{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ånder
  • #2   21. okt 2013 Ja det er jeg smiley ej hvor uhyggeligt smiley jeg er ikke bange for ånder men jeg syntes de er lidt påtrængende nogle gange smiley

• #3   21. okt 2013 JA jeg tror på ånder, og oplever rigtig meget da jeg er meget sensitiv overfor det. Men jeg har dog i samarbejde med medier lært at kontrollere det og "tænde og slukke" for det, for ellers har jeg aldrig fred.

Jeg har massere af oplevelser og kan fortælle i timevis, men en af de oplevelser jeg ofte taler om er denne da jeg har det på video.

Der var intet andet i lejligheden der rystede eller larmede. Og oplevede det aldrig siden!
    https://www.facebook.com/photo.php?v=113238259869&set=vb.764499869&type=3&theater

Boede i en lejlighed hvor jeg alt for ofte oplevede ting (der ikke kunne slukkes for!!!) når man var i bad kunne lyset plusli tænde og slukke og man kunne vende sig om og se en skygge af et menneske stå udenfor brusekabinen, men der var ikke noget hvis man fjernede det. Mine børn så børn der stod og stirede på dem om natten, og min ældste datter havde en samtale med en lille pige. Denne pige fortalte min datter at hun bare så gerne ville ha sin nederdel med mariehønerne på. Jeg fik godt nok creeps, for jeg havde dagen før modtaget en pakke med brugt tøj hvori der lå en nederdel med mariehøns på, dette vidste min datter intet om da den stadig lå pakket ned i den sorte sæk da hun fortalte mig det, jeg havde kun set den kort da jeg havde kigget tøjet igennem, men havde lagt den væk til jeg havde tid til at vaske det hele....

Jeg ku blive ved....

• #4   21. okt 2013 Hold da op smiley ja ånder kan være mærkelig nogle gange, også især hvis de fortæller nådet til en og pludselig sker det bare smiley

• #5   21. okt 2013 Da jeg var ude hved min pony var jeg alene men så var der noget der råbte "mor kom og hjælp mig" ude fra laden også gik jeg der ud og så en skygge af en lille pige smiley og der bor ingen i nærheden smiley

• #6   21. okt 2013 Ja, jeg oplever noget næsten hver dag, og er bange for at være alene hjemme, fordi der sker der endnu mere smiley
    Men jeg bor så også i et dødsbo.. Eller hvir der er en dame der er død, i vores stue ;o

• #7   21. okt 2013 Pyh, ja jeg har da oplevet nogle ting, af og til smiley
    Jeg har feks. Oplevet et dør håndtag blive trykket ned mens jeg så på det, men der var ingen på den anden side af døren smiley
    Min radiator inde på værelset har også engang tændt af sig selv smiley

• #8   21. okt 2013 Ej smiley ihhhh uhygge men spændene også :F

• #10   21. okt 2013 Ja jeg tror på ånder, ufoer, ailiens og sån noget smiley

• #11   21. okt 2013 Er helt sikker på, at der er mere mellem himmel og jord smiley

• #12   21. okt 2013 Ja jeg tror virkelig på det smiley også det med et liv efter døden:) men jeg syntes det er skræmmende da jeg så den skilse i min stue smiley det var Hvidt agtigt i det og var formet som en ung mand smiley

• #13   25. okt 2013 Ja, jeg tror på ånder.

En dag da jeg var ude på rideskolen, og det var mørkt. Jeg stod inde i sadelrummet alene, og da jeg vendte mig om hørte jeg en underlig lyd og så en hvid skikkelse skynde sig forbi mig. Virkelig uhyggeligt! Heldigvis var mine veninder der også! smiley

Kommentér på:
Ånder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce