{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Livet er uretfærdigt !!! {{forumTopicSubject}}

Ja, det er det da bare mega meget..

1.) Min familie bliver ved med at nedgøre mine venner.. !
2.) Min mor synes åbenbart at jeg er grim og kan bedre lide end fra min klasse. Hun synes hun er pæn..
3.) Min familie bliver ved med at sige at jeg er den i familien der ikke har gået til noget sport sådan rigtigt !
4.) Jeg må ikke gå til noget sport da det er "for dyrt" !! Det er kun 300 kr!!!

Hvorfor er det altid sådan!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet er uretfærdigt !!!
  • #1   10. okt 2011 tror vidst du skal tænke lidt mere end ud over din egen næsetip.

måske er de 300 kr til din sport 300 kr de ikke kan undvære for at i f.eks kan få mad på bordet etc.

tjener du selv penge? ellers kunne du jo gøre det og selv betale. Det har jeg gjort fra den dag jeg fyldte 13 og måtte arbejde

Og det med din mor synes du grim tror jeg ikke heeelt lige passer smiley en hver so synes bedst om sine grise.
    Tror du er i teenage krise og så tager man alting for personligt og ser ALT som problemer,

• #2   10. okt 2011 øhh hvis jeg må sige min ærlige mening syntes jeg ikke rigtig i lyder som en kernefamilie? Holder sammen i tykt og tyndt, acceptere hinandens grænser og intrarasser.

• #4   10. okt 2011
    1,2,3 - overvej om det er dig der er i teenagemood og derfor overfortolker det hele. Som teenager drejer man hele tiden alting rundt til at ens forældre er nogle dumme numser.

4 - 300kr er meget. Få et job og betal for dine egne fornøjelser.

• #5   10. okt 2011 men nogle gange må man jo bare bide tænderne sammen. Tror næsten det er alle teenager der syndet livet er noget lort til tiden, det syntes jeg da også smiley Men siger bare altid til mig selv at imorgen er mig og familien god igen og det er vi også. Bare vent tror ikke problemerne bliver nemmere når man bliver ældre smiley

• #6   10. okt 2011 Tænk på de piger der ikke engang må eller har råd til en pony... Det har du....
    Selvfølgelig synes din mor du er pæn..
    Vi mødre skal passe på vores børn og derfor synes vi ikke altid om jeres venner smiley

• #7   10. okt 2011 Må indrømme at jeg tror det er dit teenage liv der nager dig smiley
    Jeg havde det på samme måde i din alder, følte mig uretfærdig behandlet og at alle sys jeg var dum osv smiley
    Men det var slet ikk sådan.. jeg var bare lidt følsom på det tidpunkt smiley
    Så tæl til 10 og nyd nu livet smiley Det ska nok gå smiley
    Det er bare én periode, og som de andre skriver... Få dig et job.. måse kan din familie ikk undvære de 300 kr. i mdr.
    begynd at løb, eller find dig en gratis part, hvor du ikk ska betale for at dyrke sport smiley osv smiley

• #8   10. okt 2011 Ja, der har jeg også været, desværre. Jeg ville ønske, jeg havde et tip til at hjælpe, men det har jeg desværre ikke. Andet end at forsøge ikke at lade det gå dig for meget på.. og det er lettere sagt end gjort nogle gange.

Til alle, der siger, at hun ikke har rigtige problemer, så se lige ud over jeres egne næser. Disse problemer kan være meget personlige i hendes alder - især hvis man i forvejen døjer med dårligt selvværd. Så har man ikke brug for at blive nedgjort af sin familie. Vi er alle forskellige og reagerer alle på forskellige ting.

• #9   10. okt 2011 Tak for alle henvendelserne smiley
    Ja, det er nok teenagelivet der irriterer... smiley
    Er bare lidt irriterende at de skal nedgøre vennerne smiley

• #10   10. okt 2011
    Tenna - det kan også bare være en teenager der tager tingene meget personligt og mener at forældrene bare er dumme.
    Som mange gør.

Hvis andet er tilfældet så må der jo skulle uddybes lidt og fortælles noget mere smiley

• #11   10. okt 2011 Tenna: Ja mit selvværd er ikke i top og jeg er den eneste (tror jeg) der ikke tager billeder af mig selv, men mine katte som betyder alt (!) for mig smiley Jeg har ikke facebook, da jeg vil føle mig uden for da jeg ikke har billeder.. Det er derfor jeg er her på hg smiley Meget sjovere xD

• #12   10. okt 2011 Vi var til skole-hjemsamtale og vi har et billede på vores dør og så siger hun det bare, og det sårer mig meget...

• #13   10. okt 2011 Line: Jeg syntes du skal prøve at snakke med din mor om, hvordan du havde det da hun sagde du var grim. spørge om det var for sjovt hun sagde det, eller hvad hun ville med det.
    Din mor har sikkert ikke ment noget personligt med det, er jeg sikker på!
    Snak med dine forældre om hvordan du har det.

• #14   10. okt 2011
    Line W - du bliver nødt til at forklare nærmere med alle tingene, ellers er det svært at udtale sig smiley

• #15   10. okt 2011 Omg.... Kalder du dét for problemer og uretfærdighed? smiley

• #16   10. okt 2011 Puha.. du lyder til at svær en svær teenager der klaget over manicureneglen blev tabt smiley

• #17   10. okt 2011 du har da trods alt venner...

du trænger til at ændre din indstilling til verden... husk på at det du ser efeter er det du får øje på.....

• #18   10. okt 2011 Min familie synes jeg er den mest dovne i familien, fordi jeg kun har gået til håndbold og ridning. Men når jeg spørger uanset hvilken slags får jeg ikke lov.. Så det hjælper ikke nået, jeg må garanteret heller ikke få part...

De bliver ved med at sige ( især min søster) ((min veninde)) at hun er grim og fed og har en dårlig madholdning..

Min mor synes hun er pænere, selvom hun har gået der i 3 år... Det sårer mig da hun ikke har opdaget det noget før... Hun er en af snobberne og dem kan jeg ikke lide..

Det var lidt mere uddybende smiley

• #19   10. okt 2011 Prøv at tage en snak med din veninde - måske har hun det lige sådan ? Det kan være RIGTIG svært at være teenager: nogle dage kan man klare ALT, næste dag knækker man, hvis nogen siger BØH. Hvordan er dit forhold ellers til din mor ? Jeg er sikker på, hun vil gøre ALT for at overbevise dig om, at hun ikke synes, du er grim - det tror jeg simpelthen ikke, en mor kan finde på at sige til sit barn. Sig til hende, du gerne vil have en snak med hende, (hvis i KAN snakke sammen), og fortæl, hvordan du har det. Det kan både lette dig rigtig meget, lige som det kan få din mor til at tænke over ikke at sige tingene, så de sårer dig.

• #20   10. okt 2011 Line - mine forældre nedgjorde også mine venner helt indtil sidste år. Ja, min mor gør det faktisk stadig til tider! Jeg har prøvet at forklare dem, om de ikke vil lade være, men uden succes. Jeg har dog valgt at blive ved med at se mine venner, det skal de da ikke have indflydelse på. Bare prøv at lukke ørerne og lad være med at kommentere på det. Hvis du ikke giver noget svar eller feedback tilbage, så er det jo heller ikke sjovt at sige.

• #21   10. okt 2011 Line W: Tag dig sammen syntes du skullel skamme dig. få dig et job som andre siger og tjen dine egne penge.

• #22   10. okt 2011 Chris J: Arj come on - jeg synes virkelig, DU (og andre med lignende svar) skulle skamme sig !!! Hvad er det for en måde at svare en teenager med problemer på ?? Har I ikke selv været der engang - eller har I bare fortrængt, hvor frustrerende det kunne være ?
    Jeg synes helt klart, I skal lade være at svare, når det eneste I gør, er at såre en i forvejen sårbar person ! Det kan da godt være, I synes, det er en bagatel, det er latterligt osv, men som Line oplever det, fylder det tydeligvis RIGTIG meget.

• #23   10. okt 2011 Jeanne: Nej det syntes jeg ikke. min mor taler ned om mine venner. hmm nej tror jeg ikke hun gør. tror hendes mor mener at det nok ikke er de smarteste personner hun fordriver sin fritid med. det er da ikke og tale ned om nogen mennesker,
    men jo jeg har da selv været umulig engang. men jeg brokkede mig ikke over at jeg selv skulle betale for mit forbrug.
    DET ER KUN 300 KR. jeg ville stadig holde på at line skal lette sit luksus legme og kså få noget arbejde..

• #24   10. okt 2011 Line P: Det er jo slet ikke utaknemlighed, det handler om. Er selv vokset op med meget trange kår, og accepterede, jeg ikke kunne få en brøkdel af, hvad veninderne fik. Prøv at læse Line W´s første indlæg igen - det handler om en frustreret teenager, der ikke har en tryg base i form af en familie, der støtter og bakker op. Det kan virkelig være hård kost for en teenager - hvilket det jo tydeligvis er i dette tilfælde. Der er altid nogen, der har det "værre end en selv", men det er da ikke ensbetydende med, at folk med små problemer, "bare skal tage sig sammen" !

• #25   10. okt 2011 Line P: sådan dig holder jeg sgu med smiley

• #26   10. okt 2011 Chris J: Mener du seriøst, at hvis Line W får et job, så forsvinder alle hendes frustrationer ????

• #27   10. okt 2011 Jaenne: Nej det gør jeg ikke. for hvis problemer forsvandt med at arbejde ville jeg arbejde døgnet 24 timer. jeg mener bare at koster kun 300 kr hvis det kun er 300 kr så betal selv moster. det mener jeg. men mine forældre har da også talt (ned) om mine venner dengang jeg var ung. men det mente at det nok ikke lige var det rigtige sleng jeg fordrev tiden med. så jeg mener bare at hun nok lige skulle sætte sig ned og tænke det helle lidt igennem. istedet for at det ikke når meget længere en hendes næse.

• #28   11. okt 2011 sommetider er såmænd godt også få en teenager ikke at få sin vilje og samtidig få a vide af andre at man skla tage sig sammen....

der ikke noget galt med de følelser Line W sidder med, men det er nu højst sandsynligt bare teenagemood. og en teenager er gammel nok til at få a vide at jorden ikke kun drejer om dem.
    vi har alle ansvar for vores egen lykke, så en besked om at tage sig sammen og gøre noget ved sin egen situation, er ikke ond

• #29   11. okt 2011 Hvor fanden skal jeg finde et arbejde før jeg er 15!!!

Jeg har spurgt tidligere og det gav ikke nogen succes .. Så nej arbejde kan jeg squ ikke få!

Altså min mor vil da gerne betale for den sport jeg går til , men hun synes det var for dyrt..

• #30   11. okt 2011 OG hvem siger jeg får min vilje!!!

• #31   11. okt 2011 line>> at få job som 13 årig kan sagtens lade sig gøre, selvfølgelig er det nemmere når man blir 15 men indtil da må man tage de jobs man kan få... man må yde for at kunne nyde, det hører med til voksen livet.....

du har tag over hovedet, du får mad på bordet, du vil gerne have internet og computer, mobil telefon, nyt tøj, slik og fornøjelser. det koster altsammen..
    du kan jo begynde at gå med aviser, gøre rent for folk, lufte hunde, man har ikke altid lov at være kræsen...

• #32   11. okt 2011 at få sin vilje der mente jeg bare at det var godt nok for en teenager en gang i mellem at få lidt modstand og ikke altid bare blive strøget med hårene... vi kunne godt sætte os til at ynke dig, når du nuføler at livet er uretfærdigt, men det gør vi ikke dermed får du ikke din vilje.

• #33   11. okt 2011 det du føler er ganske normalt for en pige i din alder.

• #34   11. okt 2011 For det første vil min mor ikke have at jeg er avisbud da hun har dårlige erfaringer... smiley

Altså jeg køber selv tøj og hvad jeg lige står og mangler så jeg får ikke alt det der du siger..

• #35   11. okt 2011 hvad køber du tøj for???

er du aldrig i biffen?? får du aldrig slik og is, har du ikke internet og computer, varme og tag over hovedet. hest, mad i maven.....

• #36   11. okt 2011 Lidt ekstra penge og gamle gavekort fra fødselsdag og jul.. smiley Nej, jeg er yderest sjældent i biografen. .. Jo computer og internet, men da vi har flere betaler jeg jo ikke for nettet. Købte min bærbar for nogle penge jeg havde..

Altså vi får sjældent nogle fornøjelser.. smiley

• #37   11. okt 2011 Har et job, ved en gammel mand, hvor jeg støvsuger og får 50 kr for det. smiley Så der er nogle af pengene..

• #38   11. okt 2011 nej netop ikke du betaler ikke selv for de ting, de ting du har har sådan set ikke krav på, det er luksus....

få flere job som det udhar så du kan tjener penge til det du vil.

Kommentér på:
Livet er uretfærdigt !!!

Annonce