hvad f.... sker der lige for folk... {{forumTopicSubject}}
jeg kan lige så godt undskylde mit sprog i den kommende tekst... For jeg er rasende...
som flere ved har vi købt en gård, og skulle netop idag igang med istandsættelse, og vi har glædet os sindsygt i en måned.... Men men men, i aftes kontakter sælger, mine forældre... Der har været indbrud og de har smadret en hel masse... Emhætten er revet ned, de har stjålet oven, gaskogepladerne... så har de smadret 2 vinduer og 2 glasdører..., forsøgt at stjæle en gammel vaskemaskine, og brændeovnen, men måtte opgive... Hvad f... i h.... for folk til dette.. jeg kom hjem fra job kl 5 i morges, og har kun fået sovet 3 timer, og ha netop fået beskeden om dette... jeg er såååå sur og frustreret at jeg helt sidder og ryster...
de var blevet opdaget af naboen, og forsvundet...
Tænk nu hvis hestene havde stået i stalden, og min lille bitte hund rendt rundt i huset...
kan det virkelg passe at man skal sikrer sit hus, som var det et fængsel.... uhhhhhh Gudnode trøste dem, hvis jeg får fat i dem...
tak fordi i lagde øjne til denne besked... skulle altså bare lige af med det...
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.077
aug 2007
Følger: 57 Følgere: 53 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 1.787
men det er simpelthen så modbydeligt at komme hjem til..
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 46
Jeg kan godt forstå du er rystet.
Føler med dig.
okt 2005
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 12
Så jeg forstår hvordan du har det!
nov 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 314
jeg vil råde dig til alarm system i hus og stald.. har vi hvor min hest står.. og det er jeg rigtig glad for..
dec 2008
Følger: 84 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 184 Svar: 612
Der skal også lige tilføres at de havde smadret vinderne indefra, plus en fransk dør, bare sådan for sjovt...
Vi havde så mange ting vi skulle idag, og vi fik stort set ingenting lavet...
En rigtig møj søndag..
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Så det jo bare hærværk af den værste skuffe.
Og hvor er det bare synd for jer, når i lige har købt, glædet jer, og set frem til dette. jeg blir så arrig og trist på dine vejene.
Håber de en dag får hvad de har fortjent. selv om chancerne jo desværre er små her i landet. og ja, vi skal selv have sat alarm op her, selv om det mod mit princip, fordi jeg syntes det en stress faktor at skulle rende og slå til og fra hele tiden. Men ja alarm evt. kamera overvågning inde på egen grund. om ikke andet kan man jo selv finde frem til dem der har lavet hærværket, hvis politiet ikke kan.
Håber virkelig for jer, at i kan ryste det af jer, og dem der har gjort det, vidste huset var tomt. så det ikke er en reel trussel mod jer.
Held og lykke med jeres nye sted, og pyt med ikke når det hele idag i har foråret foran jer.
Venlig hilsen Tina
dec 2008
tror det er nogen som har holdt lidt øje med det tomme hus, og så var vi bare uheldige med tidspunktet det skete på...
det var bare overhovedet ikke det vi havde planlagt at skulle bruge hele vores søndag på...
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 8 Emner: 51 Svar: 442
Men dumme dumme mennesker at de sådan skal ødelægge det for andre...
dec 2008
vi ser i hvert fald også fremad nu.... ellers kommer vi jo ingen vejne, og der er masser at gå igang med...
jan 2010
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 4 Emner: 11 Svar: 18
Jeg kender nogen, der for nogle år tilbage ligesom Jer havde købt et nedlagt landbrug.
Det var så noget skilsmisse-halløj, der var grund til at huset skulle sælges og i arrigskab havde den ene af parterne så været ude og stjæle og alle skabslåger i hele huset OG wc-brættet.... Virkelig sære ting, folk finder på.
Men rigtig skræmmende at komme hjem til. Prøvede det også i min mors butik engang, hvor vi skulle ud og hjælpe med at male, og da vi så ankom, stod døren åben og låsen var brudt op.
hvad f.... sker der lige for folk...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside