Jeres dårlige vaner... :-) {{forumTopicSubject}}
Vi har alle vores dårlige vaner/mindre charmerende ting.
Mine er:
- Jeg snorker.
- Hvis jeg har luft i maven (og der ingen andre er/er hjemme med bare familie) så prutter jeg. Hvis ikke får jeg ondt i maven..
- Jeg SKAL have min morgen kaffe før jeg laver noget som helst. I nogle særlige kopper med 1 teske sukker og en sjat mælk.
- Jeg får horn i panden når jeg kører bil og folk kører for langsomt ift. fartgrænsen (Kører IKKE for stærkt og brokker mig hvis min mand gør!)
- Jeg er MEGET påståelig hvis jeg er sikker på at jeg har ret. Tager jeg fejl beder jeg om undskyldning.
'
Sikkert flere men disse kom jeg li i tanke om
Hvad er Jeres?
Mvh TT
jul 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 428
Griner lidt af din formulering "Tager jeg fejl beder jeg om undskyldning.
" lidt tvetydigt
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
Jeg har mange dårlige vaner, her er dem jeg lige kan huske:
Jeg bider alt huden på indersiden af min mund af.
Jeg køre min hånd i gennem håret hele tiden, hvilket gør det fedtet hurtigere.
Jeg er dårlig til at indrømme hvis jeg tager fejl, jeg kan simpelthen ikke give andre ret, selvom de har det-.-
Jeg kan ikke klare stilhed, så jeg er den idiot der kommer med en eller anden åndsvag kommentar.
Jeg er ekstremt sarkastisk, jeg ved ikke om det er en dårlig vane, men jeg kan simpelthen ikke lade være, selv i de mest alvorlige situationer.
Jeg prikker nye øreringe igennem mine øre hvis jeg keder mig, så de ligner efterhånden en nåle pude..
Jeg retter på mit tøj k.o.n.s.t.a.n.t
Hvis jeg har noget i hænderne, eller noget tæt på mig ser sjovt ud, så piller jeg ved det, og jeg bliver ved! Det ender somregl med at det går i stykker, springer eller brænder.
Jeg spiser når jeg keder mig - det er en træls dårlig vane.
Ja, jeg kan aldrig huske de rigtige dårlige vaner
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
jan 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 145
Plus den dårligste af alle vaner, er min trang til sukker
mar 2011
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Og så spiser jeg vist også, når jeg keder mig :((
Desuden kan jeg ikke lade være med at bide/pille huden af min underlæbe. Jeg ved ikke hvorfor. Specielt om vinteren og de er tørre. Jeg piller så meget, at selvom blodet render ned af mig, så bliver jeg ved, til jeg selv synes, jeg er færdig...
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
Så kommer jeg ALTID for tidligt, jeg venter gerne på bussen 10 min. hver dag - også når det er vinter og minus grader. jeg kan simpelthen ikke have at komme for sent.
jeg hader stilhed og hvis den er der, så sidder jeg og siger "hm" lyde, det er jo skønt med de skriftlige eksamner, så kan jeg så sidde sådan i 5 timer, jeg ved ikke hvem der bliver mest sindsyg - mig eller dem omkring mig
så bliver jeg simpelthen så nervøs ved fremlæggelser, eksamer og lign. Men at snakke med vildt fremmede mennesker gør mig ingenting.
Jeg er jævnt dårlig til at bruge min tid fornuftig.
jeg trykker altid bumser, desværre har jeg ikke selv så mange, så spørger gerne om jeg må trykke andres
Jeg roder ekstrem meget, og sker det at jeg rydder op kan jeg ingenting finde.
Jeg er et stort økonomisk kaos.
Jeg kan ikke finde ud af at sige folk i mod og sige nej.
og der er nok maaaaaange flere
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
mar 2011
mar 2011
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.172
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.059
Jeg skal altid ligge og vippe/bevæge tæerne når jeg skal sove, for ellers kan jeg ikke falde i søvn.
Når jeg skal tage mit medicin skal jeg altid lige puste på pillerne inden jeg sluger dem.
Jeg kan ikke drikke 2 forskellige slag drikkevarer af det samme glas(også selvom det er skyllet af), så skal jeg have et nyt.
Jeg har nogle helt bestemte rutiner når jeg går i bad, som: vandet skal løbe mens jeg tager tøjet af, jeg skal starte med at vaske hår, min balsam skal være i mens jeg vasker kroppen osv. osv.
Og så er jeg næsten sluppet af med den frygtelige vane at jeg skal rede mine fingre gennem mit hår næsten konstant
Jeg har sikkert mange flere, men kan ikke lige komme i tanke om flere
mar 2011
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Jeg piller negle... Bider dem ikke, jeg piller dem kun...
Jeg kan heller ikke lade være med at tygge i huden i min mund..
Eeeelllsker at spise bolcher der flosset ganen..
Børster mine tænder så hårdt og længe at det engang imellem bløder.
Bruger tandstikker alt for meget..
Og så hører jeg også til den det har hyggefødder under dynen :b
jul 2004
mar 2011
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
Jeg har det også med at "gemme" mig i en masse tøj, særligt min mave..
jul 2004
Og så om natten hvis det er mørkt når jeg så skal ud af sengen så hopper jeg nærmest et stykke væk og det samme når jeg skal op i sengen - jeg hopper nærmest
nov 2011
feb 2005
Følger: 57 Følgere: 80 Heste: 3 Svar: 3.489
Jeg er meget passioneret om ganske få ting, disse elsker jeg at fortælle om, også til folk som faktisk er pisse ligeglade med det. F.eks. har mange i min omgangskreds en rimelig viden omkring ishockey sporten - ikke pga. af interesse, men simpelthen fordi jeg elsker at fortælle om den.
Jeg kommer næsten altid 5 minutter for sent, og hver eneste gang fortæller jeg mig selv at næste gang tager jeg altså 5 minutter før af sted, alligevel ender jeg med at komme for sent, men det har jeg efterhånden lært at leve med. Men samtidig hader jeg når folk kommer for sent, dobbeltmorale er fantastisk.
apr 2014
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 62 Svar: 208
Jeg drives fuldstændig til vanvid hvis jeg jeg går bag ved nogle der går SÅ langsomt. Argh.. Kan simpelhen ikke have det... Ved dog ikke om man kan kalde det en dårlig vane.
Og jeg er også den der kommer et kvarter, ti minutter før, altså altid for tidligt inden bussen/ toget kommer. Eller hvis jeg skal til et eller andet arrangement.
Er også et fjols til at sige fra/ nej, og svare igen hvis ja.. Der er nogle der lige skal komme med en led kommentar eller lignende. Kan jeg ikke face to face.
Afleveringer bliver lavet i allersidste minut..
Skal ligge på venstre side før jeg kan falde i søvn.
Lige dem jeg kunne komme i tanke om nu.
mar 2011
apr 2014
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 62 Svar: 208
And one more. Jeg kan simpelthen ikke have når folk smasker, jeg bliver så arrig/ irriteret over der at jeg ikke kan lytte med på samtalen, hvis man fører en samtale imens, og har en umådelig stor trang til at sige det til personen (om det så er en jeg kender eller en jeg ikke kender eks, på en resturant) og ja.. Nogle gange gør jeg der sgu.. Haha, ved godt nogle folk ikke lige tænker over det/ kan gøre for det osv. Men.. Hahaha
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 801
Hvilken form for diagnose tænker du på, altså i hvilken retning? for Jeg har flere, og så er der en masse de har mistanke om
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Jeg kører næsen fra side til side fordi jeg føler det klør,
Bider negle
Piller ved alt
Skal altid finde på noget der larmer lidt så jeg generer andre mennesker
Kan ikke sidde stille særlig længe
Piller i sår
Og ja kan ikk lige komme på flere pt
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.567
Husk store bogstaver
mar 2010
Følger: 78 Følgere: 87 Heste: 15 Emner: 142 Svar: 898
Prutter... Piller også ofte næsen. Men kun når ingen ser det, kun familien
okt 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 322
- jeg bider konstant negle
- jeg har hele tiden lyst til sukker
- til fødselsdage i min klasse, spiser jeg så meget slik at jeg får ondt i maven
- jeg spiser når jeg keder mig
- jeg er simpelthen nød til at pille ved noget ellers flipper jeg ud
- jeg roder
jeg har flere men husker dem ikke helt...
okt 2013
- er der noget tegnegrej ved siden af mig så tegner jeg alle mulige krusseduller!
- når nogle synger, så skal jeg altid lige rette dem hvis de synger forkert!?
- jeg er nøst til at lave larm i timerne!?
- når jeg står op, skal alting foregå i samme rækkefølge, ellers flipper jeg ud
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
dec 2009
De der siger de aldrig prutter og piller næse, lyver helt vildt :b
okt 2013
nov 2011
Noget så enig. Jeg er en af de idioter, som ikke kan prutte offentligt. Jeg har konstant ondt i maven/nervøs mave, hvilket er ret irriterende, men jeg kan ikke få mig selv til bare at "prutte løs", som du skriver
jan 2007
Følger: 105 Følgere: 179 Heste: 3 Emner: 353 Svar: 3.401
dec 2009
Jeg gemmer dem lige til der ikke går nogen bag mig og lister dem så ud :b Fordelen ved g-streng.. Så larmer de ikke, haha
nov 2011
Ikke engang det kan jeg. Venter til jeg går hjem, og jeg kan godt afsløre at det giver en mave, som gør ret så ondt :3
dec 2009
nov 2011
Ja det gør det virkelig. Bryder mig bare ikke rigtig om, at gøre det nogen steder. Heller ikke engang på et toilet. Jeg bliver let pinligt berørt og føler mig lige så let ydmyget...
aug 2008
Følger: 71 Følgere: 119 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 846
Derudover så piller jeg mine neglebånd af, så jeg har ingen neglebånd på siderne, men jeg prøver ihærdigt på, ikke at pille dem af så mine negle kan blive nogenlunde pæne igen..
Jeg har en dårlig vane med, at være meget neutral/afslappet i ansigtet så det indimellem godt kan se ud som om jeg er sur, selvom jeg ikke er det
kan ikke rigtig komme på mere, synes faktisk ikke jeg har så mange dårlige vaner udover at pille negle, som klart er den værste
feb 2012
Følger: 74 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 2.213
Ikke så meget en dårlig vane, men jeg kan ikke have når folk overbruger spørgsmålstegn eller udråbstegn. Andre end mig altså.
Jeg vil meget gerne rette på folk, især med hensyn til grammatik da jeg bliver virkelig irriteret når jeg skal læse folks tekster, som tit er fyldt med stavefejl.
Jeg elsker sukker og spiser det for tit, uden at motionere bagefter. Det bliver man fed af.
Jeg kommer tit til at vrisse af folk som er yngre end mig. Hvis folk irriterer mig bliver jeg voldelig. Har blandt andet væltet en 'ven' ret brutalt, samt bidt min bror, blot fordi de gik mig på nerverne.
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
apr 2013
Slipper tit en lille vind i timerne, men det går altid udover en af de andre;)
Jeg tyder aldrig op. Måske en gang om måneden:/ og når jeg endelig gør det, går der et par timer også roder der igen:(
apr 2013
apr 2012
Følger: 27 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 669
- Og så elsker jeg at klippe i den hårde hud på hænderne og fødderne. Det er simpelthen så ulækkert men jeg kan ikke lade være.
- Jeg bider huden på indersiden af min læbe af.
- Jeg skal hele tiden pille ved et eller andet. Siden jeg med et papir bliver det revet i stykker. Jeg har hevet de små sorte prikker af mine blyanter så de danner et mønster osv.
- Jeg har en vane med lige pludselig at begynde at knipse eller klappe, lige så stille. Hvis jeg er alene og ingen får mig til at stoppe får jeg virkelig ondt i fingrene af at sidde og knipse.
- Jeg er et kæmpestort rodehoved og rydder sjældent op.
- Mit ben begynder lige pludseligt at ryste når jeg bliver ukoncentreret og jeg begynder at bide i min tommelfinger. Ikke bider negle/hud af men jeg sidder bare og gumler på min finger.
- Nogle gange bider jeg i neglene (hvis de er lange nok til det). Jeg bider dem ikke af men sidder bare og bider i min negl.
Jeg kunne blive ved men så ville det blive alt for langt
aug 2011
Følger: 96 Følgere: 87 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.182
jul 2012
Følger: 16 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 398
Andre perioder kan jeg godt lade tingene flyde lidt mere
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
- Og sarkastisk
- hvis der er for stille i klassen kommer der altid en lyd ovre fra mig! (med mindre at Benjamin ikke allerede har slået en kæmpe prut! XD )
- Bider negle
- Snakker som et vandfald (ALTID!)
- Snakker i søvne
- Kan ikke holde en prut hemmelig for jeg begynder Altid at grine
- Hvis jeg ser en film med Tom Cruise begynder jeg ALTID at "Gnegge" (f.eks Top Gun
- Hvis jeg bliver bange så hvæser jeg af folk.
- Hvis jeg bliver sur knurrer jeg af folk
- Jeg siger dyrelyde
- Jeg løber på fire ben
- Jeg kan IKKE sige undskyld hvis JEG syntes det er retfærdigt
Og mange mange flere
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Jeg småspiser, især hvis jeg keder mig (dette er heldigvis blevet bedre)
Jeg udskyder alt til i sidste øjeblik.
Jeg går for sent i seng og kan ikke stå op.
Jeg piller negle.
Der er helt sikkert flere, men lige nu kan jeg ikke komme i tanke om det.
nov 2010
Følger: 50 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 205
1. Jeg skal knække min hofte hver morgen ( ja i læste rigtigt hofte der siger KNÆK)
2. Jeg skal børste tænder mindst 3 gange om dagen
3. Jeg tegner på ALT og det ligner intet og det sker at jeg ikke opdager jeg tegner før nogle stopper mig fordi jeg har tegnet på papiret så meget... XXD
4. Jeg spiser ALDRIG morgen mad
5. Jeg støv suger mindst 4 gange om ugen
6. Tørre støv af hver dag
7. Jeg trøste spiser XD
8. Tjekker ALTID om der er et monster under min seng eller skab...
9. Kække håndled og fingre
10. Børster mit hår ALT MEGET!!!!
11. Kører mine hænder igennem mit hår alt for tit...
12. Skal ligge på højre side før jeg kan sove
13. Holder 1 min stilhed kl. 00.00 for at høre om der er nogle ( kun hvis jeg vågen)
14. Hvis jeg skal drikke, så skal der drikkes igennem.... -.-
okt 2013
nov 2011
Kan du ikke tage hjem til mig med dit rengøringsflip? Jeg har simpelthen ikke overskud til rengøring hver uge lige pt.
nov 2010
Følger: 50 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 205
-Det sjove er bare at jeg hader at gøre rent andre steder end mit værelse..
jan 2010
Følger: 45 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 1.759
Jeg ryger alt for meget og jeg vil SÅ gerne holde op, har prøvet en million gange. Jeg røg ikke i 7 dage i november fordi jeg var indlagt på hospitalet, men så blev jeg udskrevet og kom i skole og nassede én enkelt smøg.. og begyndte igen, lynhurtigt lige så meget som før. Den værste beslutning jeg nogensinde har taget!
Jeg piller ved mit hår - HELE tiden, hvilket gør det hurtigere fedtet.
Jeg er også sindssygt dårlig til at organisere min tid, holde styr på planer og aftaler, udskyder alt og kommer altid for sent.
Der er sikkert mange flere ting
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Svar: 1.227
feb 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
- Skal ALTID spise hjørnerne først når jeg spiser rugbrød/franskbrød.
- Hvis jeg spiser mad med kartofler, skal antallet af kartofler og kød passe sammen, sidder faktisk tit og skærer kødet ud først, for så bagefter at lave sådan at det passer med kartofler. Gør det ikke når jeg er i byen, men hvis jeg er i byen og det ikke passer sammen, kan jeg simpelthen ikke spise det overskydende..
Og så vildt mange af de ting i andre også gør
okt 2013
jul 2013
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 440
- Knækker led (håndled, fingre, ankler, hofter og skuldre)
- Jeg roder (meget)
- Jeg piller negle (har utrolig grimme negle pga jeg ikke kan lade dem værre)
- Jeg leger "side chauffør", selvom jeg ikke selv har kørekort
- Går ofte hen og åbner køleskabet, kigger lidt og lukker det så igen xD
- Hvis jeg får en bums kan jeg slet ikke lade den være, og de skal helst prikkes selvom de ikke er klar.
- Jeg kan ikke finde ud af at snakke dansk (selv om det er mit modersmål), så snakker for det meste sprogspastisk xD
jul 2012
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.111
Jeg tager sååååå mange selfies. Hele tiden!
Så snart jeg retter mig op laver jeg modelface. Jeg er blevet så øvet i at gøre det, og det er super pinligt at sidde og gøre det inde i klassen..
sep 2010
Følger: 22 Følgere: 22 Heste: 6 Emner: 62 Svar: 908
Jeg ryger
Jeg smider mit vasketøj på gulvet ved siden af sengen
Jeg bider huden omkring neglene
Jeg udskyder oprydning og rengøring så vidt muligt
Jeg tæller timer mellem jeg hører fra kæresten og bliver irriteret
Jeg vil HELST ikke gå på wc andre steder end hjemme, medmindre vi virkelig snakker nødstilfælde - og så kun tis (nok mest en særhed)
Jeg vender toiletpapiret om hvis det vender forkert i forhold til min opfattelse
nov 2013
Følger: 11 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 51
apr 2012
Følger: 74 Følgere: 47 Heste: 4 Emner: 50 Svar: 990
- Jeg knækker tæer, men kun morgen eller aften.
- Bider negle, og har gjort det siden jeg var 4 år. Kan seriøst ikke stoppe! De er EKSTREMT korte!
- Mit værelse er meget rodet, og hvis jeg ryder op kan jeg ikke finde nole af mine ting.
- Jeg skal altid pille ved et eller andet i timerne!
- Hvis der er en blyant og noget papir ved siden af mig, kan jeg ikke lade være med at tage blyanten i hånden, men jeg ved aldrig hvad jeg skal tegne.
- Jeg kan set ikke klare hvis frugtskålen på køkkenbordet står lige foran mig, når jeg skal spise. Det føles indelukket!
Der er sikkert flere, men disse kom jeg i tanke om da jeg læste emnet
okt 2012
Følger: 116 Følgere: 91 Heste: 20 Emner: 31 Svar: 633
Jeg bider negle konstant.
Jeg kan finde på at købe en heste sliksten (ikke salt) og slikke helt vildt så ens smagsløg bliver revet af og blodet løber ned af tøjet.. (kan godt lide den sviende/prikkende fornemmelse O.o)
Jeg bider huden på fingerspidserne af.
Jeg kan ikke drikke forskellige ting af det samme glas, skal ha' et nyt.
Jeg rykker altid mit bord helt tilbage i skolen, kan bare ikke sidde så tæt.
Jeg kan ikke sidde stille uden at SKULLE have noget i hånden.
Jeg kan ikke spise noget andre har rørt.
Hæhæ det var lidt af de 'vaner' jeg har, der er mange flere, men magter ikke at skrive mere
jan 2014
Følger: 55 Følgere: 43 Emner: 41 Svar: 385
Jeg piller ved alt der er i nærheden af mig.
Jeg ryder ikke op efter mig selv.
Jeg tror jeg kan nå alverdens ting og være tidligt hjemme fra hesten, men ender altid med at jeg er hjemme ved 22 tiden, og jeg lærer aldrig at tage tidligere hjem
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 535
-piller negle (bider dem ikke men piller dem XD aner ikke hvorfor)
-skal gerne tjekke om jeg har låst døren mindst 3 gange -.- nok god nok men nøj det skidt når man er i et hurry XD
-snakker af røv nogen gange men kan ikke finde ud af at holde kæft
-jeg roder som pokkers
- jeg skal have min stress bold hvis jeg er til møder eller ikke har noget at lave XD
- roder for meget i mit hår (kører min hånd igennem)
-kan ikke klare at folk er sure på mig ( rettere sagt bange for det får det skidt)
-er meget dobbeltmoralsk er ikke stolt af det
-alle andre skal have det bedst og så er det ligegyldigt om jeg er i helved ^^
- har en vane med enten at sige kage eller cookie -.- så slemt at mine lærer overvejer om jeg skal skylde kage XD ups ^^
- er i panik hvis nogen forlader mig og jeg ikke ved hvorhen/hvorfor ...
dette er nogle af dem :3 har mange værre og tosset XD
nov 2011
feb 2008
og står nu i det problem at en af mine tætte venner har det på samme måde og det ikke helt nemt når det er -.- :3
apr 2008
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 487
Jeg bider negle.
Jeg piller ved alle ting, det er svært at sidde stille med hænderne.
Jeg vasker måske lidt for ofte hænder, men det har været meget værre. Ingen måtte røre min computer heller, hvis de gjorde, skulle jeg i hvert fald pudse skærmen osv. Hvis jeg havde rørt f.eks. min fjernbetjening, så kunne jeg ikke røre min computer efter jeg havde vasket hænder... Bestemte ting på mit værelse skulle også hænge eller stå helt præcist, jeg havde også bestemte ting, som jeg skulle gøre inden jeg sov. Det var generelt bare virkelig slemt engang.....
feb 2012
Derfor er min dør næsten altid lukket, når jeg sidder ved mit skrivebord.
Og så har jeg også det der med at alle andre skal have det godt, før jeg kan få det helt godt.. Hvilket er skidt, når de 4 tætte venner jeg har, har noget der ligner depression. De 2 af dem ved at de har depression o.o
jun 2011
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 46
-Hvis folk siger noget sjovt gentager jeg det altid, altså lige efter de har sagt det, pisse irreterende!!
-Tygger hele tiden tyggegummi, og har altid et helt lager i tasken.
-Er tit bange for om folk er sure på mig.
-Hvis jeg er sådan lidt i mine egne tanker, kommer jeg tit til at sige ting som: Jeg er sulten, jeg er træt osv. Selvom jeg på ingen måde er det.
-Når jeg er alene hjemme løber jeg altid rundt i huset og synger, ret pinligt når jeg er blevet opdaget et par gange...
-Når jeg køre i bil sidder jeg altid og maser foden ned i bilbunden også når der er skygge tager jeg foden op, altså lidt som om at jeg springer over skyggerne, og tænker ikke over det, og kan virkelig heller ikke lade være.
-Hvis der er sket noget sjovt, og jeg vil fortælle folk det, kommer jeg tit til at fortælle det 2-3 og også nogen gange 4 gange til den samme person..
-Jeg kan virkelig ikke sove hvis der roder på mit værelse!!
feb 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 42
feb 2008
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Svar: 1
- jeg kan simpelthen bare ikke falde i søvn når jeg har trøje på! Så jeg sover altid i underbukser XD...
- Snakker alt for meget om mine heste og ikke mindst opdatere på facebook om det.. Tror mine venner er trætte af det xD
- snakker aaaalt for meget om alt muligt ligegyldigt også til folk jeg ikke kender xD..
-Jeg hører alt for højt musik i høretelefoner så det skader min hørelse xD..
- Føler jeg skal brække mig når jeg er forelsket eller er nervøs.. Feks. Når jeg skal til stævne! -.- pisse nedren!
Og jeg spiser også når jeg keder mig!
Og har en ufattelig lyst til søde sager og cola!
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 480
Bliver også irriteret hvis jeg er inde på et emne feks. og så går ud af det, for at nogen så svarer i det..
Siger også av når noget rammer mig, selvom det ikke gør ondt. Noget kan bare strejfe min arm, så siger jeg av.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 25
feb 2012
jun 2011
Følger: 63 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 330
Jeg knækker tæer og jeg kan ikke sove hvis jeg ikke gør det
Jeg knækker finger
Jeg piller mig i navlen
Jeg piller konstant i ting der er lavet af gummi
jun 2011
Følger: 63 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 330
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.284
Jeg kan absolut INGENTING før jeg har hørt mindst 2 sange om morgnen... det er så mærkeligt men hvis ikke jeg får den daglige dosis så er jeg bare i dårligt humør resten af dagen xD
Jeg kan ikke koncentrere mig... efter et par minutter med det samme får jeg nærmest stress og bliver rastløs og så begynder jeg at vippe med benene eller piller ved et armbånd eller noget ( hvis det er noget jeg er tvunget til, altså f.eks. skole) men ellers tager jeg det nærmeste og begynder at lege med det, det kan være noget så simpelt som et stykke papir.... jeg skal bare have noget at lave xD
Tit taler jeg meget om mine egne problemer, og glemmer tit at lytte til mine venner..
for bare 2 år siden, kunne jeg ikke tale om mig selv.. ville kun snakke om andre, og alt andet.. blev meget akavet hvis der blev snakket om mig, men så skiftede jeg skole og nu snakker jeg næsten kun om mine egne problemer... xD
virkelig dårlig vane og arbejder også på det xD
Jeg har en trang til at have fine negle hele tiden... hvis der er ikke er neglelak på så er jeg enten syg eller i virkelig virkelig dårligt humør xD
Jeg tænker for meget xD jeg bekymre mig om alt for mange og mærkelige ting... xD
tror det var det xD
Jeres dårlige vaner... :-)