{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Forelsket?? {{forumTopicSubject}}

Har lige lavet en anonym bruger da jeg synes ingen skal vide det er mig... Jeg er ikke særlig gammel, men oplyser ikke hvor gammel jeg er... Men man kan jo ikke styrer sin følelser, jeg går i 5 klasse, og jeg kan lide en fra 6 klasse, og ja vi har set hinanden mange gange oppe på skolen, og han ved godt at jeg eksisterer, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre for han "lægger" mærker til mig, ja i know det er ikke et emne til hestegalleri, men ja! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forelsket??
  • #1   29. jan 2014 Sig Hej til ham smiley så ved han nok du eksisterer

• #2   29. jan 2014 Self. er det et emne til hestegalleri! Vi er MANGE piger herinde der har det på samme måde. Vi er her for at hjælpe!

For det første er det ingen skam at være forelsket. Det er en naturlig ting.
    For det andet er alder ikke et problem, hvis det er det, du hentyder til.
    Prøv at snak med ham og find ud af hvad han kan lide, spørg om i skal være sammen i frikvarteret eller noget.
    Bare husk altid at være dig selv. Hvis han ikke kan lide dig som du er, er han ikke det værd smiley Held og lykke smiley

• #4   29. jan 2014 Nu er det ikke for at virke træls.
    Men du må ikke blive ked af det hvis han ikke vil dig.
    Det er tit sådan for drenge i den alder, de har ikke fundet det tiltrækkende i piger endnu og synes måske bare at de er irriterende.
    Men ja, smil sødt til ham og sig hej ?

• #6   29. jan 2014 Snak med ham, smil når du møder ham, vær dig selv smiley Prøv evt. at joke lidt med ham, dril ham lidt , men ikke for åbenlyst. smiley tag det stille og roligt og skynd ikke, lad ham selv finde ud af om han gider, og pres ham ikke smiley

Kommentér på:
Forelsket??

Annonce