{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Alene juleaften {{forumTopicSubject}}

Har det virkelig dårlig med mig selv, men kan ikke rigtig gøre noget.
I år skal kæresten og jeg holde jul hjemme ved min kærestes familie. Og min mor og lille bror skal hjem til hendes bror med min mormor.
men min bedstefar ( Min mors far) skal side hjemme helt selv. Han har ikke nogen bil da min mor køre rundt i hans bil. han har ingen andre familie medlemmer eller venner. Føler virkelig vi alle sammen holder ham udenfor.

Ville så gerne gøre noget for min bedstefar. Han har givet min mor, lillebror og jeg husly den gang vi ikke havde noget sted at bo, min mor har altid fået lov til at låne hans bil og køre i den til dagligt nu. Så min bedstefar kan ikke komme nogensteder, handle ind eller noget andet. Når han mangler noget ringer han til min mor, men min mor vil ikke altid komme med bilen når han har brug for det for så skal hun sove, arbejde eller et eller andet. og så bliver han selvfølgelig sur og det kan min mor ikke forstå.

Ville så gerne gøre noget for min mor tog sig sammen og så hvordan min bedstefar havde det. smiley Han fejler ingen ting over hovedet og er sund og rask.

Jeg kan ikke rigtig hjælpe da jeg bor 100km fra min familie. men ihh hvor ville jeg gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene juleaften
Kommentér på:
Alene juleaften

Annonce