folk i huset da jeg sov! {{forumTopicSubject}}
Heej HG
jeg ville lige dele min meget underlige oplevelse med jer!
her i fredags kom jeg hjem fra skole og var godt træt, så jeg satte højt musik på og lagde mig på tværs af min seng, oven på dynen, og alle mine pyntepuder, uden noget over mig... da jeg falder i søvn vågner jeg ved at nogen tager nøjlen ude fra døren og låser op, jg tror selvf bare det min mor og da jeg høre fodtrin i gangen falder jeg med det samme i søvn igen. nogle timer efter høre jeg igen døren gå op, falder i søvn igen men bliver så vækket af min mor, jeg spørger hende om det er anden gang hun er hjemme, men hun mener det kun er første gang, vi går huset i gennem og på min mors seng er to af hendes puder sat op ad vægen og dynen lagt hen over så det ligner der lægger nogen, der mangels ikke noget, det eneste der er ændret er det med puderne... så ergo har der været en eller flere mennesker inde i huset, de er gået forbi min åbne dør og har kunne se mig lægge der med musik rungene i alle rum, og alligevel gået ind og lavet det i min mors seng... hvorfor gør man sådan noget ???
jeg undre mig stadig hvorfor man gør sådan noget o.O
jul 2009
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 823
okt 2007
Følger: 102 Følgere: 106 Heste: 4 Emner: 68 Svar: 420
Da min far kommer, går jeg med derud, hvor der så er en, som løber ud derfra - ad hvor klamt, det manglede dog ikke noget
Hvorfor havde den person der var inde i jeres hus en nøgle?
jan 2007
Følger: 38 Følgere: 31 Heste: 7 Emner: 49 Svar: 696
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
det giver heller ikke mening at der ikke er taget noget, dejligt der ikke er men underligt
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 668
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 54 Svar: 1.289
Ja, undskyld men kunne ikke lade vær med at sige det, da jeg læste det.
Eij hvor latterligt? Det er vel nogen der ikke har noget liv?
Men godt, at der ikke mangler noget!
mar 2008
Følger: 119 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 161 Svar: 1.534
Ej, ved det virkelig ikke, men hvor ubehaligt!
okt 2012
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 17 Emner: 22 Svar: 244
det viste sig dog sener at der var nogle venner som ville kigge forbi til kaffe men ingne var hjemme så besluttede de sig for at lave lidt sjovt med hende..
måske nogen ved hvor i har gemt jeres nøgle ??
folk i huset da jeg sov!