{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

ANONYM<3
ANONYM<3
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Forelsket....... {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe!
Det er sådan at jeg er meget forelsket i en dreng fra min klasse.
Ham og jeg har det rigtig godt sammen og der er mange der tror vi er kærester men vi har aldrig kysset holdt i hånd el. lignende?! hvordan kan man så tro det?
Nåh men sagen er den at jeg har følelser i klemme hos ham!
Vi har samme humor og griner sammen og ved bare hvornår vi lige skal kigge på hinanden i en kedelig time men jeg ved bare overhovedet ikke om han kan lide mig!
Jeg har søgt og søgt på google og har søgt emner på Girltalk og Børnetelefonens hjemme side men der er ingen emner der matcher mit!
Hvad skal jeg gøre for at finde ud af om han kan lide mig og skal jeg gå lige til sagen og spørge ham og så håbe vi kan være gode venner efter jeg har spurgt hvis han siger nej??
Jeg ville jo heller ikke ødelægge vores venskab!
Vil i ikke være søde og hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forelsket.......
  • #1   1. jan 2015 Spørg ham - der er ikke andre end ham der ved hvad han føler, så det er der ingen emner nogen steder der kan svare på smiley

• #2   1. jan 2015 Hvad med at finde nogle dage I kan være sammen privat i?
    Lave nogle ting sammen - tage ud og spise, se film osv. og se om han evt. tager din hånd eller kysser dig... hvem ved? smiley

Jeg havde hvertfald ikke spurgt ham direkte, det har jeg simpelthen ikke nerver eller selvtillid til hehe smiley Men hvis han er typen der godt kan lide man er direkte mod ham, så synes jeg også du skal gøre det smiley

• ANONYM<3
    ANONYM<3 Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   1. jan 2015 det er nogle gode svar i har! MenNikoline jeg ville mega gerne spørge men har ikke nerver til det og så er jeg bange for det ødelægger vores venskab hvis han siger nej
    smiley Men tak for svar!

• #4   1. jan 2015 Så brug nogle dage sammen også kan du spørge når I sidder og snakker hvad han egentligt synes om dig smiley

• #5   1. jan 2015 Tror du får mest ud af at tage snakken og så nævne at du ikke vil ødelægge jeres venskab. Det gjorde min bedste ven og jeg et par gange, vi var venner i mange år efter første gang den snak blev åbnet smiley

Og så kan man godt lige have nedenstående i hovedet smiley

profilbillede
Kommentér på:
Forelsket.......

Annonce