1.536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 72 Svar

Tråden til alt det, man bare ikke kan forstå! Tråden til alt det, man bare ikke kan forstå!

Godaften på HG..
Nu er jeg endelig færdig med at læse lektier, og så poppede jeg lige ind forbi facebook. Her ser jeg til min stooooore overraskelse, at en 15 årig bekendt, er blevet forlovet.
I den forbindelse blev jeg inspireret til at lave en tråd, hvori man kan nedfælde de ting, man bare ikke fatter noget af. Jeg starter, og har du noget at byde ind med eller kommentarer til indlæg i tråden så fyr løs :o) Det er bare for skægens skyld!

* Jeg forstår ikke, hvorfor man forlover sig, når hele verden - sig selv inklusive - godt ved, at der aldrig bliver et bryllup!

* Jeg forstår ikke, hvorfor folk leger "kylling", når de går mod hinanden på fortovet. Come on, du havde set den komme - gå nu bare udenom!

* Jeg forstår ikke, hvorfor folk vælger offentlige transportmidler, når deres personlige hygiejne er på samme niveau som en selvdød gnu!

* Jeg forstår ikke, at det allerede er ved at blive vinter igen!

- og jeg kunne blive ved.... Tror lige jeg går ud og laver mig en kop the, mens I (forhåbentligt!) byder ind med andre ting, der bare ikke er til at fatte smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tråden til alt det, man bare ikke kan forstå!
  • #2   6. sep 2012 Jeg forstår ikke, hvorfor folk skriver på Facebook: "Jeg er så ked af det!", og så svarer folk: "Hvorfor?" og personen svarer: "Skriv i chat."
    - Altså hvorfor skal man absolut skrive en status om det, og forklare folk hvorfor man er ked af det i chat. Kan man så ikke gøre det i statussen, da man jo tydeligvis gerne vil dele det med sine venner? Hmmmmm

• #5   6. sep 2012 Signe Overgaard: Vigtig pointé! Det er nemlig bare skide irriterende smiley

• #6   6. sep 2012
    - Hvorfor forlove sig når man er 16år og har været sammen i 1år? I har bliver sku da ikke gift om et år?

- Hvorfor VIL man bare op og kører de 150 på motorvejen i "hjemfraarbejde" trafikken? Og hvorfor i alverden vil man derop overhovedet, grænsen er det den er?

- Hvorfor blære sig med at man har siddet bag på sin far, på motorcykel og kørt 230 på motorvej?

- Hvorfor DSB ikke vil indsætte en vogn til om morgenen og ikke for deres klima anlæg ( eller hvad det nu er ) til at være koldt om sommeren og varmt om vinteren, ikke iskoldt om vinteren også..

- Hvorfor man tager stiletter på når man tydeligvis ikke kan gå i dem.

- Hvorfor tøser skal være så forpulede sarte omkring alting og have så mange uskrevne regler om drenge ikke har og er så ligeglade med mellem hinanden.

- Hvorfor man tilside sætter facts for ens egen mening

• #7   6. sep 2012 Ja præcis. Jeg kan simpelthen ikke forstå det! smiley

• #8   6. sep 2012 Min hjerne forstår aldrig at universet aldrig ender.
    Jeg forstår ikke dobbeltmoralske mennesker..

• #10   6. sep 2012 Jeg forstår ikke hvordan denne klamme edderkop har præsteret, at kravle ind i vores hus og derefter op i min seng, så den forskrækker mig.. (link fjernet)

• #11   6. sep 2012 Jeg forstår ikke hvorfor min far har tænkt sig at købe en vogn til lige over 25.000.. Han er tosset..

Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg har sådan en trang til at rejse ud i verden.. Kan slet ikke få mig selv ned på jorden. Og så når jeg lige er kommet hjem fra ferie, så vil jeg ud igen. Helst så langt væk som overhoved muligt..

• #12   6. sep 2012 *Christina&Lady*
    HAHAHAHA!!! Bacon for the win smiley

• #13   6. sep 2012
    Der er faktisk ret mange ting jeg ikke forstår..

- Jeg forstår ikke hvordan man kan få sig selv til at sætte sig op på en hest hvor måsen tydeligt fylder udover hele sadelen.

- Hvorfor folk vælger en HG når de ikke aner hvorfor de er der.

- Hvorfor folk generelt vælger gymnasiet fordi de ikke aner hvad de skal også er gymnasiet jo altid en god idé. Så bruger de 3 år med meget fravær og et snit på 4 fordi " det var jo en meget god idé ".

- Hvorfor min kæreste og jeg bliver ved og ved med at skændes om de samme ting og lave de samme fejl.

- Hvorfor man ligger en video ind på HG hvor man har max aktive hænder, en mås der ikke kan være der, ikke kan sidde ned osv. og forventer at der kun bliver rost.

- Hvorfor man ikke kan se hvem der syntes godt om ens indlæg.

• #16   6. sep 2012
    Day Dreamer . *DD* - For mig er forlovet = giftes inden for et år :b
    Ellers så er man jo bare kærester/sammen også er der jo intet "specielt" ved at være forlovet.

• #18   6. sep 2012 Jeg tror lige, jeg smider nogle flere på...

* Jeg forstår ikke, hvordan min ellers så stærke rygrad brister, så snart jeg spotter en M&M's pose

* Jeg forstår ikke, hvorfor sund mad (grøntsager især), skal give herre meget luft i maven!

* Jeg forstår ikke, at ikke-rygere mener at have alle svar på, hvordan man skal kvitte smøgerne. Specielt ikke hvis de selv har grimme vaner som fx. neglebideri, numsekløning, næsepilleri, snotindhalering og andre fuldstændig KLAMME vaner, som ifølge dem selv burde være "ligetil at smide på hylden".

* Jeg forstår ikke, at jeg så ofte glemmer at tage min mobil med mig, når jeg tager hjemmefra.

* Jeg forstår ikke, hvorfor folk er så dårlige til at modtage berettiget ros. Op i måseren med janteloven!

• #19   6. sep 2012 Jeg forstår ikke det hate der er mod forskellige heste racer

Jeg forstår ikke det der yolo

Jeg forstår ikk hvorfor kæresten ikk fatter jeg har svært ved at tro ham

Jeg forstår ikke snot.. hvem Fuck opfandt det lort

• #22   6. sep 2012 Endnu en Bacon(e) sang!

http://www.youtube.com/watch?v=BaVLV95UyIs

• #23   6. sep 2012 Jeg forstår ikke de folk der tror at F står for fluer i det periodiskesystem, for allemå da sart vide at det er fød, B er ikke bohr, men bacon, de to ting er grundstoffer der er meget vigtige for menneskeligheden og bør altid indgå i madlavningen. ogsånår det er morgen;)

• #24   6. sep 2012 Lige et sidespring, med min sang!

- Jeg forstår ikke noget som helst..
    Bom

• #26   6. sep 2012 Er enig med rigtig mange af jeres ting.

Men jeg forstår ikke stoffet - specielt ikke det nye, som er pisse hamrende farligt. Hvem opfinder, og hvem helvede tager er stof som rådner din hud,.og slår dig ihjel inden for 3 år.

Forstår ikke tykke og gamle mennesker, der ikke ved hvordan man bør klæde sig hensigtsmæssigt.

Forstår ikke de forældre, som har en satan af en unge, men neej, lille Martin gør aldrig noget forkert.

Forstår ikke folk der ikke kan behandle deres børn eller dyr ordentligt.
    Forstår heller ikke at systemet ikke tager sig bedre af disse sager.

Forstår ikke racisme.

• #27   6. sep 2012
    Ååååårh ja lige en til..

- Jeg forstår ikke hvorfor folk bruger gamacher som bukser, især ikke ældre eller overvægtige.... så la da vær.

• #28   6. sep 2012 Forstår ikke hvordan folk kan være så utaknemmelige

• #29   6. sep 2012 Jeg forstår heller ikke at det altid er det der smager mega man skal blive tyk af, og det der smager dårligt som regel er det sunde..

Jeg forstår heller ikke at dyr skal fælde så meget, så man bliver nødt til at støvsuge dag ind og dag ud.

Forstår heller ikke at rigtige veninder er så svære at finde.

Forstår ikke at kigge efter andre i skole. Det er jo kun ris til egen røv når man så sidder til eksamenen.

Forstår ikke at skildpadder kan leve i 300 år. Forstår ikke de gider.. Haha

Forstår ikke kræft.

Forstår ikke at præsten siger:" Vi er alle lige meget hver for Gud." og alligevel dør tusindevis af uskyldige børn og voksne hver dag..

Osv osv osv

• #30   6. sep 2012 *Forstår ikke fysik eller matematik

*Forstår ikke hvorfor jeg altid ender med at sidde sent om aftenen og begynde på en stil til dagen efter

*Forstår ikke hvorfor man hest ikke bare kan tale og fortælle mig, hvorfor den er syg

• #31   6. sep 2012 Jeg forstår ikke hvorfor vi, gymnasieelever skal slæbes igennem de latterlige AT-forløb, som ingen får noget ud af og ingen, ikke engang lærerne, ved hvad handler om!

Jeg forstår ikke hvorfor min hest allerede har en løs sko, når han næsten lige har haft smed.

Jeg forstår ikke hvorfor køren med landbrugsmaskiner, vejarbejde o.l. absolut skal foregå kl. halv 8-8 om morgenen hvor der er mega meget trafik og små børn på vej i skole. Hvorfor ikke holde en halv times pause?

• #32   6. sep 2012
    Åhåhåhåh, jeg er totalt pro smiley smiley

• #33   6. sep 2012 Forstår ikke hvorfor min skønne pony skulle blive halt og uanvendelig 12 dage inden vores etårs dag sammen :-(.

• #34   6. sep 2012
    - Hvorfor jeg ALTID skal have en stor softice jeg ikke kan spise og som bliver max vammel til sidst, istedet for at nøjes med en lille? Eller hvorfor jeg altid skal købe meget mere slik end jeg kan spise og har lyst til?

• #35   6. sep 2012 *jeg forstår ikke, at man kan være så meget en hg addict, at man liiiige skal logge på en sidste gang, selvom man ER gået i seng. Det samme gør sig i øvrigt gældende for Facebook smiley

• #36   6. sep 2012 Jeg forstår ikke, at mit hår endnu ikke er faldet af (men samtidig dybt taknemmelig for at det bliver siddende <3)
    Jeg forstår ikke hvorfor det absolut skal være umuligt at opdrive et hankønsvæsen der er ældre end 15 år mentalt. Jeeez!
    Jeg forstår ikke hvordan jeg kan blive ved med at rode så meget.
    Jeg forstår ikke hvordan jeg pludselig fik balancen til at blive siddende på hesten i trav uden sadel.
    Jeg forstår ikke hvordan jeg får sagt ja til så mange ting.
    Jeg forstår ikke at jeg stadig finder mig i andre folks pis.
    Jeg forstår ikke biologi.
    Jeg forstår ikke at alle har så travlt med andre, men ikke kan se sig selv i spejlet og finde en fejl eller to. You should look at the man in the mirror!

• #37   6. sep 2012 Forstår ikke hvorfor denne geniale tråd ikke er lavet før?!

I er alle for seje! Er meget enige med de fleste af jer smiley

• #42   6. sep 2012 jeg forstår ikke at jeg læste alle jeres kommentarer når jeg tydeligvis er træt

jeg forstår ikke hvorfor der er så meget jeg ikke forstår!

• #44   7. sep 2012 Forstår ikke hvordan man linker billeder, og film... Hvordan gør man det? :S

• #45   7. sep 2012 Hehe, jojo - men de film der er længere oppe bliver jo vist på siden. Det gør mit billede ikke

• #46   7. sep 2012 Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bruge over 2 timer på transport i dag, for at have 1½ times matematik...

• #47   7. sep 2012 Jeg forstår ikke at min værelse roder

• #48   7. sep 2012 TyskerTinkerTossen-Nora-
    Når dine husalfer dukker op, så send dem lige min vej smiley

• #49   7. sep 2012
    Forstår iøvrigt heller ikke hvorfor der ikke er opfundet en anordning der gør det muligt at ringe til ens fjernbetjening eller finde den på en GPS...

• #50   7. sep 2012 Krikken: Den anordning skal også findes til telefoner og nøgler!

• #51   7. sep 2012 jeg undre mig over mænd .... og kvinder

• #52   7. sep 2012 Jeg forstår ikke når andre wannerbe'er en rigtig meget!

Jeg forstår slet ikke hvorfor jeg får sådan en lyst til bacon! ;-D

• #53   7. sep 2012 også forstår jeg altså ikke drenge her for tiden! De er jo kugle skøre!

• #54   8. sep 2012 *jeg forstår ikke hvorfor piger siger de er tykke og blivet sure hvis man ikke siger "nej skat! Slet ikke"
    *jeg forstår ikke hvorfor folk ikke kan passe sig selv lidt mere
    *jeg forstår ikke hvorfor jeg skal oplade min mobil to gange om dagen (den går jo hele tiden ud)
    *jeg forstår ikke hvorfor folk går så meget op i sin og andres vægt, hvis jeg ikke selv har et problem med det, så lad mig dog være..
    *jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har set denne tråd før nu! Den er jo genial!:)
    *jeg forstår ikke at når man kommentere på en tråd får man afvide "du har nu kommenteret på dette forum" jamen tak for Info-.-'
    *der er så meget jeg ikke forstår.....

• #55   9. sep 2012 * Jeg forstår ikke at folk ikke forstår at jeg har det godt med at veje 5 kilo for meget og være i død dårlig form..
    * Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har flere morgenvagter, det er så hyggeligt!
    * Jeg forstår ikke hvorfor min idrætslærer er ambitiøs. Tror hun der står "SUPERFUCKING BOLDENTUISAST KLOKKEN LORT MANDAG MORGEN" i panden på mig. Nej, der er ikke plads!
    * Jeg forstår ikke hvorfor mine tånegle konsekvent er pænere end dem på mine fingre.
    * Jeg forstår ikke min kæreste ikke elsker hyggesokker
    * Jeg forstår ikke hvorfor jeg er slik-o-man.
    * Jeg forstår ikke hvorfor jeg kan blive VED med at købe hårnåle og elastikker. Det er som om nogen spiser dem!
    * Jeg forstår ikke hvor alt mit undertøj er henne, jeg vasker og vasker og væk er det!
    * Jeg forstår ikke at min matematiklærer giver mig 4 i skriftlig matematik og 7 i mundtlig når jeg kun har sagt noget 1 gang i løbet af alle timer i 1. og 2. G..

• #57   9. sep 2012 Jeg forstår ikke at andre mennesker har så travlt med min vægt, fordi jeg ikke er et nips. Ja, jeg har store bryster, deller på maven og en stor juicy røv, som jeg iøvrigt shaker pisse hamrende godt smiley Jeg har det helt fint, så fis af.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke holder op med at gå på druk. Jeg har det altid rigtig dårligt dagen efter smiley

Jeg kan heller ikke forstå at jeg har fødselsdag i morgen. Synes lige jeg har haft det.

• #58   9. sep 2012 * Jeg forstår ikke at jeg kan blive ved med at sidde i den her stilling.
    * Jeg forstår heller ikke, at jeg ikke rykker mig. Det gør herre nas faktisk...
    * Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har forstået noget før, at der er ret mange der elsker bacoooon! smiley

#YOLO - Ej, det var en joke (;

• #60   9. sep 2012 - Jeg kan ikke forstå at jeg har skrevet en kommentar til den tråd her 45 gange, men slettet den igen. HVORFOR?!
    - Jeg kan ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre, at jeg allerede har lavet en aflevering som først skal afleveres på torsdag. Hvad blev der af "alt laves i sidste øjeblik"princippet jeg ellers har levet under de sidste 2 år?!
    - Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare går i gang med at lave mad. Er ved at dø af sult men orker simpelthen ikke at skrælle kartofler.
    - Jeg forstår ikke at jeg skal gennemleve det her: På lørdag holder min bror 30'års og det er med fri bar og det hele. DESVÆRRE skal jeg klokken 05:00 om søndagen være på min skole og så videre på studietur til Irland = det bliver en døgner. Direkte fra fest og så ud på skolen. Vi skal sidde i bus i 4 stive timer UDEN PAUSE til Hamburger og så flyve videre til Dublin.
    HVORFOR?!?!?!?! smiley
    - Jeg forstår ikke folk der gider at se How I Met Your Mother og andre dåselatter serier. Hvor er det sjove?!
    - Jeg forstår ikke hvorfor dyr er det sjoveste i hele verden.
    - Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har pusset mine støvler i 3 uger snart. Kom dog igang!
    - Jeg forstår ikke hvorfor der ikke kommer en lille fe og rydder op for mig (og laver mad!).
    - Jeg forstår ikke hvorfor mine planter altid dør. Jeg vander jer jo hele tiden, utaknemmelige bæster!

• #61   9. sep 2012 - Jeg forstår heller ikke hvorfor der ikke kommer en lille fe og fylder GRATIS benzin på min bil.

• #62   9. sep 2012 - Jeg forstår ikke, at der er så mange mennesker, der ikke forstår matematik.

- Jeg forstår ikke homofober.

- Jeg forstår ikke hvordan tilsyneladende intelligente mennesker kan træffe grundlagt forkerte valg.

- Jeg forstår ikke hvordan jeg engang vejede 52 kg, når jeg nu ikke kan komme ned under 57.

- Jeg forstår ikke hvordan min søster og jeg kan være i familie, når vi er så forskellige som nat og dag.

- Jeg forstår ikke hvordan andre mennesker bevidst kan være skyld i andre menneskers lidelser (folk der mobber etc.) og det smerter mig dybt inde i hjertet at tænke på, hvor mange unge piger (og drenge) der har det helt forfærdeligt.

- Jeg forstår ikke min ene hund!

- Jeg forstår ikke folk der ikke kan lide filmen Brokeback Mountain.

• #63   9. sep 2012 - Jeg forstår ikke folk, der mister besindelsen.

• #65   10. sep 2012 Jeg forstår ikke det fortsatte "hate" på alle vegetare og veganere bare fordi vi har valgt en anderledes livsstil. Hallo? det betyder mere bacon til jer andre!!!

Hvis man skriver i et offentligt forum at man er vegetar, eller hvis man nævner det for nogen, så skal man ALTID forklare sig, for derefter at blive haglet ned med argumenter for hvorfor den livsstil man har valgt er forkert. Hvis man så argumentere godt for sin holdning, så begynder folk at prøve på, at finde fejl og bevis på at man ikke er hellig. Hvad i alverden skal det gøre godt for??
    Kan vi ikke godt blive enige om at Danmark er en multikulturet samfund hvor der sagtens kan være plads til at vi kan leve forskellige livsstile UDEN at vi behøver flå hovedet af hinanden af den grund??

• #66   10. sep 2012 Uh, lige en anden ting!
    Jeg fortsår ikke det der YOLO??? Hvad fanden er der?? En eller anden forklar xD

• #67   10. sep 2012 Lady, det betyder You Only Live Once smiley

• #68   10. sep 2012 Haha, ahr, så er jeg med igen smiley

• #69   10. sep 2012 Jeg forstår ikke voksne der opføre sig yngre end mig. Hallo, jeg er 17 og en umulig teenager! smiley

• #70   10. sep 2012 Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan like mere end én gang på LadyBlackSheep's kommentar om vegetarer smiley

• #71   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke hvordan man kan leve uden bacon.
    - Jeg forstår ikke tøser der smider billeder op uden noget tøj på, på nettet.
    - fatter ikke de personer der afslører alt på formspring, men ikke vil stå ved det, når de bliver konfronteret.
    - Fatter ikke hvorfor jeg ikke er så rig at jeg kan købe alt det tøj jeg vil have.
    - fatter ikke hvorfor jeg er så uheldig.
    - forstår ikke hvorfor jeg ikke bare kan spise alt det jeg vil uden at blive fed smiley

• #72   10. sep 2012 http://www.youtube.com/watch?v=wSReSGe200A en til bacon sang! smiley Lady, jeg elsker dig for din : Hallo? det betyder mere bacon til jer andre!!! XD

• #73   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke folk, der siger, at de ikke kan leve uden kød - det må da være et trist liv at have, hvis man virkelig ikke har andet at leve for smiley

Oooops, hovsa, tilbagemeldig til alle de provokerende anti-vegetarer der absolut SKAL tage emnet op smiley peace!

- Jeg forstår ikke, hvorfor jeg fatter HAT af AP, selvom jeg aldrig har haft problemer med at stave eller sætte koma.

- Jeg forstår ikke, at min nye klassekammerat er så sød og betænksom, at selvom hun tog fødselsdagskage med i skole, som indeholdt æg, lavede hun også en vegansk muffin til mig :')

• #75   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke folk, der har noget imod at skralde smiley

• #77   10. sep 2012 jeg forstår ikke, hvorfor jeg ikke forstår de ting jeg ikke forstår...

• #78   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke, at 80% af de brugere herinde (eller mennesker irl) ikke kan finde ud af at diskuttere og holde en god og saglig tone, i en debat.

• #80   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke, at man ikke kan sige P uden at bevæge læberne?
    - Jeg forstår ikke, hvordan heste kan være så utrolig smukke og dejlige??
    - Jeg forstår ikke hvordan man bare kan trykke på noget på internettet, og det så går ind på noget..
    - Jeg forstår ikke hvordan verden blev skabt?
    - Jeg forstår ikke mennesker der ikke kan tale pænt om andre.
    - Jeg forstår ikke hvordan rideudstyr kan være SÅ dyrt?
    - Jeg forstår ikke, hvorfor folk skal stjæle? Helt ærligt!!!
    - Jeg forstår ikke hvordan dem i Kina kan spise hunde og katte!!!???
    - Jeg forstår ikke, hvordan verden kan være rund??
    - Jeg forstår ikke, hvordan andre mennesker kan være så gode til at tegne??
    - Jeg forstår ikke, hvordan folk kan gå med ægte pelstøj???????
    - Jeg forstår ikke min hest, Lady kan være så dejlig<3333
    - Jeg forstår ikke, hvorfor folk heletiden sender andmodning om spil på Facebook?

• #81   10. sep 2012 - Jeg forstår ikke hvorfor man tager billeder af sit opkast og ligger billeder af det og sig selv på Facebook??? Og oven i købet havde hun kastet op i håndvasken, det giver da stoppet rør...
    - Jeg forstår ikke at tiden går så stærkt!
    - Jeg forstår ikke hvorfor der ikke falder en MA hest ned i hovedet på mig..
    Der er så mange ting jeg ikke forstår....

• #84   10. sep 2012 Jeg kan ikke forstå at min søsters kæreste har slået op med hende smiley

• #85   10. sep 2012 *Maria & Kilkenny*:
    Det er fordi du underbevidst leder efter ting, der støder dig smiley

Stutteri Valdemars Minde:
    Hvis han har et problem med din alder kontra hans alder, så siger det vist mere om hans modenhed end om din!! Jeg er 8 år yngre end min kæreste - og vi har været sammen i 5 år uden problemer smiley Så bliv ved med at lede! De gode findes smiley

• #86   10. sep 2012 PS:

- Jeg forstår ikke, at min lægge skal være så brede, at jeg skal betale en formue for et par gode ridestøvler smiley Specielt ikke når min lillesøster er et siv!! Verden er urimelig..

• #89   10. sep 2012 kan ikke forstå hvorfor man sletter en tråd, bare fordi man ikke får medhold smiley Ikke en fed feature synes jeg

• #90   11. sep 2012 - Jeg forstår ikke folk der mener, at topryttere eller andre idoler er guder og ved alt, og man ikke ved noget, når man ikke selv rider på det niveau = jantelov!

• #91   11. sep 2012
    Jeg forstår ikke hvorfor der skal være kuks i signalerne på DSB's baner lige den dag jeg har en bæ dag... Juhu.
    Og samtidig med at DSB hjemmeside intet fortæller og Bane Danmarks er uforståelig.

• #92   11. sep 2012 - Igen - jeg forstår VIRKELIG ikke folk, der ikke forstår matematik.. suk, et lille frustrationsråb fra en nørd i en meeeget langtrukken matematiktime! >.<

• #93   5. okt 2012 Jeg forstår ikke hvorfor bacon smager så godt

• #94   5. okt 2012 the vegan way of life:
    Vi tænker vel alle forskelligt... Det er ikke alle, for hvem matematik er logisk tænkning smiley

• #96   6. okt 2012 - Jeg forstår ikke jeg lige har læst alle de her kommentarer og trykket like.

- Jeg forstår ikke at nogle drenge tror de skal have 2 tons voks i før piger kan lide dem.

- Jeg forstår ikke piger der tager hele Matas i ansigtet og derefter siger "min make up er meget naturlig idag"

- Jeg forstår ikke krig.

- Jeg forstår ikke mobning.

- Jeg forstår ikke folk syntes jeg er sygt mærkelig fordi jeg gerne vil være landmand, og syntes at køer er søde.

- Jeg forstår ikke at jeg næsten har mistet kontakten med min bedste ven, jeg savner ham virkelig meget...

• #98   7. okt 2012 Jeg tilføjer lige en:
    - Jeg kan ikke forstå hvorfor folk blander sig i debatter uden at kende baggrunden for den eller uden at have læst det hele igennem!

Kommentér på:
Tråden til alt det, man bare ikke kan forstå!

Annonce