346 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kommer katten nu hjem? Kommer katten nu hjem?

Ja, vi har fået hund, så katten "bor" nærmest ovenpå hos mig. Han er dsv nødt til at komme ud da han plejer at komme ud hele tiden og da han havde været spærret inde i 1 uge, var han helt gak gak, så vi lukkede ham ud og holdte hunden væk, fint nok. idag spurgte min mor så om vi skulle lukke ham ud, mit svar var blankt nej! kl. var 4 om eftermiddagen så jeg var bange for at han ikke ville komme tilbage i tide. Men som sædvanlig blev mors ord lov og Trold kom ud. Problemet er bare at han så os i haven, og kælen som han er kom han hen til os, men Pepsi( hunden ) var der. Han løb self. efter Trold, og vi har ikke set ham siden. Vi har været ude og lede men han kommer ikke! Jeg er så bange for at han ikke tør komme hjem - han er så dejlig og vi har seriøst et kanon godt forhold smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommer katten nu hjem?
  • #1   12. nov 2012
    Han kommer nok hjem, men forsætter hundens "had" og overfald af katten så kan det godt være den finder et bedre sted.
    Mine forældre fik en ny kat, den kat den har i forvejen har deres hun så åbenbart besluttet sig for at han ikke kan li' hende, så han er efter hende. Hun er her sjældent mere og kun uden for. Så gætter på hun enten er kørt ned eller har fundet bedre :o)

• #2   12. nov 2012 Jeg håber også at Pepsi stopper, men han tror at Trold er en der vil llege, da han gik sammen med en hund på Trolds størrelse før, men Trold gider ikke lege! smiley

• #3   12. nov 2012 Enig med krikken.. Hvis hhundens adfærd mod katten ikke stopper, finder katten et hjem to. smiley smiley

• #4   12. nov 2012 Neej, det kan jeg ikke bære! kom nu hjem - vi har ledt på skift i halvanden time nu! smiley

• #5   12. nov 2012 Vores hund og kat kan fint sammen. I starten sloges de og det var hunden der tog slagene. Nu kan de stå side om side og æde og drikke.
    Mis har været vandt til hunde før og omvendt. Hvis det gælder dine kæledyr skal de nok finde ud af det.

Og der kan godt gå et par dage før missen beslutter sig for at i er værdige til at modtage dens selskab igen. Sæt mad og vand ud så den ved at der er noget at hente hvis den kommer hjem.

Kommentér på:
Kommer katten nu hjem?

Annonce