P.E.R.F.E.K.T Dag i dag ;-D P.E.R.F.E.K.T Dag i dag ;-D
Jeps. Nu vil jeg lige dele min fantastiske gode dag i dag.
Startede med jobsamtale kl 10 i formiddags 3 km fra hvor jeg bor. og jeg fik sku jobbet ;-D
Så kørte jeg til Kolding med min veninde for at bytte julegaver. Da jeg kom hjem fandt jeg også nyt opstaldning til Dino så jeg ikke skal køre 30 km hver dag når jeg stopper på skole. 8 km fra hvor jeg bor. Så Det bliver bare ikke bedre.
Eneste Minus er at jeg ikke er kommet til Globus Xmas Party i dag. men mon ikke jeg klare en hyggelig aften med min dejlige kæreste og søde lille bror
jo så skulle jeg også lukke heste ind og havde min veninde med. Da vi skulle have Dino og de to andre hopper ind kigger jeg ud på marken og så kigger Dino op og så tager hun en stor galop tur med buk og stejl. Ihh så ved man bare man har en glad og tilfreds hest
Hvodan har jeres dag været?
jul 2009
Følger: 90 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 2.710
Har haft den der gråvejrsdag vi alle kender
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
Stod op kl. halv tre efter at have været i byen igår, var alt alt for fuld og rendte rundt og sagde " det kan min promille ikke holde til " hele tiden. Men overraskende nok ingen hovedpine eller brækfornemmelse, måske fordi jeg havde en aftale med toilettet tidligt imorges :b
Så bare en stille og rolig dag, ingen hest til mig idag :o)
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 204
min dag har været laaaaang.
Kørte fra Varde egnen og nordpå i morges for at spise en masse mad, derefter besøge svigermekanikken i deres sommerhus. "landede" derhjemme for en halv time siden. Jeg var chauffør både frem og tilbage, og når man ikke er vant til at køre LANGT - så er man seriøs bombet bagefter! tror jeg sover godt i nat.!
apr 2006
Følger: 104 Følgere: 217 Heste: 4 Emner: 248 Svar: 1.471
Var til springkursus og sprang støtterne ud! Første gang jeg har sprunget højt igen efter både min hest og jeg har været skadet,
jul 2009
Følger: 62 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 30 Svar: 252
jeg har startet min første LA1 i dag (jeg er ikke rigtig dressurrytter) og var bare så stolt af min helt selvom vi ikke fik en placering. så besluttede jeg mig så for at min pony også skulle med til spring i morgen, så han blev meldt til. jeg er dårlig til at se aftastnde så vi prøve og solbriller kunne hjælpe og det gjorde det!! så nu skal jeg springe indenfor med solbriller på
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
jan 2009
Følger: 104 Følgere: 95 Heste: 3 Emner: 372 Svar: 1.536
P.E.R.F.E.K.T Dag i dag ;-D