Min tur ned til hesten igår. :-D {{forumTopicSubject}}
Det startede med at jeg faktisk ikke gad ud til hesten da jeg skulle ind i byen og handle og i biografen om aften. Men så ringer min veninde Nanna og spørg om jeg vil med i Bilka, Så skulle hun nok tage med ud til hesten. Så det gør vi. Nanna og så åbenbaret stadigvæk tømmermænd fra om fredagen så vi vader rundt i bilka i halvanden time;-D Endelig kom vi derfra og så gik turen ned til hestene. Der er Nanna´s pony så rendt ud af sin indhegning og ud til ponyerne, Vi finder så ud af det faktisk ikke er stød i hegnet på nogen af markerne, Så for er ponyen ikke skulle miste alt respekt for hegnet bliver vi nød til at drive den ind og lade den stå i boksen natten over. Køre så Nanna hjem, og bliver enig med mig selv om jeg lige ville hjem og hente en film inden jeg kørte hjem til min svigerfar så det gør jeg. Begynder så at skrive med min anden veninde Sandra frem og tilbage om min lille hest. Pludselig skriver hun til mig at det kunne være sjovt at tage til by fest i nabo byen. Fint tænker jeg så jeg ringer hende op og siger vi godt kunne tage over og kigge. Men vi var derover omkring kl 21.30 og vi kørte igen kl 03.00. Det skal lige siges jeg har ALDRIG haft det så sjovt til en byfest før.
Så min lille tur i Bilka og ud til hestene blev pludselig også til er skide sjov bytur ;-D
Hvordan var jeres aften igår?
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
bagefter var jeg ude og ride på en hest, som ingen andre undtagen ejerne har fået lov at ride! (så er man sgu lidt stolt!) fik så grillmad, og var derefter ude og skridte på en bette hest på 1,82, jo det var var en god dag!
okt 2008
Følger: 120 Følgere: 116 Heste: 4 Emner: 157 Svar: 776
Senere på dagen var min venindes pony stukket af, så den måtte vi ud at fange mange alt for mange tømmermænd... feeeedt! -.-'
Og senere skulle vi holde fødselsdag for min venindes lillebror.
Min tur ned til hesten igår. :-D