770 visninger
|
Oprettet:
Jeres hestes sjove sider :o) {{forumTopicSubject}}
Ja, frem med alle de sjove ting jeres heste gør/har gjort!
- Impulz vrinsker helt lavt hver gang jeg står af ham. Mega sødt Og så stikker han mulen om og vil snakke med mig.
- Idag da vi var ovre at træne bomme/paller/plastik, tog jeg lige en pisk med, og pludselig synes han ikke jeg skulle have den med, så han hev den ud af hånden på mig og stod bare og bed i den xD
- Han har tendens til at skulle være med til at "læse" mine smser Han står med hovedet over min skulder, når jeg sms'er.
jeg kommer nok på flere hen ad vejen xD
aug 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Heste: 7 Emner: 250 Svar: 4.332
feb 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 586 Svar: 4.973
- Holder sig ALTID når jeg rider hende. Hun har aldrig lavet noget, mens jeg har siddet på hende xD
- Bliver vildere jo ældre hun bliver.
- Når jeg kommer ud på folden, tager hun altid et skridt i mod mig - stopper. 1 skridt og stopper osv. xD
- Løfter selv hovene når de skal renses.
- Når jeg holder grimen ud, sænker hun selv mulen ned i hullet.
apr 2008
Følger: 110 Følgere: 114 Heste: 2 Emner: 136 Svar: 622
jan 2007
Følger: 88 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 139 Svar: 1.445
Hun tisser tit efter en ridetur, midt på striglepladsen
Escape vil altid trække sig selv ind fra fold, hvis ikke hun må have tovet i munden, så vil hun ikke gå XD
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Hun slikker på noget træ der er hvor hun står bundet på gangen.
Aner ikke hvad der er med det? Det er ganske almindeligt træ der er malet hvidt O.o?
Hun skummer virkelig meget, udover det hele selvom man kun har redet en tur i skoven. Men det irriterende ved det er at hun har en tendens til altid på en eller anden mystik måde at få det smurt af på en - sådan en dejlig stor sjavl skum klat.
Hun fimser konstant og hele tiden ( ej overdrivelse fremmer forståelse ), og hun har især et talent til at fimse når man renser baghove eller strigler bagparten.. YIKS!
Hun bruger sine klatter som hovedpude. Dvs. selvom man vaskede hende skinnende igår så kommer man næste dag også er hun fuldstændig grøn i hovedet.
Ret tit så har hun store grønne plamager over det hele og kunne godt for at være grøn broget ind i mellem.
feb 2007
Palmira elsker at opsøge andre heste og virke interesseret, og når de så bare snuser til hende, hviner hun op xD
feb 2007
aug 2007
Følger: 59 Følgere: 54 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 1.500
Fifla smiler hvis man puster hende på mulen
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 520 Svar: 2.956
Her er et billede hvor han er ved at hive en op ; http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=41431
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Vil meget gerne selv bestemme hvornår han skal have godbidder, og kan derfor selv åbne eller smadre min striglekasse, så han kan komme ned til posen!!
Og så hyler han som en lille gris når man har ham fri på banen eller i longen og beder ham om galop eller trav.. Mærkelige dyr!!
Nå ja, også kan han godt finde på selv at tage et spring hvis han er fri på banen...
jan 2006
Følger: 76 Følgere: 118 Heste: 5 Emner: 520 Svar: 2.956
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
maj 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 3 Emner: 93 Svar: 995
Min hest er fjollet 24/7
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 184
Går altid fremad når man vil sitge op, og man har en pisk i hånden (hvilket hun ikke gør uden pisk)
Er vildt sød at nusse, men så snart de andre kommer for tæt "skræmmer" hun dem væk.
Når hun galopperer ud på marken laver hun (næsten) altid et sidebuk. Det ser faktisk ret komisk ud, specielt fordi hun er sådan en type der aldrig kunne finde på det.
Det var kun et lille udpluk af hendes særheder.
sep 2005
Følger: 91 Følgere: 93 Heste: 2 Emner: 387 Svar: 5.651
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 138 Heste: 24 Emner: 154 Svar: 1.572
Laban starter med at true med at nappe når man går ind for at lægge dækken på ham, men når jeg så skal spænde i foran, ligger han hovedet på mit hoved og bruger mig som hovedpude selvom jeg står helt oprejst. Laban krammer også Når man står og snakker med ham i løsdriften, går han helt tæt på og snor halsen rundt om mig, så han kan give mig et ordentligt kram
En haflinger jeg kender er totalt ligeglad med sit hø, men lige så snart man nærmer sig med wrap, nikker hun på livet løs, som om hun prøver at sige "ja tak, bare kom med det"
aug 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 156
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.662
Der er så meget at jeg ikke orker at skrive det ned...
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
hvis jeg rider en tur eller bare ud på folden og sådan, så vrinsker hun altid, men hvis jeg så siger at hun skal holde mund (altså bestemt) eller sparker til hende så kommer der sådan et halvtkvalt "vrinsk" fra hende XD det lyder super sødt
og fx. her idag der kedede hun sig da jeg gjorde klar til at ride, så fandt hun på at skrabe på striglekassen, så fik hun besked på at stoppe, og da jeg vendte ryggen til skulle hun lige prøve én gang til, for det var faktisk sjovt XD
Jeres hestes sjove sider :o)