Ånder og mærkelige drømme {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er
Jeg oplevede i nat noget yderst underligt, jeg drømte at jeg var i kontakt med min afdøde oldemor og Onkel Jakob, som boede i vores gamle hus før os.
Der kommer lige her en forhistorie, vores gamle hus/gård har været i vores generation i 100 år. Så den gik videre til min familie efter, den er lige blevet solgt til nogle nye (som ikke er i vores familie)
Vi har haft klaveroant ude for et et og et halvt år siden inden vi flyttede, da vi oplevede uforklarlige ting og mærkelige spændninger i huset. Det viste sig at Onkel Jakob stadigvæk var en del af familien som ånd, og hans afdøde mor, boede på mit værelse.
Grunden til spændingerne i huset var så at vi lavede en tilbygning til huset og afdækkede den gamle brønd, som Jakob så var meget utilfreds med, for så kunne han ikke hente vand! og Jeg var flyttet og det irriterede ham også, jeg spillede meget musik og sang, og det havde mig og jakob altid haft tilfælles samt hestene. Så han var utilfreds med at jeg ikke var der også.
Og hans mor var også tiltrukket mig fordi jeg faldt ned af trappen engang, så hun passede bare på mig.
Efter alt det fik vi krydset begge over på den anden side.
Igår, havde jeg bare en rigtig træls dag! jeg havde været på nattevagt hele natten og var bare rigtigt træt! så jeg satte Bambi på for at koble helt fra og glemme omverdenen, i det bambis mor dør begynder jeg bare at stor tude!! og jeg kan bare ikke stoppe. (tænk nu, hvis det var min egen mor, det skal lige siges at min mor er meget syg og samtidig med lige har været indlagt på sygehuset)
Nå men jeg græder og græder og begynder så at sidde og snakke til min afdøde oldemor, fordi jeg er mærkelig
Og jeg spørger hende om nogle personlige spørgsmål, derefter holder jeg op med at græde og ligger mig til at sove og nu sker det mærkelige!
Jeg drømmer at min oldemor kommer til mig i min drøm og snakker beroligende til mig, siger at min mor nok skal klare den og hendes tid ikke er kommet endnu, og når den tid kommer så vil jeg have min mormor og morfar samt tante og onkel. Jeg fortæller hende i min døm at jeg bare gerne vil tilbage til gården, for det er det sidste trygge sted jeg kan huske, hvorefter hun svare at det heller ikke er et godt sted for mig at være lige nu. Jeg bliver med et placeret midt inde i huset og følger menneskerne der bor der nu, og det hele er SÅ virkeligt!! jeg ser en skygge styrte rundt, kan slet ikke se hvad det er men fornemmer en stor uro og enorm spænding i min krop, hvorefter jeg siger Jakob og skyggen stopper og stirre på mig og den begynder at tale til mig. Det er altså Jakob. Han er frustreret over at de nye ejere af huset igen laver om, for nu var han lige blevet vant til det andet og han er helt fra den... Jeg ser menneskerne i huset så klart at jeg ville kunne sige med det samme i dag at det var dem der boede der, hvis jeg så dem i dag. (og jeg kender dem altså ikke)
Jeg vågner her til morgen med koldsved ud over det hele og er meget ved siden af mig selv, for det var så virkeligt!
Det mærkligste er at jeg kontakte min familie og fortæller dem om det, hvorefter de så siger, "er det rigtigt?" fordi de havde hørt fra nogen der kender dem der bor der nede at det går af helveds til dernede og der skete ting og sager man ikke kan forklare.
Jeg fortæller at han er frustreret over at de laver om, hvor de så igen siger at de har revet nogle mure ned osv så huset er i en ny renoverings proces, intet af disse ting havde jeg nogen anelse om!
Så lige nu har jeg tændt alle mine stearinlys og prøver på at finde en indre ro. tror jeg er ved at blive skør.. Det er så uvirkeligt at det her er så virkeligt..
Er der nogen der har oplevet det samme?
Ps. det er ikke første gang det sker.
jan 2011
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 1.005
nov 2008
Følger: 74 Følgere: 71 Heste: 1 Emner: 72 Svar: 199
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 166
Er bare i mega chok, fordi jeg hverken vidste om ombygningen eller at de havde problemer og jeg har gået hele dagen og troet jeg var skør! der er vidst bare mere mellem himmel og jord
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 4 Svar: 177
jan 2011
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 1.005
nov 2006
Specielt fordi det ikke er første gang en "ånd" har kontaktet mig..
Sidst var bare da jeg var 15-16 år..
Så blev lidt skræmt over at det skete igen, dog bare anderledes end sidst, denne gang i en drøm..
nov 2006
Det var mega rart at have min oldemor ved min side igen, og forklare mig at min mor nok skal klare den, det var nok det bedste ved hele drømmen! (eller hvad man kan kalde det)
aug 2004
Følger: 20 Følgere: 34 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 221
Måske du allerede kender et navn på din skytsengel, og ellers er der de 4 ærkeengle Michael, Gabriel, Uriel og Rafael som altid er parat til hjælp.
Du er ikke skør og du er slet ikke alene om at have det sådan. Der bliver født flere og flere sensitive.
Og lad bare andre mennesker grine ad det. Du ved selv hvad du oplever og mærker. Vær stærk og hav tillid til 1. salen eller gud/himlen om du vil.
Sender lys og engle til dig....
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Jeg vil anbefale dig at opsøge en clairvoyant, da de er bedst til at rådgive dig.
aug 2004
Ved godt det kan være skræmmende at opleve, men det er fordi det er ukendt. Det er faktisk tanken der er mest skræmmende. Egentlig ikke selve oplevelsen. Så tænk positivt og kærligt omkring det i stedet for.
nov 2006
Glad for at høre at jeg ikke er den eneste i denne verden, men stadigvæk skræmmende dog.. Sidst jeg var i kontakt med en ånd var jeg jo kun teenager, og der er man mere modtagelig har jeg hørt.. Så forstår ikke hvorfor det pludselig kommer igen.
Men tusind tak for gode råd, er det noget du selv oplever tit? og hvornår oplevede du det første gang?
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 507
aug 2004
Jeg har dog lært at lukke ned for det. I dag beskytter jeg mig selv, og kun dem der kommer i kærlighed, får lov at komme igennem. Har desværre haft dårlige oplevelser og magtkampe også. Not nice! Er dog stadig meget åben og sensitiv, ikke mindst med healing og sjove fornemmelser. Og som sagt engle og kærlighedsvæsner er altid velkomne.
aug 2004
Man skal have respekt omkring håndtering af energier m.m.
nov 2006
Anyway, havde tændt mine stearinlys for at finde ro og pludselig får jeg gåsehud på den ene arm kun, den side hvor min stearin lys står og pludselig begynder de at blafre helt vildt som om der er en storm herinde i min lejlighed! jeg tror i den grad der er en ånd.. det er bare så mærkeligt det først kommer igen nu!
Men forstår godt du har lukket ned for det, det lyder som om du har oplevet lidt af vejret. jeg vil prøve at kontakte en der kan hjælpe mig i morgen, for det her er begyndt at blive en smule crazy..
Ånder og mærkelige drømme