Møde sin far for første gang {{forumTopicSubject}}
Selvom jeg er 18 år har jeg aldrig mødt eller snakket med min far. Da min mor fandt ud af hun var gravid med mig blev de enige om at gå hver til sit fordi han ikke var klar til at få et barn og ville udleve sin drøm om at starte eget firma,(Forstår ham godt) Har så de seneste år tænkt meget på ham og blevet venner med ham på facebook, hvor vi har skrevet lidt frem og tilbage. Min lille søster tog kontakt til ham for nogle år siden og de har det godt sammen, Men jeg har aldrig rigtig turde. Hvad med han familie og sådan.
Han endelig taget mig sammen for halvandet år siden, Men lige inden jeg ville skrive til ham finder jeg ud af at han er begyndt at komme sammen med min mors bedste veninde/min lille brors bedste kammerats mor, som slettet alt kontakt til os og ville ikke have noget at gøre med os mere, Så det stoppede mig desværre den gang, og det er jeg var rigtig ked af siden ;-(
Men idag har jeg endelig taget mig sammen til at skrive til ham og spørge om han vil mødes, og det vil han
Håber snart vi kan finde ud af noget, Glæder mig helt vildt.
Har kun set ham engang live og det var til et dyrskue
Glædes indlæg herfra
feb 2009
Følger: 98 Følgere: 107 Heste: 1 Emner: 70 Svar: 330
dec 2007
Følger: 205 Følgere: 193 Heste: 10 Emner: 421 Svar: 4.635
Held og lykke med det!
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 92
mar 2008
Følger: 88 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 365 Svar: 1.526
Det vil helt sikker gå rigtig godt. : )
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.618
Heldigvis kender vi mange fælles kendte, Så håber vi kan holde en lang god samtale kørende
Ja min lille bror har faktisk været hjemme ved min far og lege med min halv lille bror
mar 2007
Det er nok også grunden til jeg ikke rigtig har turde er fordi jeg tror at folk tror at jeg bare vil have kontakt til ham pga hans penge.
Ved min lille søster fik 25.000 kr til at købe rideudstyr for på en dag, Det ville jeg aldrig tage i mod. Syntes det er at misbruge forholdet.
Så kan jeg bare lære ham at kende og vide at jeg har en far, så er jeg lykkelig
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
nov 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 60 Svar: 317
mar 2010
Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 68 Svar: 2.368
maj 2007
Følger: 155 Følgere: 148 Heste: 7 Emner: 25 Svar: 455
mar 2007
Har to brøder og to søstre- Alle sammen er halve
en lille bror på mors side
en lille bror på fars side
og to søstre på fars side
Min ældste lille søster er kun 7 måneder yngre end og er min mors søns kusine
Meget indviklet
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 35
Alt mulig held og lykke herfra :o)
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Hold da op, hvis bare det var mig, der kunne tage mig sammen til at tage kontakt til min biologiske far
Jeg er 19 år nu og har aldrig personligt snakket med min far. Jeg har sammen med min mor, stedfar og halvlillesøster mødt ham, hans nye kone og deres døtre i BIlka og HTH køkkener. Min lillesøster(på mor siden) går på samme årgang og spiller fodbold med min fars datter. Det er meget akavet for mig, men min lillesøster ved ikke, at hendes veninde er hendes storesøsters søster.
Jeg tør ikke rigtig tage kontakt til ham, selvom jeg gerne vil, og både min mor og stedfar(som jeg har kendt siden, jeg var 3-4 år - og adopterede mig som 16-årig) har givet deres accept.
Min far har altid været noget, vi ikke har snakket om, og derfor ved jeg intet om ham - skønt vi bare bor 7 km fra hinanden. Og jeg kender kun min mors side af historien(og det er kun lige kort, jeg kender til den): Min far skred med sin praktikant(hans nuværende kone) 14 dage, før jeg blev født. Min mor var så meget ude af den, at jeg blev født en uge før tid.
Nå, men jeg skal have taget mig sammen og have skrevet et brev til ham.
Det lyder meget spændende for dig!!!
mar 2007
mar 2007
Nu har jeg meget åbne arbejdes tider og han er selvstændig så tror ikke tiden til hinanden bliver noget problem at finde. jo vi bor cirka 100 km fra hinanden, men det er en vej jeg køre tit og er det det der skal til så gør jeg det gerne 1-2 gange i ugen
mar 2007
mar 2007
Det vil sige
min bror og jeg har samme mor
min søster og jeg har samme far.
men min brors far og min søsters mor er søskende.
mar 2007
Alle mine søskende er kun halv søskende
Ældste lille søster hedder Anna hendes forældre er
Frederik og Hanne
Ældste lille bror hedder Søren T hans forældre er
Helle og HJ
Yngste lille søster hedder Camilla hendes forældre er
Frederik og Mette
Yngste lille bror hedder Søren S hans forældre er
Frederik og Mette
----------------------------------------------------------