18. nov 2011 Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 761
flere annoncer med den samme ting {{forumTopicSubject}}
nu sidder jeg og kigger meget annoncer, og det har undret mig en del at hos flere, har de flere annoncer med den samme ting.
har eks set hos en at hun havde en hest til salg og havde ikke flere end 3 annoncer med den på sin bruger.
og for lidt siden kiggede jeg hos en som havde en del annoncer, men når man så dem igennem så var den første halvdel gentaget på den sidste halvdel af annoncer.
dvs nr 1 fleecetæppe nr 2 underlag osv... og når man nåede til nr 7 ca, så var det fleecetæppe igen og så kom de andre også 1 gang til ???
hvorfor pokker gør folk det, og må man egentlig det ? man må vel kun have en annonce med den vare man ønsker at sælge ??
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
det er irriterende
jul 2008
Følger: 298 Følgere: 300 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.057
4.3 Genpostning af annoncer i marked
Genpostning af annoncer opfattes som spam af markedet og er ikke tilladt; disse vil blive slettet. Fortsætter genpostning af annoncer i markedet, vil du modtage en officiel advarsel og din brugerkonto vil blive frosset og i sidste ende udelukket fra siden.
Genpostning af annoncer defineres som at brugeren opretter flere enslydende annoncer der har til formål at sælge/købe de samme ting. Ligeledes defineres det også som genpostning hvis brugeren gentagne gange sletter annoncen for at oprette den igen kort tid efter.
Så nej - det er ikke tilladt at have flere annoncer med samme ting..
jun 2009
Følger: 62 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 88 Svar: 405
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
- Man kan godt stykke det sammen til én
jun 2009
Følger: 62 Følgere: 80 Heste: 9 Emner: 88 Svar: 405
flere annoncer med den samme ting