{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Stakkels lille fugl.. - må lige ud med det. {{forumTopicSubject}}

Min kat kom ind med en LEVENDE gave til mig.. tog fuglen fra ham, den var i chok selvfølgelig.. ringede derefter til dyrenes beskyttelse. og spurgte hvad der var mest humant, om det var at sætte den ud eller slå den ihjel.
Fuglen havde en orm kravlende ud af sig.. så vi blev enige om at Hubert (min kat) nok punkteret nogle organer på den, så det var aller bedst at aflive.. utroligt hvor ondt det gør at slå et lille dyr ihjel, selvom man ikke har nogle følelser for den.
Jeg ved at jeg gjorde det rigtige, men fældede alligevel en lille tåre.. puha, det var ikke rart.. smiley

Det der er altså det VÆRSTE ved at ha katte.. det er de levende gaver.. hvis han så dog bare kunne slå dyrene ihjel selv..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille fugl.. - må lige ud med det.
  • #1   7. aug 2013 det er trist, men ikke noget jeg ville græde over smiley
    men i det mindste fik den 'hurtig' død
    derimod er jeg stadig tosset, over en hendelse tidligere på sommeren. en allike, altså en forholdsvis stor fugl kom ind i min afdøde nabos hus via hul i gavlen, ringede til ejendomsmælgeren, da han jo var den eneste der havde nøgle, han lovede at komme, men er ikke kommet endnu, stakkels fugl.

• #2   8. aug 2013 Har oplevet 2 gange at komme cyklende hvor en fugl er fløjet ind i mit hjul eller ramt mit hjul

Og det er inden for 1 skole år

Dog har jeg redet en lille fugl fra et drivhus og en due var ved at blive kørt ned hvor jeg nærmest panikkede så chaufføren fik lige kørt uden om den i sidste øjeblik smiley

Så jeg må stå lige nu smiley

• #3   8. aug 2013 trist hisstorie

for at muntre dig op har jeg en glædelig historie o katte der kommer med levende dyr

jeg gik ud for at lege med min akt da ejg så min anden kat lå og tykkede i noget stort, sort jeg undrede ig voer hvad det var så gik hen og kiggede, så så jg en lille kaninunge, jeg kaldte på mine forældre som kom ud, så daskede min far til den med foden mens han sagde ''der er ikke noget at gøre'' men så opdagede vi at den trak vejret. Så tog vi den ind og tjekkede den for skader og de rvar intet sket, så nu har jeg en kanin

det er nok 2 uger sien og nu er den blevet fodret op (den var total udsultet) og næsten vænnet til at gå i sele

• #4   8. aug 2013 årh Kailie... smiley det er en skøn historie. smiley

Jeg er MEGET følsom.. græder bare folk nævner en brudekjole næsten.. smiley

dyr dør hver dag, men jeg vil helst ikke være skyld i det..

• #6   8. aug 2013 Jeg kan GODT forstå, at du fældede en tåre smiley Stakkels, stakkels, stakkels fugl. Du er en sej tøs med et godt dyrehjerte! Thumbs up!

• #7   8. aug 2013 Tak Lisa..

Karoline.. smiley det var lige før jeg tudede af grin smiley

• #8   8. aug 2013 Kender det. Jeg kan simpelthen ikke gøre det, så henter min far hver gang. Stod jeg med det selv gjorde jeg det jo nok, men kan jeg slippe gør jeg helst det.

Min lille hund kom med en musseunge i aftes. Åha, den trak vejret helt panisk og min far måtte ud og aflive den. Det jo derfor vi har hund og kat, men ei. Stakkels dyr alligevel smiley

• #9   8. aug 2013 hehe, man kan godt høre at vi er dyremennesker smiley

• #11   8. aug 2013 Missen - Jeg er godt voksen og har det ligesom dig:-) Jeg begyndte at græde da vores dværghamstere (som var to hanner;-) ) adopteret 5 små unger. Jeg græd fordi vi kunne jo ikke have dværghamstere der blev ved med at adoptere så vi måtte jo skille os ad med en af de....Vi valgte så at købe et bur til og nu har vi så skilt de ad og sendt en klage til adoptionsfirmaet for jeg tror de nåede at adoptere igen....Så vi skal af med mindst 5 dværghamster unger......Nogle der er interesseret???:-)

• #12   8. aug 2013 Tænk på at har katten ku fange den,har den nok ikke haft det godt.og det at den har haft orm bekræfter min teori:-)

Har selv haft kat og selv på hans ældre dage,10-11,kom han hjem med en fugl.han var pavestolt.min mor så ik at han havde den i munden,så han nåede ud i køkkenet med den.ik populært,men ka jo ik skælde ud når han kommer med en gave

• #13   8. aug 2013 Jeg er dybt lykkelig for at mine katte altid dræber dyret og ikke ender med at lade det ligge halvt død!

• #14   8. aug 2013 team tindur.. jeg er 25 smiley er med i de voksnerækker.. smiley

men ja, det er ikke rart at skulle dræbe et andet dyr.. =/

• #15   8. aug 2013 Medmindre du er vegetar/veganer så tænk på hvordan bøfferne har det inden de ender på tallerkenen.. smiley

• #16   8. aug 2013 kan ikke se, hvorfor det er relevant i mit indlæg?

• #17   8. aug 2013 Missen - Det var ikke ment noget med at du ikke var voksen...Bare at jeg måske skulle tage mig en lille smule sammen;-) Men det er svææært med de kære dyr:-)

• #18   8. aug 2013 at være barn eller vokseb, har intet med sit dyrehjerte at gøre..

• #19   8. aug 2013 Nej det har du fulstendig ret i:-) Jeg bliver aldrig voksen når der kommer til dyr. For 1 1/2 år siden løb der to rådyr ind i siden på bilen. Ko og kalv. Kalven døde og moren stod og kaldte. Jeg så det skræmte blik fra kalven da han løb ind i os. Jeg græd en uge efter hændelsen da jeg syntes så synd på de...

• #20   8. aug 2013 jeg har næsten lavet et harmonika sammenstød, da jeg ikke ville køre 2 fasaner ned..
    må også ha gjort rigtig ondt.. smiley altså i hjertet.. men det sker desværre.. smiley

Kommentér på:
Stakkels lille fugl.. - må lige ud med det.

Annonce