645 visninger
|
Oprettet:
ikke heste.. {{forumTopicSubject}}
er der andre end mig der har en ikke-heste famile?
de forstår ikke at heste tager tid, og siger hele tiden "amen, du var ude og ride i går"
bliver ret frustreret, og når jeg så prøver at forklare det til dem, gider de ikke at høre- okay, forstår godt at det måske ikke er så skide spændene, men prøv da lige og være opmærksomme!
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
min mor er bange for heste, men forsøger alligevel og vise forståelse for min hobby, hun er bl.a. næsten hvert år med mig til hest og rytter messen i herning
aug 2009
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 2 Emner: 49 Svar: 800
Min far er gammel landmand, så han ved lidt om heste
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.688
Min far heller ikke som sådan, men han er da ude og se mig ride til stævner, og det er også nogle gange ham der er chauffør til stævner :o)
Min mor er bange for heste (selvom hun selv red da hun var på min alder), men alligevel elsker hun at være med til stævner, og hun har da også hilst på hestene i stalden. Endda også den største af dem
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
det var hyggeligt.
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Mine forældre og de fleste i min omgangskred interesserer sig heller ikke, så jeg har altid skruet helt ned for heste-historierne, hvilket måske så går ud over min ene veninde, som også har hest, da jeg bare vælter alt med heste ud over hende x)
Men hvis hesten virkelig har været god så kan jeg ikke lade være med at dele det når jeg kommer hjem også selvom jeg ved at min familie er sådan lidt "nå, det var da godt.."
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 35
jul 2009
Følger: 268 Følgere: 2169 Heste: 5 Emner: 138 Svar: 1.543
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 60 Heste: 9 Emner: 14 Svar: 317
Min mor havde dog fjordheste da hun var barn, men min morster kom ud for en rideulykke og brækkede ryggen, hun sidder i kørestol den dag idag, så de kom af med ponyerne.. ind til i sommers havde hun ikke været oppe på en hest siden, men i sommers fik hun en trækketur på min DV, det kom meget bag på mig da jeg spurgte om hun ville, og at hun svarede ja
min mor har ikke nogen negativ indstilling til hestene, men har bare ingenting med dem at gøre.
min far tror at alle heste sparker, selvom de står med ørene fremme, heste er nogen undskabsfulde uhyre man aldrig kan bruge til noget, det er rent pengespild. og mener alle der har heste, har alt for mange penge.. (ham vælger jeg, at lade være med at høre på!)
mine søskende har aldrig rigitg interasseret sig for heste, 2 af dem kan dog være frisk på en lille skovtur, HVIS det er i skridt og det er på min gamle pony, alle andre er nemlig farlige. selv en gammel fjordhest på 26, der går lige i røven på den hest jeg rider, er mega farlig..
min mindste søster har gået til ridning for laaang tid siden, men det hang ikke ved
Det har været et problem når jeg gerne ville til stævner, eller undervisning. det ville de ikke bruge deres tid på. Men når min lillebror skulle til fodbold og søsteren skulle til håndbold, er der ingen problemer!
mar 2007
Følger: 145 Følgere: 141 Heste: 4 Emner: 284 Svar: 1.984
Min far var rædselslangende for heste - han kunne kun filme mig, hvis han stod på den anden side af barrieren og jeg red nede i den anden ende (i kan selv regne ud hvordan filmene blev)
De fandt hurtigt ud af hvor meget heste betød for mig, og begyndte derfor at sætte sig ind i det
Nu har vi egen gård, de tager med mig til stævner, kører mig til træning i den anden ende af sjælland og deltager i alt
Hvis jeg var dig, ville jeg evt. prøve at inviterer dem med i stalden, så de kan se hvor meget det egentlig kræver
Eventuelt sidde og kigge på "heste-ting" derhjemme også, så de forstår, at det altså er en stor del af dit liv.
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1368 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
apr 2010
Følger: 58 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 150 Svar: 1.550
Min mor - Har haft 2 heste som mindre, og er nogengange med ude og træne Stjarni sammen med mig, hun håber på at må hjælpe med Falcon og det, men hun skal lige vide liiidt mere for at arbejde med en rå hest
Min far - Arbejde for en hestehandler som 17'årig og tilred MANGE heste, og er nogengange med ude og træne Stjarni også
Min mormor - Red meget som lille, og havde hestene sammen med min mor, og vil gerne have sig en hyggehest igen
Min farfar(død) - Havde selv et par arbejdsheste i sin tid, og red en lille smule Men ellers bare hygge
Min oldemor - Var ringrider-rytter, og deltog i mange stævner
Min oldefar - Deltog også i ridestævner, og havde også 2 heste indtil han desværre døde af en blodprop
Osv osv osv
Min lillebror er også helt vild med heste, og min halvstorebror er lidt småbange for dem, men har redet på heste og det Min ældste lillebror syntes de er nogle store nogle, og vil kun snakke med Stjarni
okt 2007
Følger: 42 Følgere: 189 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 387
ikke heste..