589 visninger
|
Oprettet:
Hvad render og laver? {{forumTopicSubject}}
Har i haft en god weekend? Skal i på arbejde/skole imorgen?
Jeg har lige fundet et pindsvin ude i haven som vores 2 hunde var ved at dræbe, så blev nødt til at flytte den (Med grillhandsker og ekstra tæpper!) Haha, den var godt nok sød
Og mit lille føl er vokset.. Suk, han går med allerede til lige under armen.. Han bliver skisme høj!
Har i det godt derude?
feb 2009
Følger: 50 Følgere: 47 Heste: 2 Emner: 13 Svar: 164
I morgen står den på arbejde fra 04:00 til 11:00 (: Derefter hest (:
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.023
Skole imorgen :o). Har haft en glimerende weekend - endnu en travl en af slagsen. Booker mig selv op hver weekend så det med at sove til kl. 12 efter jeg er flyttet hjemme fra duer ikke længere.
Fredag i zoo til et privat arrangement med det firma min far er ansat ved, lørdag ride venindes hest hjem fra sommerfold sammen med hende, derefter ride, søndag med anden veninde til tærrenstævne ( Vil SÅ gerne prøve selv! ) og bagefter ud til Bella der var max hystade igen idag, så bare en træktur.
Men skole imorgen med blomster - så dejligt at lave det
nov 2008
Følger: 126 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 90 Svar: 819
Men har haft en god weekend med stævne vandt begge klasser idag og fik nogle gode runder, dejligt! nu håber jeg bare snart min egen pony er ved at være klar, hun er dælme blevet tyk på det sidste
apr 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 346
Bare hygget med kæresten og svigerfamilen, så var vi ude og prøve hest/pony og tror endelig jeg har fundet THE ONE! Ledte godt nok efter hest men har forelsket mig i en stor etter I morgen skal jeg op kl. 06.00 og afsted på arbejde har først fri ved en 15.00 også skal jeg til tandlægen såe ellers skal jeg bare hjem efter det
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Imorgen skal jeg farve mit hår færdigt (afblegede udgroning for 2 uger siden) og så skal jeg over til min veninde og hygge
Hvad render og laver?