giv ikke op! {{forumTopicSubject}}
Hej alle flotte mennesker!
ville lige give jer en lille opsang til jer der skal ud og brænde løbeskoene af, eller dem som er for dovne til det
idag har jeg erfaret at kroppen har gode dage, og kroppen har dårlige dage.. desværre for os mennesker..
men efter at have sat mit mål om at gennemføre halv marathon i torsdags, tog jeg om aftenen ud for at løbe 4,5 men da jeg når ud på ruten er jeg så smadret at jeg dårligt nok kan nå halvvejs op ad vejen, så jeg laver turen om og løber istedet for 4,5 bare 2 gange op ad vejen som ca er 2 km. jeg var fuldstændig smadret i hele kroppen og mit mål om at gennemføre et halvmarathon om 6 måneder var fuldstændig ude af billedet.
jeg blev godt nok sur og arrig over at jeg næsten ikke engang kunne nå op ad vejen uden at være ved at dø.
i dag skulle jeg så ud på denne uges sidste tur, har været meget umotiveret hele dagen og fik også udskudt turen til kl. 21 med det ønske om bare at løbe lidt op ad vejen og så måtte det være det.
men idag var min krop bare med på noderne, og jeg fik også en lille åbenbaring, da det gik op for mig at jeg nok løber alt for hurtigt, selvom jeg i forvejen løber "langsomt". så jeg tog farten af, og lige pludselig kørte mine ben bare af sig selv, og jeg koncentrerede mig om alt muligt andet end hvornår jeg ville nå i mål.
det har nok været min aller bedste løbetur i hele livet!
jeg takke coldplay, k'naan, hans zimmer og hele min itunes playlist for at have givet mig vidunderligt selskab!
det kan være at det lyder kliche, men forhelved hvor var det vildt! lige pludselig så var jeg bare i mål? gennemførte 4,23 på 33 min, ikke nogen god tid, men en god tur!
så til alle jer der har en drøm om at komme ud og løbe bare 4 km eller et marathon, så behøver man ikke løbe hurtigt og uden besvær første gang du træner! og glem ikke at kroppen virkelig har gode og dårlige dage!
knus
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
giv ikke op!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside