{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.978 visninger | Oprettet:

Jeres dårlige vaner... :-) {{forumTopicSubject}}

Vi har alle vores dårlige vaner/mindre charmerende ting.

Mine er:
- Jeg snorker.

- Hvis jeg har luft i maven (og der ingen andre er/er hjemme med bare familie) så prutter jeg. Hvis ikke får jeg ondt i maven.. smiley

- Jeg SKAL have min morgen kaffe før jeg laver noget som helst. I nogle særlige kopper med 1 teske sukker og en sjat mælk.

- Jeg får horn i panden når jeg kører bil og folk kører for langsomt ift. fartgrænsen (Kører IKKE for stærkt og brokker mig hvis min mand gør!)

- Jeg er MEGET påståelig hvis jeg er sikker på at jeg har ret. Tager jeg fejl beder jeg om undskyldning.
'
Sikkert flere men disse kom jeg li i tanke om smiley

Hvad er Jeres? smiley

Mvh TT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres dårlige vaner... :-)
  • #1   23. maj 2014 Jeg har en meget vigtig rutine når jeg går i bad og tager tøj på, alt skal gøres i den rigtige rækkefølge! Dette lagde jeg mærke til da jeg havde brækket armen sidste år og skulle have hjælp, blev nærmest sur.

Griner lidt af din formulering "Tager jeg fejl beder jeg om undskyldning.
    " lidt tvetydigt smiley

• #2   23. maj 2014 Haha hvem prutter ikke?!

Jeg har mange dårlige vaner, her er dem jeg lige kan huske:

Jeg bider alt huden på indersiden af min mund af.

Jeg køre min hånd i gennem håret hele tiden, hvilket gør det fedtet hurtigere.

Jeg er dårlig til at indrømme hvis jeg tager fejl, jeg kan simpelthen ikke give andre ret, selvom de har det-.-

Jeg kan ikke klare stilhed, så jeg er den idiot der kommer med en eller anden åndsvag kommentar.

Jeg er ekstremt sarkastisk, jeg ved ikke om det er en dårlig vane, men jeg kan simpelthen ikke lade være, selv i de mest alvorlige situationer.

Jeg prikker nye øreringe igennem mine øre hvis jeg keder mig, så de ligner efterhånden en nåle pude..

Jeg retter på mit tøj k.o.n.s.t.a.n.t

Hvis jeg har noget i hænderne, eller noget tæt på mig ser sjovt ud, så piller jeg ved det, og jeg bliver ved! Det ender somregl med at det går i stykker, springer eller brænder.

Jeg spiser når jeg keder mig - det er en træls dårlig vane.

Ja, jeg kan aldrig huske de rigtige dårlige vaner smiley

• #3   23. maj 2014 Hvorfor?? smiley Det gør jeg jo... Hvis jeg påstår at en vi kender sit hus er rødt og jeg nægter at gi mig og så viser det sig at jeg forveksler det med naboens hus (fordi vi ikke har været på besøg på længe) så tager jeg fejl og siger undskyld..Du havde ret det var ikke rødt.. smiley

• #4   23. maj 2014 Jeg bider negle smiley

Plus den dårligste af alle vaner, er min trang til sukker smiley

• #5   23. maj 2014 Linnea - undskyld hvis jeg bliver for personlig eller fornærmer dig.. Har du en diagnose?? smiley

• #6   23. maj 2014 Ligesom Linnea kan jeg også godt finde på at pille ved ting, fordi jeg ikke kan lade være. Specielt fjernbetjeninger, når der er reklamer i TV. Jeg sidder og vender fjernbetjeningen om hele tiden...
    Og så spiser jeg vist også, når jeg keder mig :((

Desuden kan jeg ikke lade være med at bide/pille huden af min underlæbe. Jeg ved ikke hvorfor. Specielt om vinteren og de er tørre. Jeg piller så meget, at selvom blodet render ned af mig, så bliver jeg ved, til jeg selv synes, jeg er færdig...

• #7   23. maj 2014 hahah, du prutter simpelthen hvis der ingen andre er hjemme end din familie, jeg kan prutte alle steder smiley så vidst som muligt så prøver jeg at sive dem ud, derefter flygter jeg fra gerningsstedet smiley

Så kommer jeg ALTID for tidligt, jeg venter gerne på bussen 10 min. hver dag - også når det er vinter og minus grader. jeg kan simpelthen ikke have at komme for sent.

jeg hader stilhed og hvis den er der, så sidder jeg og siger "hm" lyde, det er jo skønt med de skriftlige eksamner, så kan jeg så sidde sådan i 5 timer, jeg ved ikke hvem der bliver mest sindsyg - mig eller dem omkring mig smiley

så bliver jeg simpelthen så nervøs ved fremlæggelser, eksamer og lign. Men at snakke med vildt fremmede mennesker gør mig ingenting.

Jeg er jævnt dårlig til at bruge min tid fornuftig.

jeg trykker altid bumser, desværre har jeg ikke selv så mange, så spørger gerne om jeg må trykke andres smiley

Jeg roder ekstrem meget, og sker det at jeg rydder op kan jeg ingenting finde.

Jeg er et stort økonomisk kaos.

Jeg kan ikke finde ud af at sige folk i mod og sige nej.

og der er nok maaaaaange flere smiley

• #8   23. maj 2014 Og så kan jeg forresten heller ikke lade være med at trykke en bums, hvis jeg opdager, at jeg har en. Uanset om den er klar eller ej, den skal bare trykkes!!!

• #9   23. maj 2014 Bumsene var en dårlig vane jeg glemte.. Jeg bliver flov og lidt irriteret hvis jeg opdager at der er kommet en bums der har blevet hvid/gul i løbet af arbejdsdagen og jeg ikke har nået at tage den... Så har alle gået og set på en hvid/gul klam prik... smiley

• #11   23. maj 2014 Ja hvad er vel vitsen med at give en undskyldning hvis man ikke mener det...?? Så ville jeg undlade at give en hvis jeg ikke mente det! smiley

• #13   23. maj 2014 HA, og så er jeg faktisk også ret lummer smiley

• #14   23. maj 2014 Tror jeg har ret mange smiley

Jeg skal altid ligge og vippe/bevæge tæerne når jeg skal sove, for ellers kan jeg ikke falde i søvn.
    Når jeg skal tage mit medicin skal jeg altid lige puste på pillerne inden jeg sluger dem.
    Jeg kan ikke drikke 2 forskellige slag drikkevarer af det samme glas(også selvom det er skyllet af), så skal jeg have et nyt.
    Jeg har nogle helt bestemte rutiner når jeg går i bad, som: vandet skal løbe mens jeg tager tøjet af, jeg skal starte med at vaske hår, min balsam skal være i mens jeg vasker kroppen osv. osv.
    Og så er jeg næsten sluppet af med den frygtelige vane at jeg skal rede mine fingre gennem mit hår næsten konstant smiley

Jeg har sikkert mange flere, men kan ikke lige komme i tanke om flere smiley

• #15   23. maj 2014 Det med at nulre/vippe tæer gør jeg også ret tit smiley

• #16   23. maj 2014 Alle prutter da! smiley

Jeg piller negle... Bider dem ikke, jeg piller dem kun...

Jeg kan heller ikke lade være med at tygge i huden i min mund..

Eeeelllsker at spise bolcher der flosset ganen..

Børster mine tænder så hårdt og længe at det engang imellem bløder.

Bruger tandstikker alt for meget..

Og så hører jeg også til den det har hyggefødder under dynen :b

• #17   23. maj 2014 beder jeg om undskyldning, jeg læste det først som om du ville have modparten skulle give dig en undskyldning smiley Derfor jeg grinte lidt

• #18   23. maj 2014 nikita - LOL smiley Ja det skulle være noget...Er ved at dø af grin lige nu! smiley

• #21   23. maj 2014 Jeg gider ikke rydde op på mit værelse, eller lave mine lektier som jeg ikke har såååeh heldige mig!

• #22   23. maj 2014 Når jeg bliver nervøs, så snakker jeg som et vandfald, stammer og får pludselig en masse humor. Jeg laver sjov ved alting.
    Jeg har det også med at "gemme" mig i en masse tøj, særligt min mave..

• #23   23. maj 2014 C.Sværke den med at skulle pille hele tiden den hopper jeg også på, kuglepenne ! xD

Og så om natten hvis det er mørkt når jeg så skal ud af sengen så hopper jeg nærmest et stykke væk og det samme når jeg skal op i sengen - jeg hopper nærmest

• #24   23. maj 2014 Desuden kan jeg hverken lide at komme for sent eller tidligt. Jeg er der altid 2-3 minutter før, fordi jeg hverken kan bære tanken om at komme 10 minutter i god tid eller bare 1 minut for sent. Føler folk stirrer på mig, hvis jeg kommer for tidligt smiley

• #26   23. maj 2014 Jeg er ALT for sarkastisk, hvilket folk oftest har svært ved at finde ud af, hvis ikke de kender mig. Men dem som kender mig, ved de blot skal se mellem linjerne, og når jeg svarer dem sarkastisk, så betyder det faktisk oftest at jeg synes om dem.

Jeg er meget passioneret om ganske få ting, disse elsker jeg at fortælle om, også til folk som faktisk er pisse ligeglade med det. F.eks. har mange i min omgangskreds en rimelig viden omkring ishockey sporten - ikke pga. af interesse, men simpelthen fordi jeg elsker at fortælle om den.

Jeg kommer næsten altid 5 minutter for sent, og hver eneste gang fortæller jeg mig selv at næste gang tager jeg altså 5 minutter før af sted, alligevel ender jeg med at komme for sent, men det har jeg efterhånden lært at leve med. Men samtidig hader jeg når folk kommer for sent, dobbeltmorale er fantastisk.

• #27   23. maj 2014 Knækker mine fingre konstant.
    Jeg drives fuldstændig til vanvid hvis jeg jeg går bag ved nogle der går SÅ langsomt. Argh.. Kan simpelhen ikke have det... Ved dog ikke om man kan kalde det en dårlig vane.
    Og jeg er også den der kommer et kvarter, ti minutter før, altså altid for tidligt inden bussen/ toget kommer. Eller hvis jeg skal til et eller andet arrangement.
    Er også et fjols til at sige fra/ nej, og svare igen hvis ja.. Der er nogle der lige skal komme med en led kommentar eller lignende. Kan jeg ikke face to face.
    Afleveringer bliver lavet i allersidste minut..
    Skal ligge på venstre side før jeg kan falde i søvn.
    Lige dem jeg kunne komme i tanke om nu.

• #28   23. maj 2014 JustAdreamer - Måske derfor du ikke var den mest snaksalige.. I frygt for at være sarkastisk.. smiley Eller bare lidt forsigtig og stille smiley

• #29   23. maj 2014 Hvis der ligger en kuglepen e.l i nærheden tegner jeg. Om der så er på en avis, en reklame eller ja.. Tegner/ laver krydseduller på alt. Ikke at det ligner noget.. Men ja.. Jeg kan ikke lade være.
    And one more. Jeg kan simpelthen ikke have når folk smasker, jeg bliver så arrig/ irriteret over der at jeg ikke kan lytte med på samtalen, hvis man fører en samtale imens, og har en umådelig stor trang til at sige det til personen (om det så er en jeg kender eller en jeg ikke kender eks, på en resturant) og ja.. Nogle gange gør jeg der sgu.. Haha, ved godt nogle folk ikke lige tænker over det/ kan gøre for det osv. Men.. Hahaha smiley

• #30   23. maj 2014 TT - Det er ikke fornærmende overhovedet^^
    Hvilken form for diagnose tænker du på, altså i hvilken retning? for Jeg har flere, og så er der en masse de har mistanke om smiley

• #31   23. maj 2014 Uha der er vist mange.
    Jeg kører næsen fra side til side fordi jeg føler det klør,
    Bider negle
    Piller ved alt
    Skal altid finde på noget der larmer lidt så jeg generer andre mennesker
    Kan ikke sidde stille særlig længe
    Piller i sår
    Og ja kan ikk lige komme på flere pt smiley

• #32   23. maj 2014 Jeg pakker altid i sidste øjeblik hvis jeg f.eks. skal på ferie, også hvis jeg ser at nogen har skrevet 'Blalala.jeg hedder maiken' så skal jeg altid rette det så der står 'Blalala. Jeg hedder Maiken'.

Husk store bogstaver smiley

• #34   23. maj 2014 Jeg høre også til en af dem der piller i fingre og negle. Mine fingre er rigtig grimme. Det kan som regel ses på mig hvordan jeg har det, jo grimmere fingere og meget (ekstrem) korte negle, så har jeg det skidt.

Prutter... Piller også ofte næsen. Men kun når ingen ser det, kun familien smiley

• #35   23. maj 2014 Åååh jeg har mange! smiley

- jeg bider konstant negle

- jeg har hele tiden lyst til sukker

- til fødselsdage i min klasse, spiser jeg så meget slik at jeg får ondt i maven

- jeg spiser når jeg keder mig

- jeg er simpelthen nød til at pille ved noget ellers flipper jeg ud

- jeg roder smiley

jeg har flere men husker dem ikke helt... smiley

• #36   23. maj 2014 når ja:

- er der noget tegnegrej ved siden af mig så tegner jeg alle mulige krusseduller!

- når nogle synger, så skal jeg altid lige rette dem hvis de synger forkert!? smiley

- jeg er nøst til at lave larm i timerne!?

- når jeg står op, skal alting foregå i samme rækkefølge, ellers flipper jeg ud

• #37   23. maj 2014 Jeg er helt vildt mega sindssygt doven!!! smiley

• #39   23. maj 2014 Alle piller også næse! smiley

De der siger de aldrig prutter og piller næse, lyver helt vildt :b

• #40   23. maj 2014 Åh den vane glemte jeg lige Likke Theis! smiley

• #41   23. maj 2014 Lykke:
    Noget så enig. Jeg er en af de idioter, som ikke kan prutte offentligt. Jeg har konstant ondt i maven/nervøs mave, hvilket er ret irriterende, men jeg kan ikke få mig selv til bare at "prutte løs", som du skriver smiley

• #42   23. maj 2014 og så er jeg begyndt at komme ind i sådan en rigtig dårlig rytme, hvor jeg går rigtig sent i seng (4-5 tiden), sover til omkring 11 tiden, og så hen ad eftermiddagen er jeg så træt at jeg sover et par timer - og så om aftenen/natten kan jeg ikke falde i søvn, og ligger igen vågen til ved 4 tiden osv.... en ond cirkel! smiley

• #43   23. maj 2014 Hippie - Ej, jeg giver den heller ikke gas (høhø) i offentligheden, som sådan...

Jeg gemmer dem lige til der ikke går nogen bag mig og lister dem så ud :b Fordelen ved g-streng.. Så larmer de ikke, haha smiley

• #44   23. maj 2014 Melanie:
    Ikke engang det kan jeg. Venter til jeg går hjem, og jeg kan godt afsløre at det giver en mave, som gør ret så ondt :3

• #45   23. maj 2014 Hippie - Det gør ondt at holde prutter inde, jeg gjorde det meget da jeg var yngre.. Nu går jeg bare på toilettet eller lister væk, hvis jeg ikke lige føler for at slippe en vind hvor er er på tidspunktet...

• #46   23. maj 2014 Melanie:
    Ja det gør det virkelig. Bryder mig bare ikke rigtig om, at gøre det nogen steder. Heller ikke engang på et toilet. Jeg bliver let pinligt berørt og føler mig lige så let ydmyget...

• #47   24. maj 2014 Jeg piller negle, og jeg vil såååå gerne stoppe men det er dæleme svært! smiley og specielt hvis man lige får fat, også har man lige pludselig korte negle igen smiley I perioder stopper jeg nærmest med at pille negle, og får pæne, lange negle som jeg er meget obs på ikke at pille i, og vupti så mister jeg min tålmodighed og jeg bliver så rastløs i mine hænder så jeg begynder at pille igen smiley

Derudover så piller jeg mine neglebånd af, så jeg har ingen neglebånd på siderne, men jeg prøver ihærdigt på, ikke at pille dem af så mine negle kan blive nogenlunde pæne igen.. smiley

Jeg har en dårlig vane med, at være meget neutral/afslappet i ansigtet så det indimellem godt kan se ud som om jeg er sur, selvom jeg ikke er det smiley

kan ikke rigtig komme på mere, synes faktisk ikke jeg har så mange dårlige vaner udover at pille negle, som klart er den værste smiley

• #48   24. maj 2014 Jeg bider negle.. Udskyder alt til sidste øjeblik, og har det med at rette ALT hvis jeg får stavet forkert.
    Ikke så meget en dårlig vane, men jeg kan ikke have når folk overbruger spørgsmålstegn eller udråbstegn. Andre end mig altså.
    Jeg vil meget gerne rette på folk, især med hensyn til grammatik da jeg bliver virkelig irriteret når jeg skal læse folks tekster, som tit er fyldt med stavefejl.
    Jeg elsker sukker og spiser det for tit, uden at motionere bagefter. Det bliver man fed af.

Jeg kommer tit til at vrisse af folk som er yngre end mig. Hvis folk irriterer mig bliver jeg voldelig. Har blandt andet væltet en 'ven' ret brutalt, samt bidt min bror, blot fordi de gik mig på nerverne.

• #50   24. maj 2014 Knækker fingre, tær, håndled, ankler mm. Skal hele tiden pille ved noget. Udskyder altid mine lektier og pligter. Gentager tit hvad jeg har sagt tidligere på dagen til den samme person. Smutter fra opvasken eller rengøringen. Glemmer konstant mine aftaler. Og mange flere;)

• #51   24. maj 2014 Og så synger jeg konstant(er heldig det lyder godt:P) jeg gider ikke gå en meter for at hente noget, for andre til at gøre det for mig.

Slipper tit en lille vind i timerne, men det går altid udover en af de andre;)

Jeg tyder aldrig op. Måske en gang om måneden:/ og når jeg endelig gør det, går der et par timer også roder der igen:(

• #52   24. maj 2014 *ryder

• #53   24. maj 2014 - Jeg river mine negle og huden over neglene af. Mine fingre er virkelig grimme.
    - Og så elsker jeg at klippe i den hårde hud på hænderne og fødderne. Det er simpelthen så ulækkert men jeg kan ikke lade være.
    - Jeg bider huden på indersiden af min læbe af.
    - Jeg skal hele tiden pille ved et eller andet. Siden jeg med et papir bliver det revet i stykker. Jeg har hevet de små sorte prikker af mine blyanter så de danner et mønster osv.
    - Jeg har en vane med lige pludselig at begynde at knipse eller klappe, lige så stille. Hvis jeg er alene og ingen får mig til at stoppe får jeg virkelig ondt i fingrene af at sidde og knipse.
    - Jeg er et kæmpestort rodehoved og rydder sjældent op.
    - Mit ben begynder lige pludseligt at ryste når jeg bliver ukoncentreret og jeg begynder at bide i min tommelfinger. Ikke bider negle/hud af men jeg sidder bare og gumler på min finger.
    - Nogle gange bider jeg i neglene (hvis de er lange nok til det). Jeg bider dem ikke af men sidder bare og bider i min negl.

Jeg kunne blive ved men så ville det blive alt for langt smiley

• #54   25. maj 2014 jeg kan ikke side stille med min ben... virkelig træls når jeg skal sove smiley

• #55   25. maj 2014 Når jeg er stresset, træt, sur, irriteret etc. rydder jeg op. Det stresser mig helt vildt og ville ønske at jeg bare kunne lade rod være rod, men har det som om at når der er for rodet inde i hovedet på mig, skal der være ordentligt i mine omgivelser.

Andre perioder kan jeg godt lade tingene flyde lidt mere smiley

• #56   25. maj 2014 - Jeg er MEGA ironisk
    - Og sarkastisk
    - hvis der er for stille i klassen kommer der altid en lyd ovre fra mig! (med mindre at Benjamin ikke allerede har slået en kæmpe prut! XD )
    - Bider negle
    - Snakker som et vandfald (ALTID!)
    - Snakker i søvne
    - Kan ikke holde en prut hemmelig for jeg begynder Altid at grine
    - Hvis jeg ser en film med Tom Cruise begynder jeg ALTID at "Gnegge" (f.eks Top Gun
    - Hvis jeg bliver bange så hvæser jeg af folk.
    - Hvis jeg bliver sur knurrer jeg af folk
    - Jeg siger dyrelyde
    - Jeg løber på fire ben
    - Jeg kan IKKE sige undskyld hvis JEG syntes det er retfærdigt
    Og mange mange flere

• #58   25. maj 2014 Jeg knækker nakke og fingrer hvis jeg keder mig eller er nervøs.
    Jeg småspiser, især hvis jeg keder mig (dette er heldigvis blevet bedre)
    Jeg udskyder alt til i sidste øjeblik.
    Jeg går for sent i seng og kan ikke stå op.
    Jeg piller negle.

Der er helt sikkert flere, men lige nu kan jeg ikke komme i tanke om det.

• #59   26. maj 2014 Jeg har sindssyg mange ting..

1. Jeg skal knække min hofte hver morgen ( ja i læste rigtigt hofte der siger KNÆK)
    2. Jeg skal børste tænder mindst 3 gange om dagen
    3. Jeg tegner på ALT og det ligner intet og det sker at jeg ikke opdager jeg tegner før nogle stopper mig fordi jeg har tegnet på papiret så meget... XXD
    4. Jeg spiser ALDRIG morgen mad
    5. Jeg støv suger mindst 4 gange om ugen
    6. Tørre støv af hver dag
    7. Jeg trøste spiser XD
    8. Tjekker ALTID om der er et monster under min seng eller skab...
    9. Kække håndled og fingre
    10. Børster mit hår ALT MEGET!!!!
    11. Kører mine hænder igennem mit hår alt for tit...
    12. Skal ligge på højre side før jeg kan sove
    13. Holder 1 min stilhed kl. 00.00 for at høre om der er nogle ( kun hvis jeg vågen)
    14. Hvis jeg skal drikke, så skal der drikkes igennem.... -.-

• #60   26. maj 2014 Mie, Kan du hyrres? Det er en af mine mega dårlige vaner!!!! Jeg har ALTID mega meget rod på mit værelse og hader at rydde op!

• #61   26. maj 2014 Mie:
    Kan du ikke tage hjem til mig med dit rengøringsflip? Jeg har simpelthen ikke overskud til rengøring hver uge lige pt. smiley

• #62   26. maj 2014 hahhah, det siger mine veninder også! XD tager 99 kr i timen XD Hehhe

-Det sjove er bare at jeg hader at gøre rent andre steder end mit værelse.. smiley

• #63   26. maj 2014 Jeg knækker simpelthen (næsten) alt på min krop.. og gør det HELE tiden, knækker helt klart mest fingre, men også tæer, ankler, knæ, håndled, skuldre.

Jeg ryger alt for meget og jeg vil SÅ gerne holde op, har prøvet en million gange. Jeg røg ikke i 7 dage i november fordi jeg var indlagt på hospitalet, men så blev jeg udskrevet og kom i skole og nassede én enkelt smøg.. og begyndte igen, lynhurtigt lige så meget som før. Den værste beslutning jeg nogensinde har taget!

Jeg piller ved mit hår - HELE tiden, hvilket gør det hurtigere fedtet.

Jeg er også sindssygt dårlig til at organisere min tid, holde styr på planer og aftaler, udskyder alt og kommer altid for sent.

Der er sikkert mange flere ting smiley

• #64   26. maj 2014 Når jeg vasker fingre, kan jeg ikke låse døren op medmindre jeg bruger et stykke wc-papir til det. Hvis min hud rører ved væggen, døren eller selve håndvasken på offentlige toiletter, så skal jeg vaske dem en gang til. Her hjemme kan jeg sagtens rører ved døren uden at skulle vaske dem igen, men ikke håndtaget.. Ved ikke... har en forbi for bakterier... smiley

• Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #65   26. maj 2014 - Når jeg kører bil/bus sidder jeg ALTID og tygger sammen om mine kinder, samtidig med at jeg holder øje med stregerne på jorden, husene, bilerne eller andet, og så tygger jeg hårdt når der f.eks. ikke er et hus, og stopper så med at tygge sammen mens vi kører forbi huset, men tygger sammen igen med det samme jeg er forbi huset. Virkelig latterligt, og folk i bussen glor så meget! Men jeg kan bare ikke lade være.

- Skal ALTID spise hjørnerne først når jeg spiser rugbrød/franskbrød.

- Hvis jeg spiser mad med kartofler, skal antallet af kartofler og kød passe sammen, sidder faktisk tit og skærer kødet ud først, for så bagefter at lave sådan at det passer med kartofler. Gør det ikke når jeg er i byen, men hvis jeg er i byen og det ikke passer sammen, kan jeg simpelthen ikke spise det overskydende..

Og så vildt mange af de ting i andre også gør smiley

• #66   26. maj 2014 Det der med hjørnerne har jeg også!!! HAHAHAHAHA syntes Hg har mange dårlige vaner

• #67   27. maj 2014 - Jeg skal altid have mindst 2 puder i min seng - en til hovedet og en til at kramme. Jo flere puder, jo bedre smiley
    - Knækker led (håndled, fingre, ankler, hofter og skuldre)
    - Jeg roder (meget)
    - Jeg piller negle (har utrolig grimme negle pga jeg ikke kan lade dem værre)
    - Jeg leger "side chauffør", selvom jeg ikke selv har kørekort
    - Går ofte hen og åbner køleskabet, kigger lidt og lukker det så igen xD
    - Hvis jeg får en bums kan jeg slet ikke lade den være, og de skal helst prikkes selvom de ikke er klar.
    - Jeg kan ikke finde ud af at snakke dansk (selv om det er mit modersmål), så snakker for det meste sprogspastisk xD

• #68   28. maj 2014 Jeg siger altid: "jeg skal prutte" eller "nu har jeg pruttet". I starten synes folk det er underligt og klamt, men de vænner sig til det. Det er da også nemmere at vide hvem der nu har sluppet en vind, i stedet for at gå rundt og kigge mistænkeligt på hinanden!
    Jeg tager sååååå mange selfies. Hele tiden!
    Så snart jeg retter mig op laver jeg modelface. Jeg er blevet så øvet i at gøre det, og det er super pinligt at sidde og gøre det inde i klassen..

• #69   28. maj 2014 Dårlige vaner?

Jeg ryger

Jeg smider mit vasketøj på gulvet ved siden af sengen

Jeg bider huden omkring neglene

Jeg udskyder oprydning og rengøring så vidt muligt

Jeg tæller timer mellem jeg hører fra kæresten og bliver irriteret

Jeg vil HELST ikke gå på wc andre steder end hjemme, medmindre vi virkelig snakker nødstilfælde - og så kun tis smiley (nok mest en særhed)

Jeg vender toiletpapiret om hvis det vender forkert i forhold til min opfattelse

• #70   29. maj 2014 Jeg hader stilhed... Så det første jeg gør når jeg kommer hjem er at tænde TV'et

• #71   29. maj 2014 Har et par stykker.. smiley

- Jeg knækker tæer, men kun morgen eller aften.

- Bider negle, og har gjort det siden jeg var 4 år. Kan seriøst ikke stoppe! De er EKSTREMT korte!

- Mit værelse er meget rodet, og hvis jeg ryder op kan jeg ikke finde nole af mine ting.

- Jeg skal altid pille ved et eller andet i timerne!

- Hvis der er en blyant og noget papir ved siden af mig, kan jeg ikke lade være med at tage blyanten i hånden, men jeg ved aldrig hvad jeg skal tegne.

- Jeg kan set ikke klare hvis frugtskålen på køkkenbordet står lige foran mig, når jeg skal spise. Det føles indelukket!

Der er sikkert flere, men disse kom jeg i tanke om da jeg læste emnet smiley

• #72   29. maj 2014 Jeg er sukkerjunkie.. xD

Jeg bider negle konstant.

Jeg kan finde på at købe en heste sliksten (ikke salt) og slikke helt vildt så ens smagsløg bliver revet af og blodet løber ned af tøjet.. (kan godt lide den sviende/prikkende fornemmelse O.o)

Jeg bider huden på fingerspidserne af.

Jeg kan ikke drikke forskellige ting af det samme glas, skal ha' et nyt.

Jeg rykker altid mit bord helt tilbage i skolen, kan bare ikke sidde så tæt.

Jeg kan ikke sidde stille uden at SKULLE have noget i hånden.

Jeg kan ikke spise noget andre har rørt.

Hæhæ det var lidt af de 'vaner' jeg har, der er mange flere, men magter ikke at skrive mere smiley

• #73   29. maj 2014 Jeg spiser når jeg keder mig og spiser alt for meget sukker.

Jeg piller ved alt der er i nærheden af mig.

Jeg ryder ikke op efter mig selv.

Jeg tror jeg kan nå alverdens ting og være tidligt hjemme fra hesten, men ender altid med at jeg er hjemme ved 22 tiden, og jeg lærer aldrig at tage tidligere hjem smiley

• #74   29. maj 2014 dårlige vaner uha o.o dem er der mange af :3 nogle af dem er nok disse (gider ikke alle)

-piller negle (bider dem ikke men piller dem XD aner ikke hvorfor)

-skal gerne tjekke om jeg har låst døren mindst 3 gange -.- nok god nok men nøj det skidt når man er i et hurry XD

-snakker af røv nogen gange men kan ikke finde ud af at holde kæft

-jeg roder som pokkers

- jeg skal have min stress bold hvis jeg er til møder eller ikke har noget at lave XD

- roder for meget i mit hår (kører min hånd igennem)

-kan ikke klare at folk er sure på mig ( rettere sagt bange for det får det skidt)

-er meget dobbeltmoralsk smiley er ikke stolt af det

-alle andre skal have det bedst og så er det ligegyldigt om jeg er i helved ^^

- har en vane med enten at sige kage eller cookie -.- så slemt at mine lærer overvejer om jeg skal skylde kage XD ups ^^

- er i panik hvis nogen forlader mig og jeg ikke ved hvorhen/hvorfor smiley ...

dette er nogle af dem :3 har mange værre og tosset XD

• #75   29. maj 2014 Den der med at andre kommer før en selv kender ejg godt...

• #76   29. maj 2014 den er rigtig træls -.-
    og står nu i det problem at en af mine tætte venner har det på samme måde og det ikke helt nemt når det er -.- :3

• #77   29. maj 2014 Jeg knækker fingre, jeg gør det mange gange i døgnet..
    Jeg bider negle.
    Jeg piller ved alle ting, det er svært at sidde stille med hænderne.
    Jeg vasker måske lidt for ofte hænder, men det har været meget værre. Ingen måtte røre min computer heller, hvis de gjorde, skulle jeg i hvert fald pudse skærmen osv. Hvis jeg havde rørt f.eks. min fjernbetjening, så kunne jeg ikke røre min computer efter jeg havde vasket hænder... Bestemte ting på mit værelse skulle også hænge eller stå helt præcist, jeg havde også bestemte ting, som jeg skulle gøre inden jeg sov. Det var generelt bare virkelig slemt engang.....

• #78   29. maj 2014 Ah.. ja... Der er også det at jeg hader at sidde med rygge ud i fri luft, fordi jeg føler at der kommer nogen bag mig, og lurer på hvad jeg laver.
    Derfor er min dør næsten altid lukket, når jeg sidder ved mit skrivebord.

Og så har jeg også det der med at alle andre skal have det godt, før jeg kan få det helt godt.. Hvilket er skidt, når de 4 tætte venner jeg har, har noget der ligner depression. De 2 af dem ved at de har depression o.o

• #79   29. maj 2014 -jeg renser mine ører (altså med vatpinde) alt for tit, og mine veninder siger hele tiden til mig at jeg skal lade være fordi det ikke er sundt.

-Hvis folk siger noget sjovt gentager jeg det altid, altså lige efter de har sagt det, pisse irreterende!!

-Tygger hele tiden tyggegummi, og har altid et helt lager i tasken.

-Er tit bange for om folk er sure på mig.

-Hvis jeg er sådan lidt i mine egne tanker, kommer jeg tit til at sige ting som: Jeg er sulten, jeg er træt osv. Selvom jeg på ingen måde er det.

-Når jeg er alene hjemme løber jeg altid rundt i huset og synger, ret pinligt når jeg er blevet opdaget et par gange...

-Når jeg køre i bil sidder jeg altid og maser foden ned i bilbunden også når der er skygge tager jeg foden op, altså lidt som om at jeg springer over skyggerne, og tænker ikke over det, og kan virkelig heller ikke lade være.

-Hvis der er sket noget sjovt, og jeg vil fortælle folk det, kommer jeg tit til at fortælle det 2-3 og også nogen gange 4 gange til den samme person..

-Jeg kan virkelig ikke sove hvis der roder på mit værelse!!

• Simone E
    Simone E Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
    #80   29. maj 2014 Haha Julie M! Det med bilen er næsten det samme som jeg gør! Jeg bider mig bare i kinderne i stedet, og så er det med alt muligt andet end skygge også. smiley

• #81   29. maj 2014 uuuh anden dårlig vane XD jeg farver/afbleger hår 2 gange om måneden :3

• #82   29. maj 2014 - bider negle!

- jeg kan simpelthen bare ikke falde i søvn når jeg har trøje på! Så jeg sover altid i underbukser XD...

- Snakker alt for meget om mine heste og ikke mindst opdatere på facebook om det.. Tror mine venner er trætte af det xD

- snakker aaaalt for meget om alt muligt ligegyldigt også til folk jeg ikke kender xD..

-Jeg hører alt for højt musik i høretelefoner så det skader min hørelse xD..

- Føler jeg skal brække mig når jeg er forelsket eller er nervøs.. Feks. Når jeg skal til stævne! -.- pisse nedren!

Og jeg spiser også når jeg keder mig!
    Og har en ufattelig lyst til søde sager og cola! smiley

• #83   29. maj 2014 Stengaarden: har også den vane ikke at kunne sove med trøje på!
    Bliver også irriteret hvis jeg er inde på et emne feks. og så går ud af det, for at nogen så svarer i det..
    Siger også av når noget rammer mig, selvom det ikke gør ondt. Noget kan bare strejfe min arm, så siger jeg av.

• #84   30. maj 2014 Jeg kan ikke have når nogle knækker finger....eller vis nogle f.eks. tager et stykke kage i metten og ikke ude fra kanten og de skal helst fra bunden af....

• #85   30. maj 2014 Jeg elsker at diskutere med folk, men bliver altid sur, når jeg ikke lige kan finde argumenter o.o

• #86   31. maj 2014 Jeg bider/piller negle

Jeg knækker tæer og jeg kan ikke sove hvis jeg ikke gør det

Jeg knækker finger

Jeg piller mig i navlen smiley

Jeg piller konstant i ting der er lavet af gummi

• #87   31. maj 2014 Og bider i bunden af flasker

• #88   10. dec 2014 Jeg keder mig så nu vil jeg liste nogle af mine dårlige vaner ~

Jeg kan absolut INGENTING før jeg har hørt mindst 2 sange om morgnen... det er så mærkeligt men hvis ikke jeg får den daglige dosis så er jeg bare i dårligt humør resten af dagen xD

Jeg kan ikke koncentrere mig... efter et par minutter med det samme får jeg nærmest stress og bliver rastløs og så begynder jeg at vippe med benene eller piller ved et armbånd eller noget ( hvis det er noget jeg er tvunget til, altså f.eks. skole) men ellers tager jeg det nærmeste og begynder at lege med det, det kan være noget så simpelt som et stykke papir.... jeg skal bare have noget at lave xD

Tit taler jeg meget om mine egne problemer, og glemmer tit at lytte til mine venner..
    for bare 2 år siden, kunne jeg ikke tale om mig selv.. ville kun snakke om andre, og alt andet.. blev meget akavet hvis der blev snakket om mig, men så skiftede jeg skole og nu snakker jeg næsten kun om mine egne problemer... xD
    virkelig dårlig vane og arbejder også på det xD

Jeg har en trang til at have fine negle hele tiden... hvis der er ikke er neglelak på så er jeg enten syg eller i virkelig virkelig dårligt humør xD

Jeg tænker for meget xD jeg bekymre mig om alt for mange og mærkelige ting... xD

tror det var det smiley xD

Kommentér på:
Jeres dårlige vaner... :-)

Annonce