIESER FOLK !!!

Annonce