{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hestes sjove vaner :P
  • #1   12. dec 2012 Hvorfor kan jeg ikke sætte et billede ind?

• #3   12. dec 2012 Diya har det med at vis man står ved siden af ham (ligegyldigt om det er i grime, hovetøj eller intet) i 5 sek ca. så vil han absolut puffe til det venstre ben smiley

profilbillede
  • #4   12. dec 2012 Ahr, hvorfor begynder folk at kalde det det, det lyder SÅÅÅ meget forkert smiley (ja, har set filmene på kapriole, som jeg ser meget op til, men altså, det udtryk burde være forbudt xD )

Men det er sødt smiley
    Hvad gør mine, hmmm..
    Akando kysser ALTID sin mor (mig) inden han begynder at spise foder, wrap mv.. Han har også andre søde ting, men det var lige hvad jeg kunne huske nu..
    Er simpelthen for træt til at huske hvad de andre gør smiley

• #6   12. dec 2012 Zhazir kan stoppe op og kigge op på himlen med sådan et drømmeudtryk og ørerne helt fremme og mulen rettet mod himle. fuck det ser sjovt ud smiley

• #7   12. dec 2012 Min lukker selv hans låge i boksen smiley (Vi har nogle sjove bokse)
    Han bider fat i krybben og trækker så hovedet ind, så er der lukket, så skal jeg bare sætte den fast (-: Luksus!

• #9   12. dec 2012 Haha :D. Hvor er der hammer irreterne at jeg ikke kan lægge et billede ind!!

• #11   12. dec 2012 Heila slikker mig på ryggen, når jeg tager hende ind fra fold.
    Hun vender sig om, mens jeg lukker leddet og så får min ryg lige en slikker. Hun gør det nok bare for at få en godbid smiley

• #12   12. dec 2012 Min fjord skal gerne lige mysse mig i nakken. Og nulre min ryg når jeg pusler om ham.

den anden dag fik jeg mys i nakken, efter han havde leget futtog med mulen i sneen sådan ca 10 meter. Tro lige det var en meget kold mysser jeg fik i nakken der. smiley

• #13   12. dec 2012 min gaber vær gang man tager bidet ud af hendes mund, og hun gaber med hele kroppen smiley
    hun nægter at gå ud af boksen hvis hun ikke har grime på.
    og smedens ryg skal også lige over savles smiley

• #14   12. dec 2012 Min smutter selv ind fra folden, forbi hestestalden og videre ind i den rigtige stald stiller sig ved sit reb og holder det i munden, så skal jeg bare åbne og lukke ledet.. Når jeg trækker hende med på tur, for jeg altid en mysser på næsen.. Mit æsel springer over hans boks, som er 136 i højden, han er kun et år (han er blevet flyttet)

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #15   12. dec 2012 Når min hest har rullet sig, sætter han sig op og klør (bider) først ved det ene bagben, hvorefter han drejer sig rundt med forbenene og klør sig ved det andet ben. Det ser så sjovt ud xD

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #16   12. dec 2012 Nååå ja... Det første sted min hest stod, lærte han sig selv at tage det nederste led af i hegnet og så gik han ellers ud af folden. Ikke så smart. smiley

• #17   12. dec 2012 Ian kan blive MEGET pigesur hvis noget ikke passe ham :-)!
    Hvis vi har haft en lidt træls ridetur hvor vi har været uenige, stiller han sig surt i hjørnet i boksen og lader som om jeg ikke findes. Hehe og hvis det er helt slemt kan han faktisk finde på at ligge sig ned og surmule uden at ville spise eller noget (dog er han super "rask" igen en time eller to efter)

Så har han også en mærkelig ide med at når jeg skal flette hans man, laver han altid spanske skridt smiley

Og så giver han mig altid et goddag mys når jeg kommer hen til ham smiley

• #18   12. dec 2012 Og Beauty har den søde vane, med at når man går tur med hende, så går hun og småvrinsker/grynter lidt. Lidt som om hun prøver at føre en samtale med en. Hehe

• #19   12. dec 2012 Han er rigtig dygtig til at give et ordenligt kys, hvergang han har fået guffet maden i sig! Mange gange skal tungen også med, også bliver det et rigtig kys .. smiley
    Han har også fået en rigtig dum vane nu hvor det er vinter. Når vi er ude og gå tur sammen, løber vi også rigtig tit, for at få hans fedt væk. Når vi så har løbet lidt, og stopper er det første han gør, at kaste hovedet ned på jorden, og så begynder han ellers at lede efter græs i sneen. Så kan vi løbe igen, og når vi stopper, gør han det samme xD

• #20   12. dec 2012 for et par år siden blev min pony aflivet og der på marken hvor han lå død har vi lavet en lille jordvold7jordbjerg. min nye hest campino ruller sig lige bag den jordvold/jordbjerg hvad gang han bliver lukket ud!! det er lidt mærkeligt!! (:

• #21   12. dec 2012 Min part Gero har den skønne idé at han ALTID skal kysse når jeg går rundt om ham smiley så man bliver altid savlet til.. smiley
    Og min den lille Trold, skal også møsse.. smiley Hvis man står og nusser med ham uden for boksen, møsser han en smiley

• #22   12. dec 2012 Ove tigger på sin hel egen facon;)

profilbillede
  • #23   12. dec 2012 Min hest går kun ind i boksen, hvis jeg går ind først og fortæller hende at det er okay at gå der ind.. -.- Tilgengæld vil hun heller ikke gå ud af boksen, før jeg udtrykkeligt har fortalt hende, at det altså er okay! x) Dumme hest! :b

Vi har fået mange underlige blikke og kommetarer fra folk der er gået forbi og set mig stå inde i boksen imens hesten stod ude på staldgangen og gloede ind på mig...

• #24   12. dec 2012 Uha.
    Når Gry står og venter og bliver lidt utålmodig, så begynder hun at nikke, og gerne voldsomt, så hendes læber klapper sammen. Jeg tror hun syntes det føltes sjovt. Hun gør det i hvert fald tit, også hvis vi lige skal stå stille under ridning. Den tosse smiley

• #25   12. dec 2012 - og så er hun helt fantastisk til at give massage!
    hvis man bare stiller sig foran det sted i boksen hvor hun kan tage hovedet ud, så får man en ordentlig tur! smiley

• #26   13. dec 2012 Når jeg har spændt næsebåndet op på mit hanoveranske næsebånd på Laksen, så skal hun kløes i højre side og helst med to hænder, og hvis ikke jeg gør det, så skubber hun til mig til jeg klør hende smiley

• #27   13. dec 2012 når jeg har godbider i lommen så gør Maja alt for at få dem. hun mysser mig og forsøger selv at få hendes kæmpe mule ned i lommen , det lykkes bare aldrig. men hun ved at jeg overgiver mig og giver hende en når det bliver for træls. og når hun ikke føler hun får nok opmærksomhed puffer hun til mig. smiley

• #28   13. dec 2012 og min veninde har lært min at slikke en dyb foderskovl ren, minder om en gammel kakaodåse, hun kan få sin lange tunge helt ned til bunden smiley

Kommentér på:
Jeres hestes sjove vaner :P

Annonce