{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

ang annoncer {{forumTopicSubject}}

En lille reminder til folk ang annoncer.

Lad hver med at byde hvis man ingen interresse har i ens annoncer alligevel det er spild af min og din tid.

Skriv hvis man ikke har interresse i tingen alligevel, så man kan sælge det til anden side.

De to ting kan irretere mig lidt at folk ikke er ærlig og byder på en ting men. og flere dage senere, ffår man afvide rolig. ja jeg sender mit konto nr. til dig da du bød på tingen og jeg sagde ok.

synes bare det er spild af min tid hvis jeg sætter en masse i værk og man så venter 3 dage + uden at hører noget...

Så folk tænk lige over hvad i gør inden i bare skriver på en annonce

Ønsker ikke det skal bliver anstødende herinde. men at der bliver holdt et pænt sprog!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang annoncer
  • #4   15. feb 2013 vedkommende byder på varen/tingene jeg har til salg. jeg siger ok.
    finder hurtigt prisen på portoen og sender en pb til vedkomme med prisen og konto nr og de par dage efter får man så besked retur ja ja rolig nu ved jo ikke om jeg vil have det.

så bliver jeg irreteret over det. så lad hver med at byd før du er sikker. en anden havde også skrevet og budt på noget. men har intet hørt siden.

mit henblik med tråden er lad hver med at byde hvis DU ikke er sikker endnnu!

• #5   15. feb 2013 jo det går begge veje vil man sælge må man også være obs omkring det. om det gå en uge før man svare er jeg da lige glad med, men reservere intet i så langtid før man har sagt ok og man overføre pengene inden kort tid.

Kommentér på:
ang annoncer

Annonce