{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Død! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Nu er jeg ved at være godt led og ked af at høre ordet DØD! Først skal min hund aflives fordi han havde kræft! 1-2 uger bagefter bliver min den ene kat kørt ned og kommer hjem og en masse af hans knogler var knust og han var flænset op mange steder! Han blev aflivet!
Dagen efter katten blev aflivet fik jeg afvide at mine kusiners far var blevet fundet død dagen før (samme dag som katten blev aflivet!)!

Vi har fået en ny lille hundehvalp! Den er meega sød! Meen vi havde jo den anden i 7 år! (Han blev kun 7!)... Stakkels hund!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Død!
  • #1   18. mar 2005 Her er min hund: (link fjernet)

Og kat:
    (link fjernet)

• #2   18. mar 2005 ejj.. hvor ærgeligt jeg føler med dig;-( det er virkelig sørgeligt sådan noget;-( vores 2 heste blev os aflivet sidste år begge 2 i sommer ferien;-( og jeg har 2 gange mistet en hel kuld kattte killinger;-( det ene kuld blev ædt af min hund Luna, og Luna blev solgt;-( og det andet kuld ville moren ikke ha;-( jeg har os mistet forfærdelig mange katte;-( og min elskede hun stacy;-( den blev aflivet, den nåede ikke engang at blive 1 år;-( for den havde en sygdom:-( jeg har os mistet 11 kaniner, de er stukken af, og blevet ædt!! og jeg har mistet nogen Marsvin 5 ca. det samme med dem, og jeg har mistet et helt akvarie fuldt af fisk, da jeg kom det forkerte rense middel i vandet;-(

men hils din søde hund;-D

• #3   1. apr 2005 Ja...

Sorry, jeg ik har været her længe! -meen har ik haft internet til rådighed!

Er ved at være ovre det, men det hjalp nok også at vi fik en MØG KØTER!;O)

Kommentér på:
Død!

Annonce