{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

USA - job? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

jeg søger folks erfaringer med job i USA.

Jeg er blevet tilbudt et job på en camp i West Virginia, hvor jeg vil komme til at arbejde med heste og børn.

Sagen er den at arbejdspladsen kræver at jeg melder mig ind i et bureau, www.ccusa.com

I det bureau skal jeg betale 95$ for oprettelse og 170$ for at jeg selv står for fly.

Jeg har lidt problemer med at se hvad det er jeg betaler til, altså hvad jeg får ud af det?

Med hensyn til lønnen, har min kommende arbejdsgiver skrevet:
You do get paid the first 9 weeks but it is set by the agency. Most camps are only around 9 weeks long but we are longer, hence after the set wage structure by the agency for the first 9 weeks you work, after that we then pay you $200 per week.
To give you an example, I you went with CCUSA flight program you would earn $850, If you get your own flight you would earn $1550 for the first 9 weeks, then an additional $200 each week after which would be $800 added to this.

Så... det der bureau vil altså betale mig de første 9 uger og derefter vil campen betale mig? Hvorfor er det at det er bureauet som skal betale mig de første 9 uger?

Jeg håber at der er nogle kloge mennesker derude, som vil hjælpe mig smiley Jeg vil meget gerne have dette job smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  USA - job?
Kommentér på:
USA - job?

Annonce