{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Galop i skoven. {{forumTopicSubject}}

Efter min pony, har stået i boks i 5 dage, er han simpelthen blevet så legesyg. Han står normalt ikke i boks, så derfor var det rigtig mærkeligt at for ham, at han ikke kunne komme ud og få brændt noget krudt af, som han ellers plejer at elske. Jeg havde ingen muligheder for at gå ture med ham, da han ikke måtte få jord eller bakterier op i hoven, og da hans boots var for stor (det var den mindste størrelse man kan få .. ) fik han trådt den af. Jeg tog ham dog ud, for at rense hans hov, men det var jo ikke det samme.

Nåmen, alt er gået godt efter det, og vi har da haft vores galop ture på banen som vi plejer. Vores eller mit, problem er nu bare, at når jeg er ude og ride tur, er han utrolig hypper. Der skal ingen ting til, før at han sætter i trav, og jeg kan tydeligt mærke at sætter jeg ham i galop, får jeg ham ikke stoppet ham igen, da han har så meget krudt i (undskyld min sprog ..) røven.
Han vil så gerne ud og galopere i skoven, men jeg tør bare ikke lade ham gøre det, for det kan jo ende galt, men jeg vil stadig væk gerne gøre ham glad, og give ham lov ..

Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galop i skoven.
Kommentér på:
Galop i skoven.

Annonce