{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Jeres vaner og andre mystiske ting ved jer? :b {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Har i nogle vaner, som er lidt sjove, eller noget?

Selv har jeg et par stykker såsom:
1. jeg kan ikke gå ud på badeværelset, for f.eks. at børste tænder, uden at jeg også lige skal tisse!
2. inden jeg går på wc om aftenen, før at børste tænder og det, ruller jeg min gardiner ned (persienner -.-) for jeg tør ikke NÆRME mig dem, når jeg kommer ind igen.
3. Jeg kan ikke sove hvis låget til min computer er åbent - den skal være flaaad!
4. Når jeg sover alene (uden kæresten) skal jeg have min bamse i favnen, før jeg overhovedet kan falde i søvn!
5. jeg tager altid mine smykker på i en bestemt rækkefølge. Armbånd, ring, halskæde, sidste armbånd og mit dogtag.
6. hvis jeg opdager noget, f.eks. et løst hår, der sidder på blusen eller stadig i håret, på mig selv eller en fremmede, har jeg en umådelig trang til at fjerne det!
7. Mine maoam pakker skal åbnes på en helt bestemt måde, ellers kan jeg slet ikke spise dem! Den store pakke (der hvor de 5 ligger i) skal åbnes først i toppen, og så med kanten hele vejen ned, hvorefter hele den øverste side + siden til højre rives, således at det ligger fladt, med den nederste side. og så skal papiret foldes, mens jeg spiser min karamel.
8. mine kartofler skal skæres over således: En gang på halv, så skal den ene halvdel op og stå og skæres over til en halv igen. Så skal den ene halvdel (som nu er kvartdel) ligges ned, og skæres over igen. Den på højre side skal spises først, og så vendes den venstre NØJAGTIG som den højre og kan derefter spises..

Det var et lille udpluk - der kommer sikkert flere i løbet af tråden!
Fortæl, fortæl, fortæl! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres vaner og andre mystiske ting ved jer? :b
  • #1   25. jun 2012 Jeg har også et par stykker:

Jeg skal have været på toilet lige inden jeg skal sove, ellers er det umuligt for mig at falde i søvn.

Hver gang jeg skal cykle langt, synger jeg mens jeg cykler, for så glemmer jeg at det er hårdt;)

Jeg ved der er flere, men jeg kan ikke lige komme i tanke om dem nu, så de kommer senere;p

• #2   25. jun 2012 1) jeg elsker at rense øre for jeg kan simpelhen ikke klare ørevoks. Og når jeg ser folk har ørevoks i ørerne går jeg hen og siger det til dem.

2) Jeg hader børn, jeg kan bare ikke holde dem ud

3) Når jeg er byen skal alt være rent, og på mit eget værelse ligner det bare en svinesti.

4) Jo så er jeg vegetar fordi jeg syntes kød smager dårligt

5) Jeg er fuldstændig afhængig af cola, jeg drikker nok mellem 6-8 liter i ugen.

• #3   25. jun 2012 Dejligt at i bidrager smiley
    Det er altid sjovt at læse sådanne ting! smiley

• #4   25. jun 2012 Min kæreste har sådan en vane, med at ligge og lege med sine fødder/tæer, inden han falder i søvn xD

• #6   25. jun 2012 1. Tjekker min mobil konstant.
    2. Kan ikke sove hvis ikke jeg har været på toilettet og har rullet gardinet for inden.
    3. Skal også altid på toilettet, når jeg har børstet tænder - omvendt rækkefølge dutter bare ikke!
    4. Jeg kan ikke slappe af, hvis mit værelse roder eller der ligger det mindste på gulvet - så skal der bare støvsuges.

• #7   25. jun 2012
    - Kan ikke fordrage bananer der ikke er grønne.
    - Kan kun lide grønne æbler
    - Hader tomat på pizza og i alt andet når det er andet end råt
    - Er i det hele taget ret kræsen. Kartofler, sovse, dressing, kogte grøntsager og en masse andet kan jeg ikke li
    - Kan slidt sove 10-12timer
    - Kan ikke se en film på en bærbar i sengen uden at falde i søvn
    - Kan ikke se en film to gange eller læse en bog to gange
    - Opfinder mine egne ord for ting og siger ikke det ting egentligt hedder fx. " babser ", " bebser " " numser ", " pynter " ( brugt som at det er kedeligt at pynte ved lægen ), og andre jeg ikke kan komme på nu.
    - Er en sucker for tilbud og kan finde på at købe madvare bare fordi de er billige
    - Køber ikke tøj der ikke er nedsat eller ikke er billigt. Dvs. tshirts giver jeg ikke over 50kr for fx.
    - Er pænt mørkerad

Og sikker mange flere ting.

• #8   25. jun 2012 Har også en masse når man lige tænker sig om!!

SKAL have et glas vand ved siden af mig når jeg sover, ellers så. .ja!

Mine 2 bamser skal være i min seng før jeg kan sove :I

hvis jeg først rydder op slutter jeg ikke før det hele er ryddet fuldstændig op! pisse træls vane!

når jeg spiser chips skal de altid vende på den "rigtige" måde altså i følge mig før jeg kan spise dem...

Skal altid tjekke facebook før jeg kan sove..

kan ikke klare hvis toiletrullen hænger den forkerte vej!

Sikkert flere, men lige et par stykker smiley

• #9   25. jun 2012 1) Jeg kalder alle heste for tøsen. Lige meget hvilken en det er, hvem der ejer den og hvad køn det er smiley Alle heste er tøsen for mig..

2) Jeg skriver alle mine drømme ned hver morgen. Indtil mindste detalje. Og der er kun en i hele verden andet end mig der har læst det, og hun var pænt skræmt af det.. Haha, jeg drømmer mærkelig drømme.

3) Jeg er meget utryg ved at bade i havet. Der skal helst være en badebro ud så jeg undgår at røre bundet, ellers går jeg nogle gange i panik. Helt angst smiley

4) Hver morgen står jeg foran spejlet og siger 5 ting som er fantastisk ved mig smiley En gammel vane fra da jeg var mindre og have brug for hjælp, men det hænger ved endnu, og det er faktisk ret rart.

5) Jeg er ved at omvænne mig til at tænke på engelsk, og det går faktisk ret godt smiley Taler så meget engelsk som muligt, og her for nyligt drømte jeg faktisk på engelsk, ret sejt faktisk smiley

Årh kunne blive ved smiley

• #10   25. jun 2012 jeg har den dårlige vane at pile huden af på fingrespidserne og tæer især efter bad,

• #11   25. jun 2012 - Jeg er ekstremt pirrelig med bakterier generelt, men kan slet ikke klare at der er krummer på køkkenbordet.
    - Når min kæreste (eller andre) glemmer at slukke lyset kan jeg næsten føle hvordan isbjergene smelter, så isbjørnene ikke har noget sted at bo.
    - Jeg elsker at pakke og forberede en rejse/flytte eller lign, men jeg hader at tage hjemmefra.
    - Jeg kan ikke sove alene og hvis jeg ikke kan mærke min kæreste i sengen, så vågner jeg.
    - Jeg SKAL have en undskyldning for at være usund.
    - Jeg fryser på de mærkeligste tidspunkter uafhængig af hvordan andre har det.

• #12   25. jun 2012 Jeg skal også altid først børste tænder/fjerne makeup og så på toilettet, hvis jeg har gjort det i forkert rækkefølge, går jeg på toilettet igen, ligemeget om jeg skal tisse eller ej.

Jeg kalder alle for mussi, for det kaldte jeg min tidligere part - som nu er aflivet. Og så lyder Mussi meget sødt :-))

Jeg tjekker altid fb og hg inden jeg går i seng, og når jeg står op - er meget afhængig!

Har mange særheder, og vaner - magter bare ikke at skrive dem alle ind smiley

• #13   25. jun 2012 jeg drømmer på engelsk, for det meste smiley

• #14   25. jun 2012 Jeg tænker engelsk i min hjerne. HAHA , altså mine tanker er på engelsk. :S

• #15   25. jun 2012 sover som regel med min pude med inbyggede højtaler i, så jeg kan hører musik hele natten smiley

• #16   25. jun 2012 -jeg hader ulige tal! (vilket er et mindre problem som kasseasitent)
    -når jeg er på toilet skal jeg have enden 6 eller 8 stykker papir
    -der skal være låg på flasker, bliver fuldstændig panisk vis der ikke kommer låg på med det samme
    - jeg skal læse eller spille på mobilen når jeg er på toilet
    - min dyne skal lægg pænt når skal falde i søvn
    - når jeg fjerne makeup har jeg tre forskelige slags ansigts ren, og skal bruge dem i en bestemt række følge
    - når jeg skal ryde op stopper jeg ikke før jeg HELT færdig og det hele skiner
    - hader sår skorper, de skal væk
    - når jeg tænder en smøg skal jeg have et hurtigt hiv efter det første hiv
    - når jeg renser hove på en hest, skal det forgår i en bestemt række følge
    - når jeg slår telt op skal det være lgie efter bogen

jeg har fået konseteret tvangstanker smiley men jeg har lært at leve med det og det er ikke være end at jeg kan leve med det smiley

• #17   25. jun 2012 Jeg kan ikke sove hvis nogen af skabene på mit værelse står åbent.
    Jeg kan heller ikke sove hvis der er en lampe der lyser. fx. de små røde standbylamper på tv osv.
    Jeg HADER at røre andre folks tallerkner og bestik. Hvis jeg gør det skal jeg hurtigst muligt vaske hænder da jeg får det dårligt af det. jeg vil faktisk hellere muge ud med hænderne end jeg vil røre andres brugte bestik.
    Jeg vil hellere dele min gaffel med min hund end med et menneske. Har generelt mange regler for hvad jeg vil dele med andre mennesker.
    Jeg piller altid ved noget. Ser jeg film ligger jeg og roder med fjernbetjeningen eller hvad end jeg kan få fat i.
    Jeg hader tanken om at bade i søer og havet. Og er faktisk heller ikke vild med at bade i svømmehallen. Det mærkelige er hovedsageligt at jeg har været konkurrencesvømmer og brugte hver sommer da jeg var barn i en sø på rideskolen og vi generelt ofte har været ved havet.

Det er sikkert mere smiley

• #20   25. jun 2012 Der kommer lige en til smiley

6) Hver gang jeg skal sove gennemgår jeg hele næste dag så midt som muligt, gerne flere gange, og hvis jeg ikke er faldet i søvn forestiller jeg mig alle de ting jeg skal gøre når jeg bliver ældre smiley

• #21   25. jun 2012 Jeg kan ikke klare folk som smasker. Jeg kan finde på at tude.
    Jeg kan ikke klare folk som spiser tyggegummi med åben mund.
    Jeg hader børn hvis de ikke ser nuttede ud og gør som jeg siger. Har lyst til at slå smiley men gør det ikke, lukker bare ører og går.
    Min vandflaske skal vaskes og rystes minimum 5 gange før det kan blive drikkevand.
    Folk som putter fingre i popcorn eller peanuts før mig kommer i helvede.
    Elsker gyser men kan ikke tåle dem.
    Skal altid tisse når jeg får en opgave.
    Er mørkeræd og fantaserer gyser. .

• #22   25. jun 2012 Haha, sjov tråd - kan genkende flere halv-tossede vaner.. smiley

- Jeg spiser chips på en helt bestemt måde.. Jeg slikker nemlig smagen af først, og spiser så chipsen bagefter. ..Min kæreste og jeg sad en aften og så film og åd chips, jeg havde så lige fået slikket smagen af, og skulle til at spise den, men den smutter ud af hånden på mig og ned på dynen - og hvad gør min kæreste? SWUP - så snupper han den lige foran snuden på mig og stopper den i munden.. Hæhæ, han fik sig en klam overraskelse og har siden aldrig snuppet chips fra mig.. ;-P

- Jeg tager min tungepiercing ud hver gang jeg spiser is

- Jeg tisser inden jeg går i seng.. Og så går jeg lige ud og tisser igen når jeg har læst et halvt kapitel i min bog - bagefter læser jeg resten af kapitlet, og så sover jeg.. smiley

- Når min kæreste og jeg ikke sover sammen, så sover jeg (stadig) med min trofaste kanin-bamse. Når vi sover sammen, så bor den under sengen - nogle gange har han også sovet med den, når vi ikke har sovet sammen - bare fordi den minder ham om mig.. Nååårh...

- Jeg hader når folk ikke kan udtale ordet "måneder" - 3/4 af DK´s befolkning synes åbenbart det er et vold-svært ord! Og jeg er ved at d, hver gang (..Hver evig eneste gang..) nyhedsoplæserne ikke kan udtale det korrekt..

- Jeg er bange for vinduer, når det er mørkt. Der skal være gardiner trukket for, ellers er det umuligt for mig at falde i søvn.

- Jeg hader når folk kommer på uanmeldt besøg.. Men synes ellers det er super hyggeligt at få gæster - jeg skal bare vide det på forhånd. smiley

..Tjah, man kunne jo blive ved.. smiley

• #23   25. jun 2012 jeg skal have min lyskæder tændt
    og når jeg rt hod min mor skal jeg have en pepsimax ved min seng når jeg vågner om natten og er tørstig og kan f'rst sove klokken 24

• #24   25. jun 2012 Min kæreste og mine film står i alfabetisk orden, plus opdelt i Blu-ray, dvd, bokssets og serier... Og det samme med vores spil...

Mine bøger står efter størrelse - alt andet ser rodet ud!

Når jeg er alene har jeg virkelig svært ved at sove hvis ikke hele dynen dækker mig! Kan slet ikke have hvis der rager tæer, ben arme osv uden for, kun mit hoved må stikke ud. Og kan slet ikke ligge med ryggen til værelset - altså ud med åbent rum.
    Sover jeg med kæresten er det lidt bedre - men kan ikke lige med bar ryg ud til værelset, sagtens ind mod ham.. Og har stadig svært ved at have dele af kroppen uden for! Tæerne skal altid være under!

Sover ALTID med sokker, fryser uden :s.

Kan slet ikke tåle synet af menneskeblod bliver så dårlig, men blod fra dyr er okay (står i lære som veterinærsygeplejerske)

hmmm det er vidst de mest mærkelige ! smiley

• #25   25. jun 2012 jeg hader at skriver smser, især hvis de er lange

jeg hader at lave lange indlæg herinde på hg, så hellere lave en masse små xD

jeg er så ræd for nåle at jeg ikke har været til lægen i flere år.

jeg skal ALTID ha lattergas når jeg er ved tandlægen

hvis hoveddøren er låst, låser jeg den op igen, og låser så igen, bare så jeg ved den er låst med sikkerhed smiley

• #26   25. jun 2012 Jeg ruller først mine persienner, på det store vindue, op, når jeg har tøj på, for min ene nabos overbos trappe(Den var lang :P) ender lige foran mit vindue, og gider ikke at hun skal kunne gå og glo ind på mig, der går rundt i nattøj uden bh og sådan - også selvom klokken måske bliver 15 før jeg får tøj på smiley

Før i tiden, da jeg brugte IE8(Bruger det ikke mere, for kan ikke lide IE9, så nu er det Chrome) skulle alting åbnet i en bestemt rækkefølge. Hvis jeg skulle høre musik, skulle den fane være yderst. Derefter Facebook, så HG, så GG osv smiley Yderst skulle den fane være, hvor jeg skiftede mellem flere forskellige ting - fx hvis jeg skulle søge. Det er til dels stadig sådan, men det hænger også meget sammen med, at jeg har for vane at fx lukke ned for Facebook, midt i en samtale, eller gå væk - derfor det system smiley

Hører lidt til den ovenstående. Har stadig Windows Vista, og først skal internettet åbnet(Af den ene eller anden art!), derefter MSN, så jeg hele tiden kunne se kontakterne, og så kom de igangværende samtaler jo derefter. Så Picasa 3, fordi jeg tit roder med billeder. Eller hvis ikke det, så alle de andre ting smiley Kan tit finde på at lukke alle ting ned og åbne dem på ny, hvis ikke de er i den rigtige rækkefølge, for jeg skifter hurtigt mellem tingene, og hvis det ikke er som det "bør" så kan jeg ikke skifte så hurtigt som jeg plejer smiley Bryder mig derfor heller ikke om Windows 7, da det er sådan rodet i "pakker" smiley Eller hvis man får over 5 MSN samtaler, så det bliver til én fane på startlinjen smiley

Hvis jeg får et flip, kan jeg gå og holde mig for øjnene, når jeg går forbi fjernsyn, spejle og vinduer, når det er mørkt, fordi jeg har en enorm angst for at se ansigter!

Som ved ovenstående, så kan jeg heller ikke sove, hvis min computer ikke er klappet ned, pga. angsten for ansigter, og når jeg ligger i min seng, så er min computer lige fremme for mig, så hvis jeg ligger på ryggen kan jeg kigge lige hen på den.

Når jeg tager gulerødder ud til kaninen om aftenen skærer jeg altid top og bund af, uanset om der er noget galt med dem eller ej smiley

Når jeg skal sove, lægger jeg mig på den ene side, og efter noget tid bliver jeg træt i den side, vender mig om og falder som oftest i søvn derefter. Kan både starte med at ligge på højre og venstre side, det er såmænd ligemeget smiley

Efter jeg har lagt mig til at sove, går der altid et sted mellem 10-20 minutter, så går jeg på toilettet igen. Ikke fordi jeg skal tisse vildt meget, men det bilder jeg mig selv ind(Længere historie), men det er hver aften(Medmindre jeg er godt og grundigt smadret! smiley smiley ) smiley

Jeg går altid med clocks herhjemme, af den grund, at hvis jeg ser en edderkop, så kan jeg træde på den med det samme! Dog, hvis jeg ser en, så går jeg tit ud og skifter til mine blå Reebok sko, og så træder jeg på den med dem(Er bange for at den kravler op mellem hullerne i min sko, og ind til mine fødder) og så går jeg rundt i de blå sko i flere dage - indenfor smiley

Går op i at skrive så korrekt som det er muligt - ting skal stå med stort og ja.. Undskyld mig, men jeg synes det ser grimt og og uintelligent(Nej, jeg ved godt at intelligens ikke har noget med det at gøre) ud, hvis folk, der godt ved, hvordan man skriver ordentligt(Stort begyndelsesbogstav, komma, punktum osv.) ikke gør det. Det er for grimt.

Jeg kan ikke, ikke, ikke, ikke, IKKE! lide børn! Små børn især. De stiller dumme spørgsmål, man kan ikke have en intelligent samtale med dem, de larmer, de er ikke disciplinerede, de siger "Hej" uden grund hele tiden(Jeg kigger bare mærkeligt på dem for det meste :P). Og ja.. Måske fordi jeg aldrig har været nødt til at omgås små børn som sådan, så kan slet ikke håndtere dem smiley

Når jeg går på toilettet om aftenen og min mor sover, eller hvis jeg er alene hjemme, trækker jeg altid badeforhænget fra, og kigger ind i mellem også ind i brusekabinen. Ellers kan jeg ikke sætte mig på toilettet og gøre, hvad jeg nu skal.

Har det dårligt med at gå i bad om aftenen, når jeg er alene hjemme.

Jeg kan blive helt hysterisk hvis min mor kommer til at sige "Farvel" når hun går i seng. Og retter altid på hende, når hun fx tager på natarbejde eller aftenvagt, hvis hun siger farvel. Så siger jeg "Nej, vi ses".

Fortæller min mor op til flere gange om dagen at hun er sød og at jeg elsker hende.

Tænder altid lyset når jeg skal på toilettet om natten eller aftenen. Også selvom der er? 2-3 meter fra min dør til badeværelsesdøren, og vi har lys ved vinduet i køkkenet. Hvis nu det er så langt ude på natten at det er lyst udenfor, så gør jeg ikke, for så kan jeg sagtens se uden besvær inde på mit værelse smiley

Hvad jeg gad nu, og kunne komme på nu ;P

• #27   25. jun 2012 Jo hey!

Når jeg kommer hjem fra ting - skole, naboen, veninder - alt! - så går jeg helt stille ind siger ikke noget, med sko, ind i gangen kigger ind i stuen og ser om min mor er der. Ellers venter jeg til hun siger hej. Siger aldrig selv hej først, medmindre jeg har set hende gå forbi. Og låser aldrig døren, om aftenen fx, hvis jeg har været hos naboen, før min mor har sagt hej.

• #28   25. jun 2012 - Altså de sidste 3 år, har jeg ikke haft en eneste skade uden smerter:-)
    - Kan ikke spise aftensmad uden vand og køkkenrule smiley
    - Får træng til noget sødt efter skole smiley
    - Jeg spiser omvendt med kniv og gaffel
    - Er bange for mørke vinduer, når jeg er alene hjemme smiley

Sikker flere kan bare ikke huske dem smiley

• #29   26. jun 2012 Jeg kan ikke finde ud af at snakke i mobil, og så snart min mor ber mig om at ringe til nogen så går jeg i panik.. Selv med mine nærme veninder kan jeg sige at jeg må gå, fordi jeg simpelhen ikke kan finde ud af det.. Vil meget hellere skrive xD

• #30   26. jun 2012 ELsker denne er debat smiley

• #31   26. jun 2012 Hov hey, kom lige til at tænke på to mere smiley

Uanset hvor i vores lejlighed jeg bevæger mig scanner jeg gulv, vægge, hjørner og sådan for edderkopper! Vi har trægulv, og der er en masse pletter fra træet. Kender pletterne "ud og ind" hvis man kan sige det sådan, for har boet her i 15,5 år, og så i 3 rum har vi gulvtæppe(4, hvis man regner gulvtæppet hos mig med, men det dækker ikke hele gulvet), så kan lyn hurtigt spotte en edderkop! De er ad, og de skal dø hurtigt!

Og så spiser jeg også omvendt med kniv og gaffel smiley En af mine veninder påpegede det i weekenden: "Hey, du spiser omvendt?! Hvorfor gør du det?" Mig: "Fordi, hvis jeg sidder med kniven i højre hånd, så putter jeg den i munden?" xD

• #32   26. jun 2012 Her er nogle af mine underlige vaner!

-Min telefon SKAL ligge til opladning om natten.
    -Jeg sover bedst, hvis der ligger en ved siden af mig.
    -Jeg SKAL sover inderst.
    -Vi har to forskellige slags bestik, og jeg kan kun spise med den ene af slagsen, og slet ikke to forskellige, så bliver jeg nødt til at gå over og bytte dem.
    -Mit tøj skal hænge i farve orden på mit tøjstativ.
    -Jeg skal tisse inden jeg går i seng.
    -Jeg kan ikke bare lægge mig i min seng og sove, skal lige lægge med min computer eller telefon først!
    -Hader at komme for sent!!! Så bliver jeg hellere helt væk end at komme for sent, og hvis jeg er kommet for sent op eller er faldet i søvn igen efter jeg er blevet vækket, så kan det ødelægge hele min dag! smiley

• #33   26. jun 2012 1) spiser omvendt med kniv og gaffel.
    2) hader at snakke i telefon, ved ikke hvorfor, men nogen gange lader jeg den ligge og ringe for at slippe for at tale.
    3) åbner ALTID badeforhængent inden jeg tisser.
    4) skal altid sidde og læse eller spille når jeg er på wc
    5) piller negle
    6) hvis noget ikke lige bliver perfekt (fx når jeg ligger neglelak) dropper jeg det helt!
    7) de mest normale ting kan for mig lige plusdelig ligne mennesker eller andet "farligt"
    8) hvis jeg laver en stavefejl sletter jeg hele sætningen
    9) har "trang" til at drikke mælk fra kartonen.
    10) er mega bange for døden!! Bliver panisk bare ved at tænke over det!
    11) hader folk der smasker! Kan bare ikke klare det!
    12) jeg får mareridt i 5 dage efter at have set paranormal activity! Men andre gyser film synes jeg ikke er spor uhyggelig
    13) hvis folk ikke skriver smiley'er tror jeg de er sure o.O

Hehe tror jeg bliver nødt til at opsøge en physokolog efter at have læst ovenstående smiley

• #34   26. jun 2012 14) telefonen SKAL ligge til opladning om natten ellers kan jeg slet ikke sove. Til opladning et sted hvor jeg kan se den.
    15) min telefon alarm er virkelig det eneste jeg vågner af!

• #35   26. jun 2012 1: Når jeg spiser suppe skal jeg have et lige antal boller på skeen, altså enten 2, 4 eller 6 af gangen.

2: Jeg går nogle gange og snakker inde i mig selv når jeg handler, hvor de ting jeg ser af mærkelige ting, bliver kommenteret.

3: Når jeg tænder computeren, skal jeg samme 'tur' igennem Facebook - Hestegalleri - Facebook igen - hotmail - hestegalleri og så Facebook en sidste gang.

• #36   26. jun 2012 Lige lidt flere...

Kan ikke koncentrere mig, hvis ikke facebook er åben konstant, når min computer er tændt.

Har også det der med lige antal altid - f.eks., hvis jeg hører radio i bilen - så skal lydniveauet altid være på 2,4,6,8 osv.

Planlægger stort set altid min dag fra morgen til aften og skriver gerne ned, hvad jeg skal nå.

Kan ikke sove med ansigtet ind mod væggen - skal kunne holde øje med døren.

Bliver hysterisk indvendig over folk der smasker - og det gælder også, når min hund og kat vasker sig. Arh, den lyd!

• #37   26. jun 2012 Har også lige lidt flere:
    Skal sove med mit bløde dyne betræk ellers kan jeg ikke sove.
    Har også det med lige tal. Alt SKAL være et lige tal (lyd niveau, tv kanaler osv)
    Ligger altid og kører tæerne op af mir betræk ellers kan jeg ikke sove.
    Har kun sokker på når jeg er ude! Ellers aldrig!

• #39   26. jun 2012 Mere endnu smiley
    Hvis jeg sidder og redigerer i fx Photoshop og skal justere et eller andet, skal det enten stå på 10 eller 5 eller et andet tal i 5-tabellen. Hvis jeg har noget, er ser fedt ud på 9, sætter jeg den altid op på 10, eller ned på 5, hvis det er 6(Medmindre ændringen gør en kæmpe forskel! :P)
    Det samme med lydstyrken - 5-tabellen eller så et lige tal smiley

• #40   26. jun 2012 Jeg HADER lyden af folk der kradser sig. Det giver mig gåsehud!

• #42   27. jun 2012 Lider desuden også af en mild form for klaustrofobi smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #43   27. jun 2012 - Min seng står 30cm fra væggen aht. edderkopper. smiley

- Hvis jeg kommer til at tænke på edderkopper, når jeg skal sove, tænder jeg lyset og sover med det tændt.

• #44   27. jun 2012 1. Er meget angst for vandmænd, og jeg syntes det er pinligt smiley

2. Jeg kan IKKE sove hvis ikke min dyne eller noget andet dækker mit øre.

3. Jeg er for vilderen bange for at se ansigter i vinduer, spejle, eller andet. Og hvis det er blevet mørkt og jeg ikke har fået gardinet trukket for, så tør jeg ikke gå ind på mit værelse. Kom engang til det og jeg blev så bange jeg begyndte at tude smiley

4. Har det med at rode vildt meget! og så en dag bruger jeg 1 time til 1½ på at ryde fuldstændigt op!

5. Jeg kan ikke gå med neglelak, det er bare umuligt for mig. Jeg kan noglegange med en gennemsigtig én.

tror det var det smiley

• #45   27. jun 2012 1. jeg skal binde min snørebånd anderledes end andre kender ikke nogen der gør det som jeg
    2. jeg op deler altid min mad ligemeget hvad det er og hvis der er noget man skal bide af bide jeg i firkanter
    3. jeg forbinder tal og bogstaver med farver fx 2=rød og c=gul og 4=grøn

jeg har sikkert også flere men kan ikke komme i tank om nogen

• #46   27. jun 2012 Sjov tråd!

- Jeg er helt vildt mørkerad og falder altid i søvn til fjernsynet (der bliver sat timer på) med lyden skruet godt ned.
    - Jeg synes andre menneskers tæer er vildt ulækre
    - Jeg synes min mobil er Verdens mest irriterende ting og "glemmer" den for det meste med vilje.
    - Jeg roder sygt meget, men har det bedst når der er rent og pænt.
    - Jeg elsker tøj, men jeg er simpelthen for snobbet til at købe tøj i Vila, Only osv. Dog har jeg lige købt en kjole i H&M.
    - Jeg synes Cola smager vildt dårligt.

• #47   27. jun 2012 Jeg kalder alle heste for Tøsen, ligegyldigt om det er en hoppe eller en vallak;)

Jeg kalder alle store heste for Lille Ven:)

Jeg kan ikke lide heste med almindelige navne, fx Stjerne, Ronja eller Prins - så jeg laver dem om til Stjerne-pony-pige, Ronze-ponzi og Prinsemand:P

Jeg snakker til alle dyr. Og jeg gør det med sådan en underlig pivestemme smiley

Jeg har en stor trang til at rette på folk, der staver eller udtaler et ord forkert;)

• #48   27. jun 2012 - jeg kan æde hele tiden!!
    - Nogle dage får jeg "drikke flip" så drikker jeg hele tiden!!!
    - kan ikke klare folk der smasker
    - skal altid sove med 3 puder!
    - kan ikke se en film færdig uden at blive rastløs
    - nogle gange når jeg bliver rastløs driller jeg ALLE
    - jeg NÆGTER at spise fx en gulerod hvis der er kommet en krumme eller noget andet på!
    - jeg kan ikke slappe af når der roder på mit værelse, men rydder aldrig op! når jeg så en dag tager mig sammen og rydder op rydder jeg ALT op i mindste detalje.
    - har svært ved at sige min mening

• #49   27. jun 2012 - og så har jeg klaustroforbi! kan slet ikke klare at være fast spændt og det
    - og så kan jeg slet helle ikke klare at være afhængig af andre

• #50   27. jun 2012 hehe, elsker den her tråd smiley

1) Når jeg drikker noget skal der være enten 4 eller 8 slurke af gangen,
    2) Skal sove længest væk fra døren.
    3) Intet jeg kan se må gynge, så går jeg fuld kommen amok inden i .
    4) jeg kan ikke lige ulige tal.
    5) Jeg knipser med mine tær, og hvis det ikke følels ens på begge fødder bliver jeg ved til at det føleles ens på begge fødder.
    6) Jeg bliver rigtig irriteret hvis jeg bliver forstyrret når jeg ser tv, og inorere folk helt!
    7) Tisser altid inden jeg går i seng, går i seng og lidt efter går jeg ud og tisser igen,
    8) Når jeg køre med andre i bil, skal jeg se alt som foregår.

• #51   27. jun 2012 Sjov tråd smiley
    - jeg lægger altid fjernbetjeninger og tlf'er i størrelsesorden, når de ligger på bordet.
    - jeg tjekker altid bagsædet, hvis jeg skal alene ind i en bil og der er mørkt.
    - jeg panikker når jeg skal til tandlæge, selvom jeg HVER eneste gang bagefter, tænker at det jo overhovedet ikke var slemt smiley

• #52   27. jun 2012 Når jeg børster tænder, har jeg det som om at der komme skum ud af mine øjne smiley

• #53   27. jun 2012 Nåårh ja .

9) jeg skal altid tykke noget et lige antal gange først i den ene side og så i den anden side. Og hvis jeg spiser slik skal jeg altid have 2 stykke af gangen som er ens ..

• #54   27. jun 2012 piller hud og negle af har gjort det i mange år kan bare ikke stoppe.
    og når jeg er med bus kan jeg bare ikke klare at tænke på alle de menesker der har rørt stopknappen og dem man holder ved så jeg bruger altid mit ærme i bussen.
    jeg bliver også nemt hidsig hvis folk om og om igen siger noget til mig som jeg har fattet kan jeg tænde af.
    tænker meget over hvad andre tænker om mig.
    hader at få ordre.
    hader når folk tror jeg har tænkt mig at gå i deres tempo,så jeg sætter farten ned med vilie.
    hader når folk skal stå og ånde en i nakken.
    knækker fingre ved at bøje dem føler bare at de ikke er i led.
    hader at side et sted hvor nogen engang har svinet står op så.
    kan tænde af hvis folk for det til at lyde som om jeg er idiot.
    har det med at ungå at træde for meget på stregene på fortovet.
    kan ikke klare at se alt folks affald på vejene,får lyst til at smide alt sammet i skraldespandene så der er rent.
    hader at side på et sæde i en bus hvor sædet vender den anden vej,står op istedet.
    hader lyden af folk der bøvser og prutter.
    hader folk der tænker ting der er usansynligt (aldrig vil ske).
    savler om natten .
    kan ikke klare hvis andre har rørt ved et eller andet mad uanset om de har brugt gaffel eller ej de har rørt ved flasken og det er nok.
    hader også at spise buffet hvor alle andre har været helt hene og tage,så røre jeg det ikke,så jeg skal til først.
    kan ikke klare at sætte mig på et toiletbræt uden at sprøjte det lidt med noget ws rens,og lægge tre stykker papir på brættet i højre venstre side og forand,ellers sætter jeg mig helst ikke.

• #55   27. jun 2012 hader at lægge en bolle eller noget oven på krummer fra en andens bolle bordet skal være rent.
    denne her er virkelig flov men står altså op og tisser:(har gjort det i mange år nu da det er anstrengene at gøre brættet rent hver gang er det nemmere at stå.kan ikke klare ret meget varme uden at jeg bliver sur og hidsig.
    skal altid tisse når jeg skal børste tænder.
    jeg skal også altid tisse når jeg giver hestene vand.
    opgiver ting hurtigt hvis det ikke lykkedes med det samme.
    kan ikke gå med neglelak,jeg får en stærk trang til at pille både negl og lakken af.
    kan heler ikke gå med smykker dog prikker jeg hul i mine øre med min ørering nogen gange så mine huller ikke groer sammen,men bruger dem aldrig.
    kan ikke klare folk der blander sig i mine kostvaner og vaner.

• #56   27. jun 2012 er også angst for bier og humlebier og hvepse jeg kan skræmme hele fammilien hvis der kommer en bi især hummlebien som for mig ligner en stor sort kugle der ved jeg hader den og kan ikke klare den summen.
    hader når tingene ikke går som jeg vil.

• #57   27. jun 2012 Når jeg cykler "leger" jeg en leg med mig selv. Fx ud for den ting, skal højre fod være nede, eller inden for den skygge. Og hvis det er sket for mange gange for fx højre fod, så er jeg nødt til at tilpasse det, så det også er for venstre fod, så "mine fødder føles ens" - gør det også, når jeg går.

Når jeg vasker op, og skal tørre bestik af, så parrer jeg tingene. 2 knive tørres samtidig, 2 gafler samtidig osv. Er der fx 5 knive i alt, lader jeg den sidste ligge. Hvis der så også er en stor ske tilbage, så bliver den 5. kniv og skeen tørret sammen. Det gælder kun knive, gafler og skeer - ikke brødknive og sådan, bare bestik.

• #58   27. jun 2012 kan ikke falde i søvn hvis lys og fjernsyn kører

• #60   30. jun 2012 Sjove ideer vi har smiley

Kommentér på:
Jeres vaner og andre mystiske ting ved jer? :b

Annonce