{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

flere annoncer med den samme ting {{forumTopicSubject}}

nu sidder jeg og kigger meget annoncer, og det har undret mig en del at hos flere, har de flere annoncer med den samme ting.

har eks set hos en at hun havde en hest til salg og havde ikke flere end 3 annoncer med den på sin bruger.
og for lidt siden kiggede jeg hos en som havde en del annoncer, men når man så dem igennem så var den første halvdel gentaget på den sidste halvdel af annoncer.

dvs nr 1 fleecetæppe nr 2 underlag osv... og når man nåede til nr 7 ca, så var det fleecetæppe igen og så kom de andre også 1 gang til ???

hvorfor pokker gør folk det, og må man egentlig det ? man må vel kun have en annonce med den vare man ønsker at sælge ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flere annoncer med den samme ting
  • #1   8. mar 2012 De tror vel det er nemmere at sælge...
    det er irriterende smiley

• #2   8. mar 2012 Brugerbetingelserne siger:
    4.3 Genpostning af annoncer i marked
    Genpostning af annoncer opfattes som spam af markedet og er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af annoncer i markedet, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.

Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting. Ligeledes defineres det også som genpostning hvis brugeren gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen kort tid efter.

Så nej - det er ikke tilladt at have flere annoncer med samme ting..

• #3   8. mar 2012 Jeg har 2 /3 annocer med min pony, men det er nu fordi jeg har en hvor jeg ønsker at bytte, en hvor han bare er tilsalg og 1 hvor jeg søger ny hest smiley

• #4   8. mar 2012 Anton! smiley Skønheden og udyret. !
    - Man kan godt stykke det sammen til én

• #5   8. mar 2012 ja det kunne jeg, men når jeg ex: søger en hest, så trygger jeg `Hest` også maks pris, så hvis folk så har sat det under pony,bytte eller noget andet, så ser jeg jo ikke lige præcis dèn annocce smiley

Kommentér på:
flere annoncer med den samme ting

Annonce