{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Dagens op og ned Tur {{forumTopicSubject}}

Hej da jeg ikke kan lave det helt store ligenu tænke jeg at jeg ville høre jeres op og ned ture fra i dag?

Min optur. Der er kun 3 dage til min fødselsdag.

Dagens nedtur... Hvor skal jeg begynde er ikke kommet hjem fra OUH:( ja det er 7 år siden min far døde suk dårlig dag!

Hvordan har jeres dag været?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens op og ned Tur
  • #1   24. jan 2013 optur: var total nyforelsket i min kæreste før i dag og havde bare en super dag.

Nedtur: kæreste der ikke fatter en skid, så man ender ud i en diskussion der ingen ende vil tage.

• #3   24. jan 2013 Hmmmm. dagens optur må jeg lige tænke over....

Men nedturen er, at jeg har haft ondt i ryggen hele dagen fordi jeg faldt af i går smiley

• #4   24. jan 2013 Okay lyder ikke til at der er sket det helt store idag?

Elsker denne tegning Hihi

profilbillede
  • #6   24. jan 2013 Hyggeligt! Nu har jeg først fødselsdag d.27 hihi

• #7   24. jan 2013 Dagens optur - helt klart mine veninder, der bare altid er der. Jeg er heldig! smiley
    Og jeg fik kaffe af to af mine lærere! NICE!

Dagens nedtur - jeg er syyyyg og jeg orker intet og hoster mig selv ihjel snart...

• #8   24. jan 2013 optur: at min hest gik SÅ godt og at vi kunne ride forbi åbningen i ridehuset uden han løb sin vej/var opmærksom på den smiley jeg er nemlig blevet utryg ved at ride dernede efter han er løbet væk derfra et par gange, men det går bedre synes jeg og jeg må virkelig også tage mig selv i nakken nogle gange, for vi skal jo træne at det ikke er farligt smiley og jeg har fødselsdag om 29 dage smiley

nedtur: nok at en fra min stald bare opførte sig virkelig flabet/uacceptabelt/anderledes, end hvad hun plejer at gøre.. så ja, der blev jeg pænt sur på hende og hun fik da også den der hårde tone smiley men altså, snakker folk ikke pænt til mig kan de regne med at få samme portion tilbage lige i smasken smiley

• #9   24. jan 2013 Nedtur: ..
    Optur: vi fik samlet en hel masse fede sponsorgaver til vores(9.kl) fodbolddag! Jubii

• #10   24. jan 2013 Optur: Hmm.. Den var svær?

Nedtur: At jeg har en lorte udlejer! Lige så snart jeg finder et andet sted er jeg skredet! smiley

• #11   24. jan 2013 Dagens optur: Er endelig kommet igang med en historie (elsker at skrive historier og er ret god til det, men har bare haft en skrive blokade.. har ikke kunne finde på noget) og så har vi set på ny lejlighed (en for os selv og en for min mor veninde tæt på os)

Dagens nedtur: Lejligheden til os var mega nedern... og det var jo selvfølgelig der hvor drømmefyren bor næsten ved siden af
    Men tilgengæld var den lejlighed som min mors veninde er blevet tilbudt mega god, men vi kan ikke få den... og hun er nok ikke interreseret i den smiley

• #12   24. jan 2013 <b>Optur:</b>
    Min mor ringede, og fortalte, at min uddannelsesvejleder har snakket med ejeren af min rideskole, og nu er de i gang med, at planlægge min praktik! smiley Og så har jeg brugt en masse tid sammen med kæresten, så det er jo skønt!

<b>Nedtur:</b>
    Uha, den var svær.. Tror, det var da jeg kom til at bide i min piercing på en umådeligt smertefuld måde! smiley

Så, ja, jeg har haft en meget god dag smiley

• #13   24. jan 2013 Optur: Hmm har løbet og trænet idag smiley
    Nedtur: Veninde problemer... smiley

• #15   24. jan 2013 Dagens optur:
    Jeg startede som Web integrator i oktober 11. Men det blev til for meget sjov og ballade, så jeg startede forfra til januar, og studie mæssigt går det rigtig godt - er foran de andre, og forstår hvad vi laver... Så det er top dejligt,

Mit tv/Viasat boks har været uden dækning den sidste uges tid, men idag ankom min nye boks og jeg har atter igen tv! Det har været savnet!

Har fået gjort rent på værelset.

Har været ovre hos min flirt idag - hvilket har været super hyggeligt.

Har en lille smugle kontakt til en go ven igen.

Det er WEEKEND imorgen og jeg skal til fest med nogle savnede venner og veninder.

Nedturen må jo så være vores aldersforskel.

Men hvor var der bare meget optur! Dejligt dejligt.

• #16   24. jan 2013 Optur: jeg har haft der skide sjovt hele eftermiddagen, og glæder mig til torsdag:)

Nedtur: en hest jeg har kendt siden jeg var 1 år, skal måske aflive;'(

• #17   24. jan 2013 Dagens optur: Har savnet min lile pony smiley

Dagens nedtur: Har været syg siden mandag aften.... Så ingen skole, ingen hest, ingenting til mig andet end at være hjemme.. Øv! smiley

• #18   24. jan 2013 De blev lidt blandet sammen.. Da vi skal sælge Diya (Jeg elsker virkelig den pony c':) For så at kigge på nogle heste. Jeg vil savne den fantastiske dreng der har lært mig så meget, men glæder mig også til at komme videre smiley

Kommentér på:
Dagens op og ned Tur

Annonce