{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sabbatår.
  • #1   10. dec 2012 Jeg regner med at tage det efter gym. Arbejde der, og så læse nogle fag op på aftenskole, så jeg ikke kommer helt ud af vanen med at studere smiley
    Også så jeg får råd til at studere vidergående ^^

• #2   10. dec 2012 Jeg havde et sabbatår mellem gymnasiet og min uddannelse.
    Grunden var at jeg ikke vidste hvad jeg ville, og jeg var bare SÅ skoletræt!

Jeg troede det var NEMT at finde et arbejde i en stor by som Esbjerg, men nej. Jeg tror jeg søgte 100 stillinger, men fik ikke noget job. Jeg opgav jobsøgningen efter 8 måneder, og slappede af i de sidste 5 måneder - for jeg havde fundet ud af hvad jeg ville, så jeg havde søgt ind på uddannelse.

Det kunne lade sig gøre fordi jeg kunne bo hos min far ganske gratis, selvom jeg har en lejlighed med min kæreste. Men min kæreste var i Afghanistan, og selvom han stadig ville betale huslejen, så skulle der jo stadig betales mad, el, vand og varme, og det ville jeg ikke bruge min opsparing til. Så jeg valgte at flytte hjem til min far i den periode min kæreste var udsendt.

Da han kom hjem flyttede jeg så hjem i lejligheden igen, og blev forsørget af min kæreste. Heldigvis har jeg en hobby som gør at jeg kan tjene lidt penge på mine små kreative projekter, og det hjalp mig bestemt også igennem smiley

Inden man tager et sabbatår så synes jeg man skal have fundet sig et arbejde. for der er vildt mange om buddet, og det er træls at stå i min situation og virkelig gerne ville have arbejde, men bare ikke kunne få et.

• #4   10. dec 2012 Jeg regner stærkt med at tage et halvt sabbat år efter 3.g - dvs til sommer - hvor jeg tager på højskole og måske tager ud og rejser hvor jeg har tænkt mig at arbejde frivilligt.

- Jeg fik en ret stor opsparing af mine bedsteforældre til min konfirmation, som er øremærket på mit sabbat år (:

• #5   10. dec 2012 Jeg har lige holdt et år, arbejdede først i den lokale Dagli' Brugs også lidt over et halvt år i Stald AX som hestepasser smiley virkelig dejligt at holde fri fra skole et år! men hårdt at starte op igen og med SU og en hest, synes jeg det er svært! hvor når man arbejder har du mange flere penge smiley

• #6   10. dec 2012 Dejligt at høre fra jer. Jeg kunne også godt tænke mig et sabbatår efter gymnasiet, hvor jeg kommer ud at rejse og opleve en masse. Jeg ved bare ikke om det skal være sammen med nogen eller hvorhen.. smiley

• Lasse F
    Lasse F Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 12 Svar: 1
    #7   30. okt 2018 Hej Sarah,

Jeg har samlet en masse god information på: https://www.trinusrejser.dk/
    Du kunne tage et kig der smiley

De bedste hilsner

Kommentér på:
Sabbatår.

Annonce