{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅNDER???
  • katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 228
    #1   22. aug 2012 Ja, jeg tror på ånder fordi.... derfor smiley

• #3   22. aug 2012 Ja det gør jeg helt bestemt.
    Nu er jeg en af de heldige mennesker som ikke har en åndelig sluk-knap hvilket betyder at jeg ser, hører og kan kommunikere med ånder. (Selvfølgelig nogle mere end andre, alt efter hvor ivrige og åbne de er)

Jeg er også en af de typer som kan være i en situation hvor jeg kan forudsige hvad der sker lidt efter.. smiley

Så ja det gør jeg..

Hurra for ekstra evner.. smiley

• #4   22. aug 2012 JA!!! Overnattede på hotel menger dert ligger i San Antonio her i sommerferien. det er den mest hjemsøgte bygning i hele USA! Har aldrig troet så meget på spøgelser og ånder som jeg gør nu!!

• #5   22. aug 2012 Ja, det gør jeg!
    Mener selv vi har nogle her hjemme, men det er min familie så ikke helt enig i! xD
    Vi har en på trappen, en der leger med døren i stuen, en der leger med ting i baggangen og en der leger med badeværelse døren ovenpå når jeg er i bad. xD
    Tror bare det er noget jeg bilder mig ind. .. men har altså hørt ting her hjemme som ikke kan forklares! smiley

• #6   22. aug 2012 Hmm kan ikke forstå hvorfor det kan blive en diskusion... Enten tror man på det eller så gør man ikke, længere er den vel ikke..

Nå men tror jeg så på det, hmm det bliver nok også 50/50 her, har set og oplevet nogle ting jeg ikke lige forklare, og vi har ifølge staldejer (der har haft en clairvoyant ude) en ånd i stalden, jeg har så aldrig bemærket ham og er ikke utryk der.

• #7   22. aug 2012 Ja jeg tror på ånder...

Nytårsaften kl 23,45 døde min højt elskede morfar... familien var samlet hos min mor, men min Morfar og Mormor var ikke til stede. Min Morfar havde været syg med kræft i 2 år og vi viste alle at han ikke ville overleve denne grimme sygedom :(...

Da jeg havde skudt lidt af sammen med mine børn fik jeg den triste besked og kl 00.35 stod jeg ved hans seng og sagde et sidste farvel (mine børn hygget sammen med min kæreste hos min mor)

Da vi kom hjem denne nat sad jeg ved min pc og kæresten så tv. kl. var lidt over 5.00 og pludselig lød der et svagt viskene hej. Jeg sagde hvad siger du til min kæreste da jeg trode jeg hørte forkert hvortil han sagde hørte du også noget. Han havde intet sagt og det var ikke fra tvet. så jeg tror min morfar var forbi for at sige farvel...

Har også sidet ved min pc hvor der pluselig kom en kraftig lugt af øl uden der var øl i huset nogen steder.

Har stået i døren mellem køkken og stuen hvor der lugtet af ristet brød uden der blev lavet noget mad i køkkenet, men lugten var kun i døren...

Har dog også oplevet andre småting, bla. er alle vores skabe på vægen i vaskerummet engang faldet ned midt om natten uden vaskemaskinen kørte og det var ikke kun et men 3 der lå på gulvet næste morgen.

• #8   22. aug 2012 Nej jeg tror ikke på ånder og spøgelser:-)

• #9   22. aug 2012 Henriette: Hvorfor i alverden vælger man at gøre sådan noget? smiley

• #10   22. aug 2012 jeg hørte en gang noget med out of body situation,

hvis man er fanget i et brændene hus og der ikke er mulighed for at komme ud, så giver ens sjæl slip for en tid, så man ikke mærker smerten. når det hele er overstået så er det sjælen kommer tilbage til kroppen, men den er ligesom forsvundet eftersom den er brændt af og når sjælen ikke har noget at komme tilbage til så er det den svæver hvileløst rundt.

dem slags "ånder" tror jeg på!

• #11   22. aug 2012 det var den måde jeg kan forklare det på smiley

• #12   22. aug 2012 josse: puhaa... godt det ikke er mig smiley

• #13   22. aug 2012 Jeg tror på ånder og det er 100 procent.. Der er sket de mest uhyggeligste øjeblikke, hjemme ved mig hvor der findes et par ånder. Her er en historie som engang for lidt lang tid siden skete for mig:

Det var midt om natten, jeg kunne ikke sove så jeg tændte min pc fordi jeg kedede mig. Det skal lige siges at min barndomsveninde er død, hende har jeg kendt i ret så lang tid... Vi har haft nogle dejlige øjeblikke, vi havde også noget tilfælles nemlig heste. Nå.. Men altså så spillede jeg på min pc, og var lidt inde på facebook og self. hestegalleri.. Computeren slukkede lige pludselig, og jeg fandt ud af hvorfor... Strømstikket var ikke i?? Jeg havde sat det i, og det sad jo ikke løst eller noget... Jeg turde ikke at spille mere den nat, så jeg bestemte mig for at læse en bog, lidt efter var jeg så sulten og spiste en rugbrødsmad men døren ind til mit værelse lukkede pludselig.. Jeg var pisse bange og vidste ikke hvad jeg skulle gøre, det skal også lige siges at mine forældre sov og de bliver alverdens sur hvis jeg vækker dem for de tror ikke på ånder.... Men jeg havde det lidt sådan at jeg tror det var min barndomsveninde, aner ikke hvorfor...

• #14   22. aug 2012 Lane: Mit stik i min computer falder også nogle gange ud, og det sidder ikke løst, men det tror jeg nu ikke er ånder.

Amigos. I mine øjne er det en ånd. Det er jeg bedst kan forholde mig til.

• #15   22. aug 2012 Ja, jeg tror på det smiley

Men lige en ting jeg undre mig over... Amigos del Alma.. Hvordan kan man være clairvoyant når man er 14? smiley Det kan ikke lade sig gøre, så vidt jeg ved skal man "uddannes" til det.. smiley

• #16   22. aug 2012 Tina C - selvom du kan få en fin uddannelse til det er det i mine øjne noget som falder naturligt for en, noget som man har kunne altid smiley

• #17   22. aug 2012 Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men jeg synes bare ikke rigtig man kan kalde sig det, men det er jo bare min mening smiley

• #18   22. aug 2012 Der er mere mellem himmel og jord, end vi går og tror!

• #19   22. aug 2012 Tina C - man burde nok finde et andet navn for sådanne folk, måske åndefordrivere? hehe

• #20   22. aug 2012 Hehe, ja det kunne det hedde smiley

• #21   23. aug 2012 Pernille K: Det var en overaskelse min veninde og hendes familie havde planlagt da jeg skulle ned til dem i Texas. Selve San Antonio var det fedeste nogensinde!! Men ville også have foretrukket et andet hotel (; Hehe det var ikke helt frivilligt eftersom vi også overnattede på den mest hjemsøgte del, og etage!! smiley

• #22   24. aug 2012 Henriette: Føj, siger jeg bare.Men jeg kan så heller ikke tåle, at se en gyser. Haha.

Må jeg spørge hvad du oplevede. Man er vel lidt nysgerrig. smiley

• #23   24. aug 2012 Jeg tror helt og holdent på der findes mere end det som man bare tror! Vi har et hjørne nede i vores gildesal, som bare ikke er synderligt rart at befinde sig i.. man føler sig overvåget og iagttaget, på den ikke rare måde! Min mor er niok lidt af en clairvoyant.. Hun har det med at fornemme de diverse energier, og kan se ud i fremtiden, selvom om det lyder lidt skørt er det rigtigt! I vores gamle hus havde vi en væmmelig trappe, uden gelænder, og med meget spidse kanter.. min halv lillesøter havde en halvlang kjole på den dag. min mor rendte så rundt nede i køkkenet nede under trappen, og min halv lillesøster kommer så ind og skal til at træde op på trappen, hvor min mor så bare beder hende om at stoppe og siger, at hun ved at hun vil komme til skade hvis hun går op ad den. Hun vælger så at ignorere det, så stædig som hun er, og går op ad trappen, snubler, og falder og smadre panden ned i en af kanterne på trappen, og må ind og sys sammen..

Der var også et andet tidspunkt, hvor at min mor skule sige farvel til min stedfar om morgenen, hvor hun så beder ham om at blive hjemme, for hun kan bare mærke at der vil ske noget.. Min stedfar vælger så at tage afsted, da han mener at det er noget være pjat.. Min mor bliver så ringet op senere på dagen, og får at vide at min stedfar er faldet ned af et tag, og har brækket benet..

Der er meget mere mellem himmel og jord end vi tror..! Men husk, det er ikke kun onde ting! Har en gudmor som døde af kræft, som jeg gerne vil tænke, sidder og holder en hånd hen over mig og min bror! Hun var mit store idol! Min oldemor, havde en meget speciel duft, en behagelig en, der beroligere en, som jeg sometider kan lugte! Har taget mig selv i at sige hej og sige at jeg savner hende og nhåber hun har det godt!

Pyyh, det blev langt;-)

• #24   24. aug 2012 tja.. jeg prøver nok at bilde mig ind at jeg tror på dem men det går ikke så godt smiley

• #25   4. sep 2012 Pernille K: Jeg så en hel masse uforklarelige skygger, lyde og sådan. Vi så en lille spøgelses dreng i et vindue!! smiley det var så skræmmende! Anden nat så vi en skygge der gik ude på gangen, med der var ingen mennesker der gik på gangen!
    Første nat vågnede jeg til et kømpe brag efterfulgt af en vild snurren.. Det var så urealistisk.. Jeg troede ikke jeg ville komme derfra levende ;D haha det var en ordentlig en på opleveren smiley

• Neel
    Neel Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 13 Følgere: 13 Svar: 20
    #26   17. apr 2013 jeg tror ikke på ånder jeg syntes det er tåbeligt det med ånder eller "hvileløs energi"
    uhuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh det er uhyyyyyyyyyyyyygeligt
    eroni kan svæve i luften smiley

Kommentér på:
ÅNDER???

Annonce