7.023 visninger
|
Oprettet:
Kan man lærer at se ånder? {{forumTopicSubject}}
Er meget nysgerrig omkring alt det her, med at der er mere imellem himmel og jord, end det man kan se.
Jeg VED også at det passer, men kan man lærer at se ånder? Tale med dyr? Tale med de døde?
Da jeg var mindre var jeg ude ved en mand et par gange, jeg ved ikke hvad han var, men jeg havde i en lang periode haft en masse mærkelige drømme, dørene derhjemme åbnede af sig selv, og jeg kunne hører folk sige mit navn - selvom jeg var alene hjemme. Så min bedstemor tog mig med ud til den her mand, som gav mig en drømmefanger og en bog, jeg skulle skrive mine drømme ned i.
Kan det have været ånder?
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
da jeg var mindre kunne jeg se dem, og har set MANGE men min mor lukkede mig da jeg var for lille til at forstå at de ikke var "virkelige" virkelige
mar 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 384
Man kan udvikle sig, men jeg tror at hvis man er helt lukket så er det svært at åbne med succes
Blogger
Følger: 65 Følgere: 72 Heste: 10 Emner: 147 Svar: 765
mar 2012
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 5 Emner: 37 Svar: 384
Der findes forskellige kurser, (nogle humbug, andre gode) hvor man kan lære sine evner bedre at kende og kan arbejde videre med det. Men disse kurser skal virkelig vurderes meget grundigt.. Nogle er simpelthen så elendige og er bare en pengemaskine, så det gælder om virkelig at finde de gode, hvilket kan være utrolig svært..
Jeg har haft utrolig hjælp fra en dame som er uddannet zonetreapeut, samt alt muligt alternativt, såsom tankefeltsterapeut osv.
Hun har virkelig lært mig mange ting og jeg er glad for at have været ved hende nogle gange.
Jeg skal afsted til Lolland på et tidspunkt, for svigermor har fundet en dame derovre som er virkelig dygtig og nede på jorden..
Vores hus er generelt gennemgang for alle mulige mennesker, og vi er aldrig alene.
Nogle vil bare være her, andre vil følge med, andre vil fortælle noget, nogle har beskeder som skal bringes videre. Nogle har en vigtig ting at fortælle mig osv.
Det er meget forskelligt hvilken grund de er her for, og jeg priser mig lykkelig for at kunne hjælpe på alle mulige måder..
Det mest "irriterende" vi ha, som samtidig er lidt sjovt er at min mands mormor altid er her, hun tænder altid lys, hvilket er pænt træls da jeg konstant kan slukke lys på 1 salen..
Kan man lærer at se ånder?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside