840 visninger
|
Oprettet:
Sabbatår. {{forumTopicSubject}}
Er der nogle om jer som har været på sabbatår? Hvis ja, hvad lavede i så og hvordan fik I råd?
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Også så jeg får råd til at studere vidergående ^^
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Grunden var at jeg ikke vidste hvad jeg ville, og jeg var bare SÅ skoletræt!
Jeg troede det var NEMT at finde et arbejde i en stor by som Esbjerg, men nej. Jeg tror jeg søgte 100 stillinger, men fik ikke noget job. Jeg opgav jobsøgningen efter 8 måneder, og slappede af i de sidste 5 måneder - for jeg havde fundet ud af hvad jeg ville, så jeg havde søgt ind på uddannelse.
Det kunne lade sig gøre fordi jeg kunne bo hos min far ganske gratis, selvom jeg har en lejlighed med min kæreste. Men min kæreste var i Afghanistan, og selvom han stadig ville betale huslejen, så skulle der jo stadig betales mad, el, vand og varme, og det ville jeg ikke bruge min opsparing til. Så jeg valgte at flytte hjem til min far i den periode min kæreste var udsendt.
Da han kom hjem flyttede jeg så hjem i lejligheden igen, og blev forsørget af min kæreste. Heldigvis har jeg en hobby som gør at jeg kan tjene lidt penge på mine små kreative projekter, og det hjalp mig bestemt også igennem
Inden man tager et sabbatår så synes jeg man skal have fundet sig et arbejde. for der er vildt mange om buddet, og det er træls at stå i min situation og virkelig gerne ville have arbejde, men bare ikke kunne få et.
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
- Jeg fik en ret stor opsparing af mine bedsteforældre til min konfirmation, som er øremærket på mit sabbat år (:
dec 2006
Følger: 81 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 60
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 205
okt 2018
Følger: 12 Svar: 1
Jeg har samlet en masse god information på: https://www.trinusrejser.dk/
Du kunne tage et kig der
De bedste hilsner
Sabbatår.