{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Kæreste snakker i "søvne"? {{forumTopicSubject}}

Arg - så har vi også lige en historie fra i nat der fik mig til at være vågen ca halvdelen af natten :s
Min kæreste lå ret uroligt i nat da han havde det varmt, og vi lå i en en mands seng :s - Lige pludselig kan jeg mærke han sætter sig op, og jeg spørger ham 3-4 gange om hvad der er, hvilket han ikke vil svare på? Jeg tror jo han har ondt eller noget, så jeg spørger endnu en gang og får det klammeste svar han kunne give mig: "Jeg tænker bare på hvordan det må være at være helt alene, ligesom den gamle mand derovre" - og peger i den ene ende af værelset!!
Jeg får totalt paranoia på og liggger mig helt ned under dynen og min kæreste virker somom han lige er vågnet fra en "trance"? og skynder sig at sige undskyld og at han ikke tænkte over det, da han ved hvordan jeg har det med sådan nogle ting. Han faldt dog hurtigt i søvn igen..
Jeg har jo så vækket ham flere gange i løbet af natten, da jeg var bange - og han fortalte mig her til morges at han blev lidt irriteret på mig i løbet af natten pga det, og fordi jeg ikke ville fortælle hvad han havde sagt (Da han åbenbart ikke kunne huske det?)
Og han havde ingen idé om at det var sket, da jeg fortalte ham om det :s ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæreste snakker i "søvne"?
Kommentér på:
Kæreste snakker i "søvne"?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce