{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

ARG! SÅ SVAR DOG! -.-' {{forumTopicSubject}}

Well, ja, ikke til jer søde HG'er ! smiley .

Men har jo fået arbejde i Sverige, og ENDELIG er mit blå sygesikringsbevis kommet - menmenmen ... NU KAN JEG FUCKING IKKE KOMME I KONTAKT MED MIN ARBEJDSGIVER! -.-'

Det er pisse træls, alle detaljer var på plads ud over afrejsedag, og pludselig kommer der intet respons fra hende ... Skrev til hende fredag at nu var det kommet, og ja, har intet hørt endnu ...

Altså, har overvejet det der med at der kan være sket noget, og det kan jeg jo ikke vide noget om - men gud hvor jeg bare gerne ville have et fucking svar -.-'

Sorry for et brokke indlæg, men er virkelig bare frustreret og indebrændt lige nu -.-'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARG! SÅ SVAR DOG! -.-'
  • #1   22. nov 2011 Forstår dig putte!!<3

• #2   22. nov 2011 Jeg bliver snart skøør smiley

• #3   22. nov 2011 Mhh, det er klart.. Det er da også underligt at hun pludselig ikke svarer! Har du hørt fra Stald Mak? smiley

• #5   22. nov 2011 Irina - Har prøvet at ringe til hende 2 gange + sendt en sms + en email (som hun har læst) og har intet svar fået ...

Anita - Skulle kontakte dem igen når jeg vidste mht. Sverige smiley

• #7   23. nov 2011 Afmærkede "Notify me when the receiver has read my message" fik en mail d. 19 om at hun havde læst den ...

• #9   23. nov 2011 Det er også kun inde på den hjemmeside jeg kom i kontakt med hende på at man kan det smiley

• #10   23. nov 2011 ej hvor irriterende, forstår godt du er ved at få ud af dit gode skind.

• #12   23. nov 2011 Åhh, du er ikke den eneste som venter på svar --' smiley
    - Min mor mangler 2 Måneders løn fra fagforeningen, fordi der er sket en fejl.. Så vi lever stortset på ingenting ligenu, da de skide ejere af fagforeningen bliver ved med at trække det ud --' Og vi skal bruge pengene til en hest + konfirmation til mig. Inden den 1! Det er skide irreterende, tror vi har fået pasta 4 gange i sidste uge, da min mor ingen løn har modtaget! smiley smiley

Men håber da snart du høre fra dem - Det ville da være ret trælst det hele går i vasken, fordi de ikke kan finde ud af at lette deres r*v og så komme igang.. Urrr!

• #13   23. nov 2011 Hmm.. Mystisk.. Hvad er det for en branche? Hvis det var mig, havde jeg trukket mig. Det virker for mærkeligt..

• #14   23. nov 2011 Mie M - Jeg er så fuldkommen indebrændt over det lige nu -.-'

Irina - Er blevet tilbudt en anden stilling, hvilket også er grunden til at jeg bare ikke har tiden til at sidde og trille tommelfingre ...

Louise - Årh smiley . Jeg håber det hele snart går i orden og at i får en fantastisk dag på din konfirmation smiley .

Mette - Hestebranche smiley . Men hendes sidste mail gav udtryk for at hun kunne vente på mig en del tid, men nu er der bare intet respons.

• #16   23. nov 2011 Irina - Men jeg har jo en aftale med hende oppe i Sverige, og det er et job jeg mega godt vil have, plus at det nok vil kunne stille min trang til at komme til udlandet.

• #18   23. nov 2011 Irina - Ja, men altså hendes sidste mail var den her:
    Hi Alessandra
    I know paper always take long time to get. For me it is not any problem to wait . I work alone at the moment so of curse I need help as soon as possible.But it is also importent that you get the best and the right start as I told your dad. Just send me a mail so i know what is happening.best regards Jessica

Og sådan som jeg forstår det, jamen så har hun jo et job til mig?

• #19   23. nov 2011 Træk dig mens du kan, det virker for underligt.. Man skal passe på i hestebranchen og er der det mindste tegn på slinger i valsen, så skal man bare smutte inden man brænder nallerne mere end højest nødvendigt..

• #20   23. nov 2011 Mette - Jeg tror hun er reel nok, hun har også snakket med min far - har "stalket" hendes facebook og hun har været udsat for en hacker - så aner ikke om det bare er det ...

Jeg har prøvet at ringe en del gange i dag, enten går den på optaget eller også intet svar ..

• #21   23. nov 2011 Tjah, det er jo dit valg.. Selvom man har snakket med personer og fået et kanont førstehåndsindtryk, kan der lure en masse ubehageligheder - især i hesteverdenen. Jeg taler af bitter erfaring. Hun har haft masser af muligheder for at svare - det virker for mærkeligt.
    Men hvis du alligevel kommer afsted, så pas for guds skyld på dig selv, og hver ikke bange for at sige nej!.. Aftal med dig selv på forhånd hvad du vil og ikke vil - og overhold de regler.. Ellers risikerer du at at ødelægge dig selv i løbet af ingen tid.. Og til hvad formål? Det søde skal være mere end det sure..
    Alt dette har du helt sikkert hørt mange gange - men jeg siger det udelukkende for din skyld.. smiley

• #22   23. nov 2011 Mette - Det er også helt i orden at du siger det smiley . Ved det også godt selv, og har da "aftalt" med hende der har det at hvis jeg ikke kan lide at være der, jamen så tager jeg bare hjem - no hard feelings smiley .

• #24   23. nov 2011 Irina - Nu har jeg skrevet til hende igen, og hvis jeg ikke har et svar inden i morgen aften ringer jeg til den anden stald og siger Ja tak til deres tilbud smiley

• #26   23. nov 2011 Jeg har selv samme problem.. fik at vide at jeg skulle skrive en mail til dem, men de har aldrig svaret på den.. smiley

• #28   23. nov 2011 Irina - Haha, det går nok! smiley .

Sidst jeg skulle ringe til hende sagde hun jeg skulle ringe mellem 12 - 14, det var også der hun var optaget i dag, så må vel bare prøve igen ...

Møffe - Surt, er det også i udlandet?

• #29   23. nov 2011 Ja, specielt hvis det bare er fordi de ikke kan bruge en alligevel, så skriv det dog.. smiley

• #30   23. nov 2011 Ja, det er i tyskland.

• #31   23. nov 2011 Møffe - Ja, eller at de har fundet en anden, SÅ SKRIV DET DOG -.-' .

Kommentér på:
ARG! SÅ SVAR DOG! -.-'

Annonce