Ånder i huset {{forumTopicSubject}}
Hej alle Hg'er
Jeg vil lige dele lidt åndesnak med jer.
Jeg bor på en gård hvor jeg i mine teenager år oplevede ting som var uforklarlige, jeg ved jeg ikke er den eneste der har oplevet dette.
En aften efter et skænderi med familien, gik jeg ud i stalden til hestene for at give hø, og ligesom falde lidt ned igen. Vi havde på det tidspunkt åbent høloft, dvs. at man kunne skubbe hø, ned i den ene af boksene så det var lettere at give dem. (selvfølgelig blev dette ordnet når de var ude på folden) Denne aften ville jeg gå op og åbne en balle også tage med ned i kneppe.
Da jeg kommer ind til hestene er de oppe og køre og jeg ser at en hø balle er "faldet" ned i boksen hvor Annabell står.
Jeg forsøger at berolige dem og give dem høet der på mystisk vis er faldet ned.
Jeg fortæller om episoden i stalden da jeg kommer ind og min Onkel og tante griner og siger det nok bare er en af kattene der har væltet den ned.. (hvilket er umuligt for en kat!)
Jeg ligger dette bag mig, og oplever ikke lignende episoder i stalden. En sen nat jeg kommer hjem fra arbejde (arbejde som opvasker på en restauraente)
Jeg er sindsygt træt og vil bare i seng da jeg kommer hjem.
Fjernsynet kører i stuen og vores lille lampe er tændt ved tv bordet, jeg ser en skikkelse ud af øjenkrogen, og antager at det må være min onkel der stadigvæk er oppe. Jeg siger godnat og går ud for at børste tænder, men kommer i tanke om at jeg har glemt at låse døren efter mig da jeg kom hjem.
Jeg går ind igennem stuen igen og ALT er slukket!
Badeværelset ligger lige ved siden af trappen som fører op til soveværelserne og jeg har hverken set eller hørt min onkel gå op.
Jeg undre mig, og går ud og låser døren da jeg kommer tilbage er det tændt igen.. jeg går derfor hen for at slukke. Om morgenen spørger jeg min onkel om han var oppe på det tidspunkt, men ingen var vågen.
Alle ligger disse ting bag sig, og nu flere år efter er der sket en masse ting efterfølgende.
Min onkel og tante blev skilt, og ville sælge huset, min tante ender med at flytte fordi hun ikke kan holde ud at være der og min onkel forsøgte at begå selvmord.
Han fik hjælp og de fandt sammen igen. Nu er de så lige flyttet tilbage til gården. De får hjælp via Psykolog til at håndtere deres problemer fra fortiden, men de lider begge af lavt energi niveau og et aggressivt temperament. Psykologen forslår at de får Gården renset for ånder.. og de fortæller så om mine episoder.
De leder nu efter en cleoant, men vi føler lidt at folk fupper!
Er der nogen her der har oplevet noget lignende, noget uforklarligt? og har i haft nogen ude for at tjekke? og hvis ja, hvem har i så brugt? og fik i noget ud af det?
Jeg håber folk er åbne overfor emnet og vil dele deres erfaringer ud.
Håber på at høre fra jer.
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 166
Men hver gang jeg er på besøg, fornemmer jeg specielt i et af værelserne at der er meget dårlig energi. man bliver trist og træt og fuldstændig afmagtet, som om at man faktisk ikke har lyst til at være der.
Synes det er underligt.
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
Jeg er vildt overtroisk og tror derfor også på ånder, og har selv oplevet en del sjove og uhyggelige ting (: men har ikke haft nogen ude (:
nov 2006
Men blot for at få bekræftet at der er noget eller ej..
maj 2010
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 472
Jeg har oplevet meget alla det, og er fuldstændig sikker på at der var en i vores hus(: Dog var denne ånd venlig og rar, og jeg mærkede den tit når jeg var ked af det.. Jeg bad den om at svare eller forsvinde i et brev, og siden har jeg ikke set eller hørt noget til den.
En i min familie boede engang i et stort hus hvor de havde ånder, der holdt øje med børnene når forældrene ikek gjorde det. De fik en prof ud, og personen sagde de skulle bede ånderne forsvinde.(: Man skal ikke være uhøflig, man skal bare bede dem om at forsvinde..(:
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 185
Jeg kender en del der evt kan hjælpe
nov 2006
Dem vi har kontaktet har været fulde af fub..
Vores Gård har gået i generation i 100 år og ved derfor hvem der har boet der før os.. har skøder osv. og dem der har været ude har sagt noget helt andet.. så det er ikke en skid bevendt..
Er der nogle der kender nogle der skulle være gode?
nov 2006
okt 2010
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 4 Emner: 229 Svar: 958
her har boet en cleoant
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Vi havde lige lavet løbegård til kattene, og havde i den forbindelse lavet hul i gavlen på stuehuset til kattelemmen. Een af husets tidligere beboere blev åbenbart sur over det, for en aften, hvor vi havde gæster smækkede døren pludseligt hårdt i til den del af huset, hvor lemmen var. Kattelemmen var "blæst" ud af væggen. Jeg gik ind i rummet og skældte ud, og den/de har ikke generet os siden. Den/de er her stadig,, men det må de også, bare de ikke laver ballade
jan 2005
Følger: 47 Følgere: 45 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 256
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
jun 2011
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 66
Skrev en mail til hende en dag.. Og så skriver hun tilbage: Din afdøde mormor, siger hej til dig og din mor, og i skal ikke være ked afdet mere..
Maggie har det godt..
Hun hedder Maggie min mormor. Eller gjorde.. Detvar for sygt..
nov 2006
Og nej der var ikke noget galt med lyset, hvis sikringen var gået var det jo ikke tændt igen..
og vi er super økonomiske så folk glemmer ikke bare at slukke
Jeg vil helt klart prøve at undersøge de navne i har sagt.. og se om det kunne være noget, og om de er interesseret i at komme ud og se på det..
Nikita G; det lyder vildt klamt! kunne hun sige det i telefonen?!
Eller var hun ude der?
Det er helt utroligt at folk kan gøre den slags.. de må være vildt åbne.. Tænk at have sådan en gave..
jun 2011
Jeg skrev bare til hende, om nogen traumatiske ting der var sket mig og min mor, mht ånder osv. Og skrev min mors alder, og min egen alder. Skrev hvilken by vi boede i, og sådan småting. (intet personligt eller noget)
Og hun kunne ikke spore vores navne, gav intet efternavn. + min familie bor i Irland, og vi er alle Irere..
hun kunne sige det igennem en mail.. At min mormor stod bagved hende, efter jeg havde kontaktet hende.. angående noget HELT andet.. Men detvar lige en hilsen min mormor ville have med ind i mailen, nu når hun alligevel skulle svare på noget jeg ville spørge om
Hun er rigtig dygtig, skriver bøger, arbejder meget i usa, og bor oprindelig i dk. hun er super
nov 2006
Hende tror jeg da lige vi prøver at maile til.. det kan være hun ud fra mailen kan sige om der er noget, inden hun kommer ned og ser på tingene..
jun 2011
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 132
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 185
Umiddelbart tror jeg det er noget der er tilknyttet huset da jeg ikke syntes der hænger noget ved dig, der skulle være skyld i det omtalte.
nov 2006
nov 2006
jan 2013
Følger: 39 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 28
Men har oplevet at en tidlig morgen ved en 5 tiden hvor jeg er stået op og gået ud på badeværelset for at gøre mig klar da en af vores kurve faldt ned og det skal siges at de ikke falder ned så let men farrede op til de andre og sagde hvad der lige var sket efterfølgene kaldte vi på en ånde dims, dims og hun sagde også at der var meget aktivitet i huset og at ånderne var sure over at vi var her fordi vi ikke var velkommne..
Det var en gammel dame som døde i huset som ikke ville gå fordi de var et familiehus men hun blev sendt væk og vi havde et par år i ro og orden men da vi fik vores hun vi har nu gøede den af et bestemt sted på væggen det gør hun stadig nogle gange. Kan ikke huse hende vi ringede til
Ånder i huset