{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.534 visninger | Oprettet:

Hvad f..... Sker der for folk!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt forarget over hvordan folk opfører sig her på siden! Har folk virkelig ikke andet at give sig til end at svine andre til!
Min episode: jeg har indgået en aftale med en om køb af en jakke, derefter går der en dag imellem hun hører fra mig hvorefter jeg får en total sviner om at jeg var en idiot og useriøs osv. Jeg forklarer at jeg ikke sidder på nettet altid og det ku jo være der havde været en grund til jeg ikke lige havde svaret! Så skriver jeg så at jeg så slet ikke vil handle med en som behandler mig sådan, hvorefter jeg bliver svinet til, blokeret og vedkommende nu skriver til alle som kommenterer på mine annoncer at jeg snyder osv! What The fuck sker der for mennesker!!!
Synes man ser flere og flere tilfælde af sådan nogle øv mennesker herinde. Hvorfor kan man ikke bruge sin sunde fornuft og pli og snakke pænt til hinanden og måske er der nogen der har andet at lave end at sidde her 24/7.
Jeg er målløs, men vælger at gøre mine annoncer uden kommentarer da jeg da simpelthen ikke vil uretmæssigt svines til.

Man skulle ikke tro nogle af brugerne har den alder der rent faktisk står! Come on voksne mennesker! Man er sgu da vel lidt opdraget til at snakke ordentligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f..... Sker der for folk!!!
Kommentér på:
Hvad f..... Sker der for folk!!!

Annonce