Alt er bare kaos:-( {{forumTopicSubject}}
Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Det bliver nok rodet. men håber i vil læse det
Jeg har altid drømt om at blive ung mor. selvfølgelig ikke ung ung mor. men blive ung mor efter jeg blev færdig med min uddannelse. Min kæreste havde sagt ja, har lovet mig siden jeg begyndte at snakke med ham om det at vi skulle prøve når jeg begyndte på det sidste skoleforløb. Jeg gik så hen og blev gravid sidste år og besluttede mig at det skulle være nu. Desværre for jeg en spontan abort tidligt i graviditen og det var ufattelig hårdt da jeg allerede havde indstillet mig på det var nu. og havde fortalt det til alle og var godt i gang med at planlægge hvordan fremtiden så ud. Nu er jeg så startet på det sidste skoleforløb. og er færdig til februar. havde så en snak med kæresten om det, men han havde pludselig ombestemt sig. og det var utrolig hårdt da jeg virkelig havde set frem til at nu skulle vi prøve. jeg havde det virkelig skidt en søndag aften og kunne ikke tænke på andet lå bare og græd. tirsdagen efter kommer min veninde og fortæller mig at hun er gravid og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. for hun var absolut ikke klar til at blive mor nu. men hun har nu valgt at det også skal være nu. og det gør det bare ikke nemmer for mig. men jeg vil selvfølgelig være der for min veninde.
Så havde jeg fødselsdag i fredags og inviteret gæster. havde inviteret min nærmeste famile og kæresten far og lille bror da kærestens lille bror stadigvæk bor hjemme og de har hjulpet mig rigtig meget. Fredag formiddag skriver min svigerinde til mig og sviner mig til fordi hende og hendes kæreste ikke er inviteret. prøver så pænt at forklar hende at det er fordi vi ikke har plads hjemme ved os og det ved de godt. men hun forstod det simpelthen ikke og blev ved med at svine mig til og sagde til mig at jeg var skyld i at hun ikke kunne snakke med hendes storbror mere. og det forstod jeg slet ikke for de snakker da fint sammen. Lørdag skulle vi så hele kærestens famile til fødselsdag. sammen med 125 andre. kæresten og jeg går pænt rundt og siger goddag til alle gæster og da jeg kommer til min svigerinde nægter hun at give mig hånden. vi kommer så også til at sidde ved samme bord og i de 3 timer vi var der sad hun og svinede mig til og sagde det ene lort efter det andet. til sidst for jeg nok og spørg hende hvad fanden hendes problem er for nu havde jeg siddet og hørt på hendes lort om hvor dum og klam jeg var i 3 timer. i mens min kæreste, hendes kæreste og min kærestes lille bror sidder og høre på det og intet siger til hende. og da jeg så spørg hvad fanden hendes problem er bliver min kæreste sindsyg sur på mig og siger jeg skal holde min kæft. Så kunne jeg bare igen side og høre på hun sad og svinede mig til.
Nej jeg følte mig dum. forstår ikke hvad jeg har gjort forkert, men snakke med mig vil hun absolut ikke. Min kæreste er ligeglad.
Føler virkelig jeg gør alt for min kæreste jeg betaler hans mad, benzin til bilen, rydder op gør rent, vasker bil og når jeg kommer hjem til det laver jeg også mad, jeg tager afsted kl 07 om morgen og kommer hjem mellem 18-19 om aften, han tager afsted kl 07 kommer hjem til middag og har 1-3 timers pause og er hjemme igen kl 18. og alligevel jeg skal lave alt det huslige. han siger han er træt og han laver ih og åh så meget. Jeg går i skole fra kl 08-16.30 så skal jeg ud og passe hesten og har 45 minutter frem og tilbage til og fra skole. Er virkelig ved at være træt af det hele. men han hjælper mig også meget når det hele så virkelig brænder på. hvis nu en dyrlæge regning lige pludselig kommer eller andet.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere. Det hele køre på rundt i mit hoved konstant:-(
mar 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 157 Svar: 1.960
Hvis ikke I er enige om at skulle have børn, er det så en drøm du er villig til at tilsidesætte? - hvis ikke, ville jeg hurtigst muligt komme ud af det forhold.
Mht hans søster, så burde din kæreste være mand nok til at sætte en stopper for hendes opførsel, og om ikke andet så mane til ro i mellem jer.
Jeg synes både hans og hendes opførsel er uacceptabel, og hvis jeg var dig, ville jeg genoverveje dette forhol en ekstra gang, især inden der bliver sat børn i verden.
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
Det med søsteren havde jeg simpelthen slet ikke fundet mig i! Jeg er fuldkommen ligeglad med hvem det er, jeg forventer at blive behandlet pænt - og hvis min kæreste ikke vil bakke mig op, så bliver jeg tosset ... Har du snakket med din kæreste om det siden hen?
Har ikke rigtig nogen deciderede råd, udover at jeg ville sætte foden ned hvis jeg var dig! Du betaler stort set alt og laver alt det huslige arbejde, det er IKKE fair! Sig stop inden det går fuldkommen over gevind!
Håber det hele løser sig for dig!
jun 2011
Følger: 37 Følgere: 37 Heste: 1 Svar: 8
Ved godt det er hårdt, men altså...ud med ham! Det er livet simpelthem for kort til. der er så mange andre fisk i havet der kun vil dig det godt og være der for dig. og som ikke ville finde sig i at nogen som helst sviner dig til
Spring ud i det.
Knus
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
okt 2009
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 465
Hvis det var mig var jeg skredet
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 22 Heste: 1 Emner: 90 Svar: 505
Jeg kan godt forstå at du er rigtig frustreret. Der er dog flere ting der springer mig i øjnene i dit indlæg.
I havde en aftale om først at blive gravide ved sidste skole forløb, du bliver dog gravid før, og beslutter at beholde barnet. Hvor var din kæreste i den beslutning, kan ikke læse det ud fra dit indlæg....
Nu er du så på sidste skole periode og vil gerne have barn. Kæresten vil nu ikke...
For mig lyder det lidt som om at han. Har sagt ja til at blive gravide på sidste skoleperiode, for så havde han noget tid at løbe på... Nu har tiden indhentet ham, og det skræmmer ham måske rigtig meget, især efter din abort. Tag en rolig snak med ham, uden alt det der, jamen du lovede og nu vil du ikke. Skyld med skyld på kommer man ikke nogen vejen med. Sæt dig i stedet ned og spørg ham, lad ham tale, og du lytter bare og stiller kun uddybende spørgsmål. I er nødt til at skal forstå hinandens følelser omkring det at blive forældre, og jeg tror især det er vigtigt efter jeres triste oplevelse ved første graviditet.
Så kommer alt det med din svigerinde, som undskyld mig, lyder som et barn der ikke får sin vilje. Sikke dog en opførsel fra et voksent menneske. Især når du som hun beskriver ved hvordan jeres situation med hensyn til at have mange gæster er. Hun burde have grebet det an på en helt anden måde. Jeg havde nok sagt allerede da hun ringede og overfusede dig, at hun kunne tage kontakt når hun havde noget konstruktivt at byde på, og så smækket på.
At hun så sidder til en stor fest og sviner dig til, uden at din kæreste gør noget, skriger til himlen i mine ører. Hvordan kan han bare sidde og høre på at hans søster sviner hans kæreste. Ja, min kæreste havde sat hende på plads
Men hop op og fald ned på det. Mod idioter kæmper guderne forgæves.... Lad hende komme til dig.
Og så sidste afsnit... Hvor er det lige at hans bidrag til husholdningen er?? Det kan da vel ikke være rigtig at du betaler alt?! Og han kun bidrager hvis det virkelig brænder på... Det holder simpelthen ikke når man er i et forhold, og bor sammen, så må man dele om udgifterne...
Jeg er virkelig ked af det på dine vejen, for i mine øjne ser det ud som om du har en virkelig egoistisk kæreste, han bakker dig ikke op, laver aftaler med dig, han ikke vil holde, betaler ikke en dyt til husholdningen, og inviterer gæster uden anvende det med dig førts.
Var det mig ville jeg slet ikke begynde at planlægge baby, før jeg hvad tænkt hvad jeg vil med forholdet, hvorfor er jeg sammen med ham, hvilke følelser rører han i mig(både gode og dårlige) osv....
For mig lyder det ikke som et sundt forhold, og jeg kan ikke rigtig fornemme det gode, ud over han hjælper når det virkelig brænder på?!
Ja med hans indstilling til jeres forhold (især kønsrollerne - du gør alt det huslige og laver mad, han sidder på sofaen og er ih og åh så træt) tvivler jeg på at du vil få en baby - med ham...
Jeg ønsker dig alt godt og håber virkelig du får tænkt grundigt over dit forhold. Mit råd er som andre også nævner at han skal ud, det findes søde fyre som gerne hjælper med det huslige, er kærlige og bakker en op... Men jeg kan jo kun fortælle hvad jeg læser ud af dit indlæg.
Sender da også lige et trøste kram - op med hovedet - du er meget mere værd end at skulle gå på kompromis!!!!!
mar 2012
Jeg betaler de daglige ting, men bor til gengæld gratis, altså ingen husleje, vand eller el. Har næsten fri bil jeg skal bare selv betale benzinen.
Undskyld hvis jeg formulerede det forkert i går.
Men han forstår mig bare ikke, han forstår ikke jeg ikke vil høre på hans søster sviner mig til. han forstår ikke jeg ikke kan overskue alt det han beder mig om, han forstår ikke når jeg pludselig går ned som jeg gjorde igår. Det er bare mig der er noget galt med og mig der er dum i hovedet
mar 2012
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Jeg kan på en måde godt forstå din svigerinde det er på ingen måde ok og invitere den ene af din kæreste søskende og ikk invitere den anden jeg vargodt nok også blevet gal i skralden og havde bestemt også nægtet og snakke til personenen.. Det er ikk OK.!!! Iindvitere man en af søskende invitere man dem alle.. andet er bare IKKE ok..
At hun så sidder og sviner dig til er jo så overhoved ikk ok..
Jeg sys du skal snakke med kæreste og høre ham om ham om det med barn evt nu han mener i ikk er klar til det nu hvornår han så kunne tænke at han mente det var et godt tidspunkt..
Jeg ville gøre op med mig selv om han er det værd eller ej..
Alt er bare kaos:-(