{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Positiv tråden! :D {{forumTopicSubject}}

Med al respekt har jeg "efterabet" en tråd fra HundeGalleri.

Imorgen er efterårsferien slut, lidt trist. Så jeg trænger til noget positivt! smiley
Så "reglerne" er sådan.

Du nævner en persons navn, og skriver så noget positivt om den person. F.eks.

"Per"
Hej Per! Jeg synes du skal have et skulder klap for alt det du gør.

Håber i vil "lege med" smiley

- Team~Presim.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positiv tråden! :D
  • #1   20. okt 2013 Altså en person her fra HG ? smiley

• #2   20. okt 2013 Krikken: På trods af at jeg er uenig med dig de fleste gange, så uanset hvor fucking sur og hidsig man kan blive i en tråd, så holder du altid en helt rolig tone. Thumbs up!

• #4   20. okt 2013 DD, ja smiley

• #5   20. okt 2013 Sabine helt enig ! smiley

• #6   20. okt 2013 F&F - Be the chance: For at være en SUPER underviser

• #8   20. okt 2013 Og der skulle havde stået KG (kattegalleri)

• #9   20. okt 2013 Århhh tak Sabine smiley

• #10   20. okt 2013 Uh der er så mange. Jeg er enig i det med Krikken.
    Hoppedullen for altid at være så fornuftig.
    SOF for at have verdens bedste personlighed.
    Stine Blom for at være min elskede hustru.
    Tindur er der bare noget mor over.
    Camilla Stormont fordi hun har lært mig så mange ting, nok ikke med vilje men alligevel.
    Kailie, fordi jeg lige fra starten af har holdt hånd om hende og nu kan alle se der var god grund til det. Og fanens sød pige.

Okay jeg glemmer altid mange navne, så hvis jeg ser dem her i tråden, så kommer jeg lige med flere xD

• #11   20. okt 2013 DD: For ALTID at have svaret på ALT ligegyldigt hvor latterlige spørgsmål jeg er kommet med også for at hun støttede mig da alt var værst herinde smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 280
    #12   20. okt 2013 Hm, hvis det ikke er en fra HG. Så tak til min far for at være den sødeste og mest pålidelige mand jeg nogensinde har mødt. Tak fordi du støtter mig i alt, og elsker mig ubetinget.

- Burde måske sende ham en sms med det, i stedet smiley

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#14   20. okt 2013 Og bare tak til HG for at være garant for et godt grin og god debat. Du svigter aldrig, på de punkter smiley

• #16   20. okt 2013 kamille
    Av, tak smiley smiley

• #17   20. okt 2013 JJ - Fordi jeg mindes hun altid bidrager med noget brugbart smiley

SOF - Arw den var pæn den der smiley

• #18   20. okt 2013 Jeg er rigtig dårlig til at huske navne, men prøver;

Pip Dolnra (undskyld kan ikke huske dit rigtige profilnavn) - tak fordi du altid er sarkastisk, humoristisk og fornuftig

S.O.F: Tak fordi du altid siger tingene på en pæn måde

Krikken. Tak fordi du altid er fornuftens stemme (også selvom den ikke altid bliver hørt over den højtråbende dumhed smiley )

DD: Det er dejligt at du altid står ved dine meninger, og ikke opfører dig som om din mening betyder mere end andres (kunne uddybe det i et langt svar, men bare rolig; det er 100% positivt ment, og hvis det bliver opfattet anderledes har jeg formuleret mig forkert smiley )

Katrine: Fordi vi tit er enige, du altid siger din mening, og fordi du henviser til min gamle filosofi-professor smiley

Kaillie (undskyld hvis jeg har stavet det med for mange L-er smiley ): Jeg synes det er rigtig flot at du tog imod den (megen) kritik du fik i starten, og virkelig lærte noget smiley

Der er sikkert mange flere, og når jeg kommer i tanke om dem skriver jeg dem ind her smiley

• #19   20. okt 2013 Camilla T: Haha det er okay tit hedder jeg også kaie, kalie, kaile og Olga smiley

men tark.. smiley

• #20   20. okt 2013 Camilla T - SORT tak for altid at kunne forklare og forklare og forklare gang på gang, med fyldige tekster som er til at forstå, uden at miste tålmodigheden.

(Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne opfatte den negativ, det lød nu 100% positivt i mine øre, og jeg takker smiley )

• JJ
    JJ Tilmeldt:
    maj 2010

#22   20. okt 2013 Enig med DD! Camilla T, du gør det rigtig godt herinde!

Og du gør du i øvrigt også selv DD smiley

• #23   20. okt 2013 Tak til stortset alle på HG for at have lært mig så fa'ens meget (Dog er DD og F&F nok dem der har lært mig mest smiley )

• #24   20. okt 2013 Til de kære tosser: Tak fordi i altid, desværre lidt for lidt på det seneste, kan få én til at smile! Uanset hvor nedtrykt og trist man er, kan man ALTID regne med at få et kææmpe smil på! smiley <3 smiley <3

Også selvfølgelig SNOFfeloffen for bare at være dig! smiley

(Oh gard jeg er god til at finde på navne til dig lige nu Soffisnut!<3)

• #25   20. okt 2013
    Tak til alle de mennesker på HG der formår at holde sig saglige, formår at lade være med og bære nag over at man er uenig på nogle punkter. Og at det dermed ikke betyder at fordi man er uenig om dressur, så kan man ikke snakke om kage også - altså at det ene ikke udelukker det andet. Så fordi man er uenig om dressur, så er man kommet på filterliste og kan derfor ikke komme med indput i personens kage emne.
    Det er befriende og kunne udveksle meninger, uden at blive udelukket fordi man en gang imellem ikke er enig.

Tak for dem der holder sig til bolden og ikke manden, holder sig fra PB'erne med mindre kønne og sure ting i samt filterlisten fordi man er uenig i et enkelt emne.

Samt til dem der altid er behjælpelige med at svare konkret på ens spørgsmål, istedet for i øst og vest når man konkret søger et bestemt link, størrelse, farve e.l

Overstående er ikke mentet på nogen, men mit positive bidrag og hvad jeg værdsætter og er glad for :o)

• #27   20. okt 2013 Krikken : Præcis, omkring det med at folk bærer nag for hurtigt fra ét emne til ALT smiley
    Tænk hvis det også var sådan ude i den virkelige verden, at så snart man var uenig med sin ven om noget, at så kunne man bare slet ikke være venner smiley

• #28   20. okt 2013 Hvor er I søde smiley Og godt den ikke blev misforstået, DD smiley
    Kom selvfølgelig i tanke om nogle flere lige da jeg havde sendt indlægget smiley
    Freja og Dixie: Jeg kan huske dig fra HN, hvor du fik en del høvl i starten, men du har været helt eminent til at lære og udvikle dig med din lille pony, så det er virkelig noget du kan være stolt af smiley

Camilla Stormont: tak fordi du er pædagogisk, fornuftig og altid har overskud til at forklare hvis nogen spørger smiley

CTS: Tak fordi du står ved dine meninger og kan argumentere for dem. Vi er ikke altid enige, men det stopper ikke den gode debat, og så går alle forhåbentlig lidt klogere derfra smiley

Maiken N: Tak for at have en fantastisk smuk hest som jeg nyder at se billeder af......og for at være fornuftig og venlig i alle de debatter jeg har set dig i smiley

• #29   20. okt 2013 Tak til DD for at glemme mig, din brudepige smiley Og tak fordi du er så dejlig!

Tak til alle der har støttet mig igennem den svære tid med Flicka. Og tak til selve Flicka (Nu græder jeg snart) (Hun tæller vel fordi hun er her på HG) fordi hun har været mit højdepunkt igennem 6 fantastiske år. Synd vi skulle skilles på denne måde, men det var det eneste rigtige. (Hils alle sammen deroppe). smiley

Tak til Freja/Vi To for at have fyldt min computer op med de mest fantastiske billeder jeg nogensinde har set smiley Tak fordi du altid er frisk på at være fotograf ved alle lejligheder (Og specielt tak for at være der de sidste dage med Flicka, det betyder meget.)

Tak til heeeeele HG for alle de timer jeg har grinet, grædt og fjollet med jer herinde. I er altid klar med nogle søde svar, og 'tag dig nu sammen' beskeder når man har brug for det smiley

Specielt stor tak til jer der har støttet og fulgt min pony Maggie da hun brækkede benet. Da alt håb var ude og jeg var tæt på at give op psykisk, hjalp i mig igennem og gav mig håb. Og jeg ynder jer mit liv, for i reddede hende. Hun kan i dag rides igen. Stort tak!!

Tak til Sissel for altid at pifte min dag op og få mig til at smile smiley

Tak til SOF fordi du har verdens lækreste hyp!! Ej... Tak fordi du har støttet mig så meget igennem tiden, og tak fordi du er sådan en skøn tosse smiley

• #30   20. okt 2013 Og tak til alle jeg har glemt smiley

• #31   21. okt 2013 Uh ja!

Tak til Sofie fordu du altid er klar til sjov og fordi du fik mig til at krydse søen helt uden udstyr på Flicka og virkelig respekterede min angst! Tak fordi du er som du er og fordi du vil være min brudepige smiley

Og Freja, tak fordi du altid er forstående, tager geniale billeder, er hjælpsom hvor du kan og gav mig en genial weekend i KBH (med Sofie self)

• #32   21. okt 2013 sådan krikken!!!

• #34   21. okt 2013 åååh jeg bliver helt rørt sweety smiley

• #36   21. okt 2013 Tak til tosserne for at være de bedste, sødeste, sjoveste og dejligste mennesker. I er alle så ubeskrivelig dejlige, og I forstår virkelig at få en til at smile. I er så fantastiske!

En stor tak til Sof, for at være det sødeste og blideste menneske, som altid er en stor støtte. Du fortjener det bedste! smiley

En stor tak til Rynke, for altid at kunne få mig til at smile samt være så fantastisk et menneske. Du fortjener også det bedste! smiley

En stor tak til Bumle/Astrid for at være så skide sød og ligetil! Du fortjener heller intet mindre end det bedste. smiley

• #37   21. okt 2013
    Herligt Rikke, at man ikke er helt alene ;o)

• #38   21. okt 2013 Tak til Luna for altid at være klar med et godt råd eller en glad tanke på en trist dag. Tak for at du altid er med på en lytter, både godt og skidt om det så er hest, drenge, skolen eller hvad jeg fabler om. Tak for alle de gode timer vi har tilbragt med at skrive over facebook og tak for tiden til DHE og de råd du gav dengang. Generelt bare TAK! smiley

Tak til Kailie for altid at være så snaksagelig og bare for at gør dagen bedre smiley

Tak til Krikken for altid at have det rigtige svar parat uanset hvor dumt spørgsmålet er, for altid at holde den gode tone og for at være et så herligt menneske smiley

Kommentér på:
Positiv tråden! :D

Annonce