{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Juleaften??? langt. {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Da jeg var 17 blev mine forældre skilt, min far fandt sig en kæreste, som han nu bor sammen med, og min mor har en, ja hvad skal man kalde det... god ven? de er i hvertfald ikke sådan kærester, og de bor så heller ikke sammen. De sidste 2 år, har vi holdt jul sammen, mig, min lillesøster, min mor, min far, min farmor, onkel og moster, og det har været ligeså hyggeligt, som det altid har været.

Så var mig og min lillesøster oppe at spise hos min far og hans kæreste en aften, hvor de fortæller de har inviteret min farmor og onkel op til sig og holde juleaften der oppe, og at vi selvfølgelig gerne måtte komme, og så siger min fars kæreste så: ''men i kan jo også bare komme senere, og spise sammen med jeres mor, hvis i ikke synes hun skal sidde alene''. Så blev jeg sku sur, for jeg ved, uden hun selv har sagt det, at hun er lidt sådan i ved teenage agtig overfor min mor, fordi det jo er min fars xkone, og så tror hun, fordi min far, onkel og farmor holder jul hos dem, at hun kommer til at sidde mutters alene juleaften.

Og noget helt andet er at hvis det så endelig var sådan, at hun så tror vi ville lade hende sidde alene, ja jeg kan sku sidde og blive helt gal over det nu hvor jeg skriver det.

Men i hvartfald, jeg gider sku ikke holde jul hos dem, for jeg ved hvordan det bliver, og det bliver ikke en juleaften, som jeg synes en juleaften skal være, og jeg elsker julen, det er også derfor jeg er så meget i tvivl om hvad jeg skal.

Oppe hos dem bliver det ikke hyggeligt, som jeg synes det skal være, hun er nemlig ret kedelig, min fars kæreste, og ingen af dem er specielt gode til at lave mad, så det ender nok med noget flæskesteg og billig cola fra fakta, sådan vil jeg ikke bruge min juleaften!!!

Min mor snakker om at tage en uge til Norge i en hytte med et hold af vores rigtig gode venner, og holde jul med dem der oppe. Det kunne jo også være rigtig hyggeligt, men jeg kan jo godt lide at se noget DANSK julefilm og hvad der nu ellers kommer af hyggelige ting i fjernsynet på den tid, og det kan jeg jo ikke hvis jeg sidder i Norge, jeg kan ikke komme til at være sammen med min kæreste, eller komme ud til min hest, så egentlig har jeg ikke ret meget lyst til det heller :s

Jeg er godt nok på bar bund, nogen der har prøvet noget af det samme, eller står i samme situation og skal vælge? Hvad ville i gøre?

Tak for jeres tid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juleaften??? langt.
Kommentér på:
Juleaften??? langt.

Annonce