{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

emilie
emilie
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 99

forelsket!! :-/ {{forumTopicSubject}}

hejsa ved godt det intet har med heste at gøre men har virkelig rug for råd..
jeg er virkelig gode venner med en rigtig sød dreng som jeg faktisk rigtig godt kunne lide.. min veninde begynder så at kunne lide ham og de kommer så næsten "sammen", det er jeg så ok med da jeg ikke kan tvinge ham til ikke at kunne lide hende ( det skal lige siges at hun ikke aner jeg også kan lide ham)... men så her for nogle uger siden vil hun alligevel ikke og hellere bare være venner med ham.. han blev ret knust og jeg "hjalp"ham igennem det til han var ok igen..
men jeg vil rigtig gerne være mere end bare venner, men jeg aner ikke hvordan jeg skal sige det eller hvornår?
han ved jo heller ikke at jeg har føelser for ham?

ved ikke om i kan hjælpe men man kan altid håbe smiley

glædelig jul og godt nytår herfra smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forelsket!! :-/
  • #1   20. dec 2012 Gid jeg havde svar på det /-: Hader selv når det sker for mig!

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#4   20. dec 2012 mange tak for svar, er altså 13 skrev forkert og aner ikke hvordan man ændre det er ny her smiley
    freja: men hvis jeg nu siger det og han ikke kan li´ mig er jeg bange for at ødelægge vores venskab for han er jo en fantastisk ven og fortæler mig alt, høre på alt mit ævl men jeg er simpelthen så forelsket i ham..
    og så går vi også på samme skole så ville det ikke være lidt akavet?? smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#5   20. dec 2012 smiley

• #6   20. dec 2012 jeg stod i samme problem igår meeen jeg sagde det til ham at jeg kunne lide ham og nu jaaa han kunne også lide mig:) såå det er er chancen hver nogle gange går den andre gange går den ikke:) har prøvet begge dele.. og går den ikke er det bare videre i livet!:) håber du finder ud af det!

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#7   20. dec 2012 taak smiley

• #8   20. dec 2012 jeg synes os du skal snakke med din veninde om det er okay at du kommer sammen med ham... men ellers skal du fortælle ham dine følelser

• #9   20. dec 2012 "hjalp"ham igennem det til han var ok igen.. " come on altså.. du 11 år! det kan for pokker ikke blive mere useriøst! en livskrise er det jo langt fra i den alder..
    vent med drenge til du kommer i puberteten og er gammel nok.. indtil nu er det jo bare en dårlig joke..

• #10   20. dec 2012 Da jeg var 13-14 år gammel blev jeg kærester med en fyr. Men hov, jeg var ikke vild med ham, men idéen om, at han var vild med mig. De forhold duede ikke.. smiley

Men hvis du virkelig føler noget for ham, så snak med din veninde først. Sig at du har følelser for ham, og om det er okay med hende.
    Hvis det er, så snak med ham om det også. Det går ikke værre end at han ikke gengælder det, og så kommer der nok en ny ^^

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#12   21. dec 2012 line: hvis du kigger højere op er jeg 13 ik 11! smiley jo jeg snakkede med ham om det han var totalt nede over det og da vi sluttede samtalen kunne han godt se at han var mere værd og hellere skulle bruge tid på noget andet smiley

alle andre smiley mange tak hun er ligeglad hun har allerede i gang i en ny da hun er ret populær :_)

• #13   21. dec 2012 11 eller 13.. når det omhandler drenge er det stadig lige useriæst.. vent dog til du er gammel nok!..

• #14   21. dec 2012 Så så Line nu ingen mudderkastning!

Vi har alle været forelsket og ja da jeg var 13 var jeg da også helt vild med en af mine venner.

Jeg fortalte ham det og følelserne var ikke gengældt, men vi snakkede om tingene og han endte faktisk med at blive min bedste ven, vi snakker dog sjælendt den dag i dag men det er pga af jeg flyttede smiley

Men jeg syntes du skal snakke med ham ellers kommer du til at fortryde det senere at du ikke gjorde noget ved det smiley

• #15   21. dec 2012 *~Filina~*

Ser ingen mudderkastning nogle steder?

Ydre blot min holdning til små piger der tror de er i deres livs krise og som tror de har mødt den eneste ene og er dybt ulykkelige osv osv..

som sagt længere oppe er det jo ikke ægte følelser? det er en ide om at have en kæreste nogle piger er helt væk i..

• #16   21. dec 2012 Line:
    At det var sådan for mig, behøver jo ikke at betyde at det er sådan for alle. Du kan sagtens have et seriøst forhold osv som 13-14 årig. Jeg kunne bare ikke, fordi det var med den forkerte. smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#17   21. dec 2012 line:
    jeg har ikke noget imod din holdning om du synes at det er totalt useriøst er dit problem for jeg er forelsket og længere er den ikke...

men mange tak for svar allesammen har hjulpet en del smiley

• #18   21. dec 2012 emilie

Jaja.. du bliver kloger med tiden.

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#20   21. dec 2012 Ja det er et dårligt tidspunkt...:-)

• #21   21. dec 2012 Kalder du det et dårligt tidspunkt? Jeg har årsdag med kæresten i morgen, tal lige om dårlig planlægning! ^^

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#22   22. dec 2012 haha ja okay smiley men vi døde i det mindste ik:-)

• #23   22. dec 2012 Eller også er vi alle døde og kommet i himlen smiley

• #24   22. dec 2012 Jeg er i himlen for min kæreste kommer ud til mig snart! smiley

• #25   22. dec 2012 Line Holst Petersen
    Årh hold da op. Selvom man stadig er i starten af sine teenageår, kan kærligheden da stadig gøre ondt. Det kan da godt være du har været ude for meget værre ting end at være ulykkeligt forelsket, men vi ved da alligevel alle at det kan gøre afsindigt ondt at være forelsket.
    Du er 15, som 15 årig er man da også først lige begyndt at smage på livet - og det ved du sikkert også godt kan gøre ondt. Lad da vær med at sidde der og være bagklog, det kommer man ikke langt med smiley

Til TS

Nyd at du er forelsket. Der er ikke noget bedre end at være forelsket. Alt stress, hovedpine og små hverdagsproblemer forsvinder og alt bliver uproblematisk. Synes du skal give dig selv lov til at være forelsket og så få samlet mod til at få det sagt til ham smiley

• #26   22. dec 2012 Moe
    Nej jeg vil da ej? jeg har da ret til at yndre min holdning vedrørende det..
    Det er der da absolut ingen der skal fratage mig.

• #27   22. dec 2012 Line Holst Petersen

Det er der heller ikke nogen der har prøvet fratage dig. Man er bare ikke ligefrem nogen hyggespreder når man sidder og fyrer halv-grove kommentarer afsted. Tag det som et råd og ikke et angreb smiley

• #28   22. dec 2012 Line: som 15 årig er forhold da heller ikke dybt seriøse, ihvertfald ikke i forhold til når man er over 20.
    Du kan ikke sidde og sige at 13-åriges forhold er useriøse, for måden man har et forhold på udvikler sig med alderen og man får et helt andet syn på hvad et forhold er.

• #29   22. dec 2012 i har overhovedet ikke fattet hvorfor jeg har skrevet som jeg har gjort vel?
    desuden syntes jeg egentlig ikke selv jeg har skrevet det på en grov måde?

og hvis i læser hendes indlæg står der faktisk hun gerne vil have hjælp.. og min hjælp er så at råde hende til bare og lade helt være og vente til hun er mere moden selv.

• #30   22. dec 2012 Line Holst Petersen

Du har skrevet at TS's problem er useriøst og en dårlig joke og kommentaren "vent til du bliver gammel nok", gætter jeg på du ikke har skrevet som et råd (gættet ud fra sammenhængen og resten af dine kommentarer), men mere ment hånligt. Jeg synes det er lige groft nok. Men jeg kan nemt have misforstået dig!
    Lad det nu ligge. Det var ikke for at angribe dig, men bare for at gøre dig opmærksom på, at det ikke var særlig pænt skrevet af dig smiley

• #31   22. dec 2012 Moe

Det er netop ment som et råd? så forstår ikke i synes jeg er så "grov" og "modbydelig"

• #32   22. dec 2012 Line prøv at læs dit aller første svar, det er noget så nedenladene.

• #33   22. dec 2012 Kan ikke se det skulle være nedladende ved det?

Helt ærligt vil i så heller have jeg skal sidde :" armen lille pus.. såså og nu skal du høre:" det hjælper hende da på ingen måde?.

Jeg er meget ærlig i mine svar så nogle gange kan folk måske godt føle sig stødt.. men hvis folk selv spørger og de så ikke kan tåle at høre mine svar så er det da bare ærligt når de nu selv spørger.

• #34   22. dec 2012 Line: At kalde et forhold i den alder en dårlig joke er nedladende. Og det er fint nok at have en holdning, men man skal formidle dem på en ordenlig måde.

• #35   22. dec 2012 vil ikke kalde det nedladende? ville kalde det ærlig snak.

• #36   22. dec 2012 Line Holst Petersen

At sige noget er en joke og useriøst, er generelt ikke noget man siger til folk man vil prøve at hjælpe - jeg kan i hvert fald fortælle dig at det ikke er mange der opfatter det som hjælp. At være ligeglad med at folk bliver støt af det man skriver, kommer man ikke ret langt med. Det ville være sørgeligt at blive kendt for "hende det sure løg";-) Synes du skal tænke over det.

• #37   22. dec 2012 så må folk jo syntes jeg er et surt løg.. jeg kan ikke rigtig bruge det til noget så derfor er jeg også ligeglad med hvad folk syntes jeg er.

• #39   22. dec 2012 okay? og?

• #41   22. dec 2012 Skulle jeg mene at der ingen steder er skrevet?

Jeg har den holdning fordi andre ikke skal fortælle mig hvordan jeg skal være.. jeg gider ikke præges af folk fordi det er moderne eller alt muligt andet..

fordi du syntes jeg har en mærkelig holdning betyder det jo ikke jeg skal ændre på det?

• #43   22. dec 2012
    Syntes i sidste ende det ret sjovt at i bliver så sure alle sammen over men kommentar?
    Men okay .. standart for Hg man ikke kan ydre sin mening uden folk bliver så sure,

Men fint nok.. folk vil være sure her op til jul.
    Glædelig Jul folkens.. jeg stopper nu mens legen er god inden jeg "igen" træder nogle over tæerne

¤ Pia & Aja ¤
    Hvorfor sletter du din fine kommentar til mig?

• #44   22. dec 2012 helt ærlig Line TS kan ikke bruge kommentarer som "det er en dårlig joker, lade være med drenge til du er gammel nok" til noget.... og som de andre også siger synes jeg heller ikke at du skriver på en pæn måde...det er da fint nok du er ærligt men man skulle også passe på hvordan man skriver til personer man ikke kender...

• #45   22. dec 2012 ¤ Pia & Aja ¤

Det er også fint du syntes jeg har en mærkelig holdning.. kan bare ikke bruge det til så meget smiley

• #46   22. dec 2012 TS jeg var i sammen situation som dig dengang jeg var 13 sagde det til fyren, vi kom sammen og vi har været kærester i 2 år så lade være med at høre på sådan en som Line, høre på dit hjerte istedet smiley

• emilie
    emilie Tilmeldt:
    mar 2012

#47   23. dec 2012 mange tak allesammen det meste har hjulpet en hel del! smiley

-glædelig jul og godt nytår!! smiley

Kommentér på:
forelsket!! :-/

Annonce