{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

Hvad render og laver? {{forumTopicSubject}}

Har i haft en god weekend? smiley Skal i på arbejde/skole imorgen?

Jeg har lige fundet et pindsvin ude i haven som vores 2 hunde var ved at dræbe, så blev nødt til at flytte den (Med grillhandsker og ekstra tæpper!) Haha, den var godt nok sød smiley

Og mit lille føl er vokset.. Suk, han går med allerede til lige under armen.. Han bliver skisme høj! smiley

Har i det godt derude? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad render og laver?
  • #1   30. sep 2012 Har haft en fin weekend der stod på arbejde og hest (:
    I morgen står den på arbejde fra 04:00 til 11:00 (: Derefter hest (:

• #3   30. sep 2012
    Skole imorgen :o). Har haft en glimerende weekend - endnu en travl en af slagsen. Booker mig selv op hver weekend så det med at sove til kl. 12 efter jeg er flyttet hjemme fra duer ikke længere.

Fredag i zoo til et privat arrangement med det firma min far er ansat ved, lørdag ride venindes hest hjem fra sommerfold sammen med hende, derefter ride, søndag med anden veninde til tærrenstævne ( Vil SÅ gerne prøve selv! ) og bagefter ud til Bella der var max hystade igen idag, så bare en træktur.

Men skole imorgen med blomster - så dejligt at lave det smiley

• #4   30. sep 2012 Skole imorgen klokken tiiiiidligt.. om jeg magter det - nej!

Men har haft en god weekend med stævne smiley vandt begge klasser idag og fik nogle gode runder, dejligt! smiley nu håber jeg bare snart min egen pony er ved at være klar, hun er dælme blevet tyk på det sidste smiley

• #5   30. sep 2012 Jeg har haft en stille og rolig weekend.
    Bare hygget med kæresten og svigerfamilen, så var vi ude og prøve hest/pony og tror endelig jeg har fundet THE ONE! Ledte godt nok efter hest men har forelsket mig i en stor etter smiley I morgen skal jeg op kl. 06.00 og afsted på arbejde har først fri ved en 15.00 også skal jeg til tandlægen såe ellers skal jeg bare hjem efter det smiley

• #6   30. sep 2012 Jeg har været i Hørsholm med min kæreste for at besøge hans bedstemor og bedstefar fra fredag til lørdag, og så har vi spist hos min mor og far sammen med min søster, hendes kæreste og min mormor og morfar her til aften - Så jeg har haft en hyggelig weekend i familiens tegn smiley

Imorgen skal jeg farve mit hår færdigt (afblegede udgroning for 2 uger siden) og så skal jeg over til min veninde og hygge smiley

Kommentér på:
Hvad render og laver?

Annonce