{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Dagens optur {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Tænker vi kunne havde en forum med dagens op tur smiley

Min optur i dag har været .....
Jeg har i dag hente min DV Hoppe hjem efter 8 måneder hos en veninde hvor hun bare har gået og hyggede sig samtid fik jeg flytte mit føl ud til et nyt sted
De stå begge to samme sted nu

En af de helt store op ture i dag var at se hvordan min dv bare tog sig af mit føl da hun ellers godt kan være noget bestemt over for andre heste smiley

Hvad er jeres optur i dag

Lig grene et billede med smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens optur
  • #1   1. apr 2016 Min dv Hoppe

profilbillede
  • #2   1. apr 2016 Hvor er det dejligt når ens heste kan finde ud af det sammen smiley
    Min optur idag var , da jeg skulle ud og hente min unghest fra folden, kom hun løbende og vrinskene hen til mig :'D smiley Jeg har været syg det meste af ugen, så har ikke været oppe hos hende, så måske har hun savnet mig,for jeg har savnet hende hehe smiley

(Har desværre ikke et billede af det endnu : / )

• #3   1. apr 2016 Ja det er dejligt det kan sammen det betyder bare alt smiley

Ej hvor dejligt man bliver så varm og glad inden i når ens hest kommer løbene hen til en smiley

• #5   1. apr 2016 Ikke nogle hesteopture herfra smiley Men jeg får da nyt marsvin i morgen!

• #6   1. apr 2016 Jeg hygger med at lave halvårs-dagsgave til min part. Hun har officielt været ponys part et halvt år søndag, så glæder mig til at se hvad hun siger til mit lille påfund... smiley

• #7   1. apr 2016 Rynkedellen det lyder da hyggeligt smiley

• #8   1. apr 2016 Dagens optur var at jeg, på trods af ingen overskud, fik sparket mig selv i gang og trænede lidt med unghesten c:.

profilbillede
  • #9   1. apr 2016 Sikke nogen dejlige og gode optur i alle har haft i dag smiley

• #10   1. apr 2016 Min optur idag, er at jeg overvandt min frygt for højder og hoppede op på en friser på 170 i stang smiley godt nok var jeg i longe, men jeg overvandt frygten og fik da også travet smiley smiley

• #11   1. apr 2016 Har haft en fantastisk optur..
    har haft min hest Estella i knap 1,5måned og har endnu ikke selv kunne sætte hende i galop, der er 2 andre fra stalden som nemt har kunne samt hun kan nemt i longe, jeg har bar ikke kunne..

I dag var tredje gang jeg forsøgte OG i dag lykkedes det galopperede endelig hold op en fantastisk følelse har glædet mig sådan til det smiley

Det sjoveste var dog at jeg efter mine mange forsøg og så endelig kom i galop var så svækket i mine ben at de føltes som gummi, så da jeg hoppede af mistede jeg fuldstændig balancen og satte mig på røven hahahahhah min hest lignede bar en der tænkte hva pokker laver du dernede smiley

profilbillede
  • #12   1. apr 2016 Maria lækker hest smiley

N & N wauw godt klaret! Hvor er det bare dejligt for dig smiley

• #13   1. apr 2016 Anine
    Mange tak smiley synes jeg også selv hun er smiley og lige så lækker hun er lige så sød og dejlig er hun smiley

• #14   1. apr 2016 Jeg har haft to opture idag! smiley
    1: Vi fik 2. standpunktskarakter idag, hvor mit snit lå på intet mindre end 11,08!! smiley
    2: Dagen blev så kun bedre af at jeg skulle hente Litfari, som har været i 4 ugers træning. Et er at han er kommet hjem, men han har fået nogle SÅ lækre gangarter! Jeg kan slet ikke fatte hvor lækker en hest jeg har!! smiley

Hvis jeg skal vælge har den bedste optur været at få Litfari hjem smiley

• #15   1. apr 2016 Kæmpe stor optur, på trods af jeg ikke har det suuuper godt pyskisk lige nu smiley
    Jeg slipper nemlig for at kæmpe for min hest! Min søster og hendes kæreste har købt gård, og de har faktisk flyttet rundt på Hope uden at jeg har kunnet sige noget, da Hope er købt som selskabshest til hendes vallak - men ude på den gård de har købt, følger der et par heste med - så gæt hvem der får lov til selv at bestemme over hesten nu! Hold nu fast hvor er jeg glad, at jeg ikke skulle til i en kamp om det! smiley Så håber jeg bare at selve hesten og jeg også snart bliver gode venner igen.. xD

• #16   1. apr 2016 Det var godt nok igår, men jeg lavede en baglænssalto for første gang uden seler
    ( til trampolin)

• #17   1. apr 2016 Har haft 3 opture idag. smiley
    1. Red Jarl, som er en fjordhest vi har herude. Han gik fuldstændig fantastisk!

2. Jeg galoperede for første gang på Sif, som er islænder. Og når man er vand til store heste, føles det bare som om at det går MONSTER hurtigt. xD

3. Brugte aftenen indtil 19:30, hos en af mine bedste veninder. smiley hun betyder så meget for mig. smiley

• #18   1. apr 2016 Ja jeg må nævne gårsdagens opture da jeg har haft en mindre god dag i dag..

Først fik jeg spørgsmålet om Tindur skulle lukkes ud i morgen da deres heste skulle stå inde. Jeg sagde at det skulle de bare gøre da jeg var hjemme og kunne bare tage ham ind efter træningen. Jeg spurgte så hvorfor de skulle stå inde. Jeg fik så svaret: fordi vi skal være væk hele dagen i morgen og har ingen til at passe vores heste ". Dette problem havde de ikke haft hvis de ikke havde gjort det tillidsbrud de gjorde imod mig sidste weekend. Så nu har de sat sig selv i en lorte situation som de fortjener smiley og jeg fryder mig! Ja jeg er vidst lidt ond! smiley

Nummer to var at min hest var fantastisk til gårsdagens træning smiley

Mvh TT

• #19   1. apr 2016 Begge heste gav en super dejlig ridetur i dag smiley
    Så fik jeg hilst på naboen lille nye føl som blev født i aftes, men desværre måtte de aflive moderen her til morgen, så det lille pus er nu alene, men vi arbejder på at finde en ammehoppe til den.

Så det har været en noget blandet dag, men ind til videre har føllet det godt, selvom hun mangler sin mor

Kommentér på:
Dagens optur

Annonce