322 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Giv da det en chance Giv da det en chance

Har været på den nye HG i 5 minutter og lige meget hvor jeg kigger er det klager over det nye HG. Hvorfor?
Designet har kun været her i en dag.
Det er forståelig at folk ikke kan finde ud af det. Jeg tror i hvert fald heller ikke på at i kunne finde ud af det første dag i oprettede jeres bruger herinde.
Det tager tid at finde ud af. og jeg er helt sikker på at de fejl der er herinde gør de alt for at rette.
Giv det da en chance. Undsøg de nye ting. Det hele skal nok blive nemmere om allerede en uge;-)

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv da det en chance
  • #1   3. jul 2012 Enig!!

• #2   3. jul 2012 Jeg er allerede vild med det. smiley

• #3   3. jul 2012 Folk har meget travlt smiley Det er frygten for fornyelse.

Det handler simpelthen bare om tilvænning. Jeg er sikker på at alle om en uge vender tilbage og er helt vilde med opdateringerne smiley

Personligt er jeg selv helt vild med det nye HG.

• #4   3. jul 2012 Jeg kunne ikke være mere enig!
    Hvis folk nu slappede af og kiggede sig omkring og LÆSTE hvad der stod de forskellige steder på galleriet, så er det altså ikke så svært at finde rundt smiley

• #5   3. jul 2012 Jeg kan som sådan også godt lide det nye layout og mange af de nye muligheder det giver for os smiley

Jeg synes det er fedt der er nogen som bruger deres tid på det, og det har jeg stor respekt for smiley

Det eneste jeg synes der sådan set er galt er at det tager meeeeeeeget lang tid og klikke rundt, siden er meget langsom, men når det er helt oppe og køre igen tror jeg på det bliver rigtig godt smiley

Men man køre hurtig død i det nye her når man skal afsætte så lang tid lige pludeselig bare for og gå fra side til side smiley Vil ikke fremstå utaknemlig for synes det er et flot arbejde de har gjort/gør smiley Men udelukkende på baggrund af hastigheden, fortrækker jeg pt HN frem for, men mon ikke der snart er styr på hastigheden igen smiley

Hilsen en FLITTIG HG bruger, gennem længe ! smiley

• #6   3. jul 2012 jeg kan godt nok ikke li' det -.- men giver det lige en chance.. men kunne bedre li' det gamle smiley

• #7   3. jul 2012 Lige mine ord. Det er da forfærdeligt at at hører på folks brokken over noget, som faktisk er forbedringer. Jeg har altid været vild med HG, pga. dens funktioner, osv. frem for heste-nettets. Det bliver bare bedre og bedre herinde. på HN er det det samme og det samme igen.

• #8   3. jul 2012 Jeg bryder mig ikke helt om det, men er sikker på at det handler om en vanesag smiley
    Har vendt mig til hundegalleri og kattegalleri mon ikk man os vender sig til hestegalleri? smiley
    Det ska bare lige op at køre, så virker det jo fint smiley

• #9   3. jul 2012 Er ikke så meget for det, men skal lige vænne mig til det :-).
    Er der nogen som ved hvor jeg kan se mine venners logmenter, kan sleeet ikke finde det? smiley

• #10   3. jul 2012 Sofie Bech:

Jeg kan desværre heller ikke finde det - jeg tror pt. der er problemer med det smiley Men det skal de nok få rettet.

I mellemtiden er man nødt til at gå individuelt ind på hver "ven" indtil det er ordenligt oppe at køre.

• #11   3. jul 2012 Øv så kom det også her!
    Jeg hader det nye heste-, hunde-, kattegalleri. Fornyelse er noget lort, når man har en gammel computer smiley

• #12   3. jul 2012 Jah kan kun give dig ret.. Folk giver det ikk en chance og brokker sig over det langsomt..

Men selvfølgleig er det det. det er jo helt nyt og tager jo lige nogle dage før det kommer helt op og køre og virker 100%

Men folk har bare så super travlt med og brokke sig fordi de er lavet lidt om og de nu lige skal bruge lidt tid til og vende sig til det..

Jeg sys det dejlig nemt og finde ud af hvis man lige bruger nogle minutter til og sætte sig ind i det..

• #13   3. jul 2012 Hmm... Ikke vild med det nye look, frygtede det ville komme og så skete det altså i dag... Synes det er mega langsomt, burde det ikke være bedre end det gamle? Ellers er der vel ikke den store fidus ved at skifte det ud. Synes altid det er træls når gode, velkendte sider skifter udseene, helt unødigt i mine øjne. FB gør det også konstant. Men mon ikke man vænner sig til det her også... Føles bare slet ikke som HG mere...

• #14   3. jul 2012 Suk, vi vidste jo det ville komme, så alt den ballade, ja ja, jeg klikker lystigt rundt og udenom de knapt så positive indlæg. Giv tid, så skal det nok komme til at køre igen, det gamle design var jo også, tjah, ved at være temmelig gammelt smiley

Men, nogen der kan fortælle mig, om jeg kan gøre noget for kun at se statusopdateringer fra mine venner? Jeg har sat den der prik til det, men hver gang jeg så går ind på min side igen, er det lavet om. Det er faktisk et problem både her og på Hundegalleri, og jeg gider sådan set ikke læse andre statusopdateringer end dem jeg selv har valgt at følge smiley
    Skriver jeg selv en besked får jeg det som jeg vil have det, men det kan da ikke passe, at jeg skal skrive en besked hver gang jeg vil se statusbeskederne for mine venner. smiley

• #15   3. jul 2012 Søg og du skal finde -jeg fandt mit svar. Dejligt smiley

• #16   3. jul 2012 Vi har pt. store problemer med hastigheden og vi sidder og kæmper med det. I kan følge med her:
    http://www.hestegalleri.dk/forum/generel-diskussion/878392-velkommen_til_det_nye_hestegalleri

• #17   3. jul 2012 Jeg elsker det nye HG! Kan slet ikke forstå hvorfor folk ikke bryder sig om det!

men nogle lukker bare ned hvis de oplever noget nyt og forvirrende, istedet for at tage imod det med åbne arme, og lære det at kende smiley

men for guds skyld - lav en HG app! i need it!

• #18   3. jul 2012 Nu da tempoet er helt oppe og køre her og jeg tjekker siden ud, er jeg intet mindre en SOLGT, synes det nye HG er super fedt, gode nye tiltag.
    Og fedt med et mere "prof" design smiley

• #19   3. jul 2012 Coco: Ja det fandt jeg ud af, derfor mit lille indlæg lige over dit smiley

• #20   4. jul 2012 Har ikke noget imod designet osv.. det syntes jeg faktisk er ret fedt!
    - Men det er alt for forvirrende herinde! Og kvaliteten på de fleste billeder er forfærdelig. - Men jo giver det da en chance, men jeg kunne klart bedre lide det gamle..

Kommentér på:
Giv da det en chance

Annonce