{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Stakkels fugl, må man det? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg oplevede noget viiirkeligt sært i går. Og det her er ikke en historie, det er ganske sandt. Og sorry hvis det bliver langt.

Jeg stod og ventede på toget og ved siden af mig står der så en fulderik med en papegøje (en slags parakit) på skulderen. Han havde rulleskøjter på, hvilket jo i sig selv er lidt pudsigt, skidefuld og på rulleskøjter smiley Men han så heldigvis ud, som om han nærmest var født med dem på, og holdt derfor balancen fint.

Anyway normalt er jeg ikke bleg for at råbe op, hvis folk er onde mod dyr. Men i den her sag var jeg for det første lidt paf over at se en mand som var skidefuld og på rulleskøjter og med en papegøje på skulderen... og for det andet kan jeg simpelthen ikke finde ud af om det var i orden det han gjorde eller ej og derfor valgte jeg at holde min mund. Lovmæssigt er jeg sikker på at det var helt i orden, men var det dyreetisk i orden?

Manden stod og fortalte en anden at han var hjemløs. Der tænker jeg at papegøjer jo ikke så god til vintervejr, men man kan jo håbe at han kan finde et vinterbo til den.

Anyway til sagen: Den her papegøje, den transporterede ham rundt i en LUKKET sportstaske.. Efter den havde siddet lidt på hans skulder puttede han den ned i tasken. Der lå et håndklæde i tasken, og fuglen brokkede sig højlydt, hvorefter manden sagde "nej, jeg ved godt du ikke så godt kan lide at komme derned". Fuglen var tydeligvis vant til at komme derned, sådan som den brokkede sig, da den skulle derned.

Men altså er det dyreetisk korrekt at transportere sin papegøje rundt i en lukket sportstaske? Den lå i et håndklæde med stadig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels fugl, må man det?
Kommentér på:
Stakkels fugl, må man det?

Annonce