Helt perfekt dag - eksamen {{forumTopicSubject}}
Min dag i dag, har bare ikke kunne være blevet ret meget bedre end den er..
Jeg var til eksamen i kemi B her til morgen, da jeg dumpede sidste gang, og var nødt til at tage det igen..
jeg trækker det samme forsøg, som jeg dumpede i sidst, da jeg gik i sort, men denne gang fik jeg sku 10!!!!
Jeg er bare så mega glad.. jeg kiggede ikk i mine noter en eneste gang, men kunne det hele i hovedet..!
Derudover så var Mistery også bare super dejligt at ride i dag! Vi red i vores nyomstoppede dressursadel, og den ligger noget bedre end den gjorde før, så det er bare dejligt!
Nå ja, så har firsen også lige fået nye billeder, så kig forbi, hvis ikke i allerede har været der det er dem der står 27-06-10 under
http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=63152
hvordan har jeres dag været?
jun 2007
Følger: 95 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 1.890
Min dag har været stille og rolig i skole fra 08.10 til 13.45 lavet lektier, pakket bøger ind og ryddet op har ikke været ved hesten pga. vejret men hun hygger sig stadig på sommergræs
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
dejligt
det skal jo også gøres
feb 2009
Følger: 24 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 141 Svar: 724
Kl. 09:45 var jeg til bøgletandlæge, det gik nogenlunde fint.. Skal bare igen på onsdag /: æv æv!
Så cyklede jeg i skole
Kl. 15:20 fik vi fri, men det regnede rigtig meget! Og jeg havde bare kludesko på, så de var helt våde, da jeg kom hen til min cykel: Den havde desuden stået i regnvejr, altså ikke under læ ;s
Men da jeg kom hjem, skiftede jeg til mine hyggebukser, og satte mig ned på com.
Kommer først ud til ponyen i morgen, som desuden skal have smed Skønt
//CLM
Helt perfekt dag - eksamen