1.263 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

troede at jeg var glad for dyr ? troede at jeg var glad for dyr ?

ja i hele min levetid har jeg altid troet at jeg var glad for dyr og især den vilde natur vi har i Danmark, med så mange forskellige arter og heldigvis ikke alt for giftige og farlige.
Men i dag lærte jeg en helt ny side af mig selv at kende.
Jeg er på besøg oppe hos min kæreste i hans sommerhus, og går og hygger mig med min søn ude i haven, da jeg pludselig ser at græsset i nærheden af min fod bevæger sig underligt, nysgerrig som jeg er kigger jeg selvfølgelig lidt tættere. Pludselig får jeg rigtig øje på hvad det er, det er en kæmpe slange (kæmpe= ca 1 meter) den er stor nok til at skræmme livet af mig, for stikker et hyl af den anden verden sætter i løb hen og hiver min søn op og stikke af, så selv en ninja ville spørge WTF, ind i huset og væk fra det monster.
Ja der lærte jeg pludselig at jeg måske ikke er så vild med den vilde natur, eller ihvertfald ikke når den er så tæt på.
Der er heller ingen leg i haven for min søn lige foreløbigt før jeg er sikker på at det monstrum af en slange er væk

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  troede at jeg var glad for dyr ?
  • #1   31. okt 2011 Slap dog af, det er bare en lille slange. Den er sikkert for længst stukket af efter din reaktion. Du har sikkert skræmt livet af den smiley Så du om det var en hugorm eller en snog? For det er jo kun hugormen der er farlig..

• #2   31. okt 2011 Hehe der kunne jeg ikke lade vær med at smile (undskyld)
    Kender det godt især ved frøer og lignene

• #3   31. okt 2011 hvad farve havde den...

• #4   31. okt 2011 » LadyBlacksheep «: jeg ville nok også have reageret lidt mere fattet hvis det ikke var fordi den var så tæt på og jeg næsten have hovedet nede i den før jeg egentligt fik set hvad det var smiley den var brun mere fik jeg ikke set

3kløveren - Float Together and Fight together .: har aldrig prøvet det med en frø. endnu da hehe

• #5   31. okt 2011 Brun? så var det nok en hugorm smiley jeg havde nu taget kameraet frem istedet smiley

• #6   31. okt 2011 http://da.wikipedia.org/wiki/Hugorm
    Min hest blev engang bidt i mulen af en hugorm og jeg fik bare noget pasta jeg skulle give hende i et par dage. Selvom de er giftige er de altså ikke SÅ farlige igen.. Desuden skal der meget til før de bidder..

• #7   31. okt 2011 Jeg kan godt forstå din reaktion! smiley

• #8   31. okt 2011 Btw, en snog kan godt se brunlig ud, du skal kigger efter pletterne i nakken smiley http://da.wikipedia.org/wiki/Snog

• #9   31. okt 2011 Lyder til det er en lille hugorm du har mødt. Og bare rolig, pga det kolde vejr, så er den ualmindelig sløv (de har brug for varme for at kunne være aktive)

• #10   31. okt 2011 Angelika C
    Jeg har desværre ike noget kamera lige for tiden smiley

» LadyBlacksheep «
    Uhm den havde ikke rigtig mønster, men var bare sådan kastanjebrun agtig, jeg var nu heller ikke så bange for at blive bidt, det var mere chokket, troede jeg stod og kigge på en gren md et dyr bag sig, før jeg opdagede et grenen var dyret

• #11   31. okt 2011 et menneske kan godt dø at et hugormebid hvis man ikke kommer på hospitalet, så jo de er farlige!
    jeg ville også være påpasselig, og så ville jeg tage nogle lange gummistøvler på og se om jeg kunne finde den, for at se om det er en hugorm, eller om det bare er en snog :O)

• #12   31. okt 2011 hehe tjaa jeg har det så lidt på samme måde, kan rigig godt lide naturen men jeg er panisk angst for mus og er før besvimet af synet, syntes de er ekstremt klamme Addd
    men hva kan man gøre når man samtidig er bidt af heste og ja det er jo stort set umuligt at barrikedere sig for mus på en rideskole hehe

• #13   31. okt 2011 Forresten, jeg ved godt at det selvfølgelig var en chok reaktion, men pas på med den slags når du er sammen med din søn. Det er den slags der senere hen kan give fobier.. Nu ved jeg jo ikke hvor gammel han er, men det var også bare en sidebemærkning.

• #14   31. okt 2011 Min ekskæreste havde slanger, også på størrelse med en snog og hugorm. Jeg fik endelig taget mig sammen til at overskride min grænse og holde en af slangerne. Den begyndte at bevæge sig rundt og hurtigt var den på vej ned under min stropbluse. Det var så grænseoverskridende at jeg tudede og mit hjerte galopperede derudaf! Og siden skulle jeg da slet ikke røre dem.

Jeg kan slet ikke klare eksotiske dyr. Og skal overtales meget hvis jeg skal ud at rejse. Bare tanken om alle mulige mærkelige kryb kan jeg ikke ha'. Så din reaktion i dag har jeg fuld forståelse for.

• #15   31. okt 2011 vi har ingen farlige slange i landet. synd at overføre sin egen angst på sit barn.

• #16   31. okt 2011 » Lisa & Delledyret Hannah '
    puhaaa det lyder godt nok også grænseoverskridende for mig

Nadia & Mustangen !
    Det vidste jeg ikke... det kan godt være at der går noget tid før vi kal ud i haven igen

Heidi C
    Uhh det lyder godt nok ikke særlig rart.

» LadyBlacksheep «
    Tak for din betænkelighed smiley min søn bliver to til december, han virker nu ikke særlig mærket af mit chok, han morede sig ganske godt på armen af sin mor der styrtede afsted hehe.

Sofie * Nørholm *
    Jeg tror også at jeg en gang har holdt en slange, men synes nu bare at det var noget andet når jeg ligsom ikke havde styr på den her og den overraskede mig på den måde. men uff nej ville nok heller ikke kunne have slanger i fangeskab og ligne

Zwick Jeg er Basis-bruger, og får det hele med..
    Ja for det var jo det jeg skrev ? og eftersom at du jo helt sikkert kender både mig og min søn privat kan du da helt sikkert sidde og udtale dig om sådanne ting et sted som dette ?

• #17   31. okt 2011 De store hugorm er dem du skal være mindst bange for ;-)) Det er de små der er mest farlig :o))

• #18   31. okt 2011 Rosmear Aram og Camilla Munksgaard smiley .
    det er en tarveligt fordeling hehe. det er jo de store man ser først

• #19   31. okt 2011 Ja.. Men jeg elsker derimod slanger(udover jeg panikkede i stalden, da en lille stålorm agressiv var på vej hen til krikkens boks og hønsene.. havde aldrig før set en stålorm - og de ligner hugorm når de er små .. Blev livredd :P), så jeg kigger altid når jeg er i naturen smiley

• #20   31. okt 2011
    Rosmear Aram og Camilla Munksgaard smiley .
    Jeg har kun set stålorme i død tilstand desværre, men synes de var super smukke. men kan stadig godt forstå din skræk smiley

• #21   31. okt 2011 til dem som tør så har jeg lige opdateret mit slangealbum på profilen med lidt nye fotos smiley

Kommentér på:
troede at jeg var glad for dyr ?

Annonce