{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

UFF - når man ser en salgs hest {{forumTopicSubject}}

-man bare nmå eje.

ja nu er jeg jo til PREén, Lusitanoer og den dejlige koldblodstraver (ja forskællige racer, men de har fundet vej til mit hjerte)
Araberen har nu aldrig sagt mig det vilde, syntes ikke om deres atypiske hode og deres til tider spinkle krop.
MEN i dag faldt jeg over en annonce for en der bare gik lig ei hjertet på mig, UFFFF jeg er ramt !
det skal jeg godt nok lige tykke lidt på.

Hvad med jer, har i også nogle salgs heste i bare falder for med det samme i så den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UFF - når man ser en salgs hest
  • #1   15. aug 2011
    Det har jeg - men det er mere over i kategori koldblod alla jyde, belgier osv.

Og råd.. Det får jeg nok først om 10år.

• #2   15. aug 2011 Økonomien sætter urimelige grænser smiley
    Gad godt have råd til en Andalusier

• #3   15. aug 2011 Jeg ønsker mig en PRE eller lusitano smiley men min lille araberblanding er nu også dejlig smiley ved jeg ikke har råd til to de næste mange år, så det må forblive en drøm til jeg får råd.

• #4   15. aug 2011 hehe lidt sjovt at jeg har begge dele, men nu også ønsker mig en lille araber hehe:-)

ja man kan jo ikke blive ved med at fylde i stalden, selv om den ville pynte sammen med de andre avls hingste... suk

• #5   15. aug 2011 Kender det alt for godt, det er simpelthen så urimeligt at pengekontoen sætter grænsen når man lige ser skønheden over alle til salg smiley

Quarteren er klart den race der tiltaler mig mest, er helt forgabt i racen. Elsker at de kan være så robuste og muskuløse, og samme tid så feminine.

Af de racer du nævner kan jeg også godt li PRE'en, det er en utrolig smuk race.
    Nogle arabere er nu også en fryd for øjet. Jeg så selv en i dag som jeg lige måtte tage et ekstra kig på, uff en skønhed smiley

• #6   15. aug 2011 godt jeg ingen penge har.. for ellers var der mange UFF må eje heste...

• #8   15. aug 2011 jeg ejer bestemt også drømmehestene, INGEN tvivl om det.
    og nu ser jeg mange heste hver dag, og der skal efterhånden en hel del til at jeg kigger mere en en gang efter en hest, men denne her....
    for pokker da den tog pusten fra mig.

det er som om der er nogle ganske få heste der næsten kan tale til en igennem et billede, sådan føltes det hvertfald

• #9   15. aug 2011 Kender følelsen smiley

Har lige fået den hest der bare tog pusten fra mig da jeg så hende første gang, så føler man sig heldig, når det lader sig gøre! smiley

• #10   16. aug 2011 Åhh ha Drumhorses, IC og spanske heste... Jeg skal bare eje en spansk hest en dag!! De er bare noget heeelt specielt!

• #11   16. aug 2011 Jeg har lige fået min drømmehest,så jeg er så glad,har været vild med ham siden han blev født,og nu er min drøm blevet virkelig,nu står han i min stald sammen med min 2 andre skønne heste,det er sjældent andre racer end ox araber kan fange mig,men andalusier er altså også smukke,og kan da også godt gå lidt i stå,hvis jeg ser en specielt smuk en af dem

• #13   16. aug 2011 jep kender jeg godt smiley .. har hverken tid eller råd til flere heste meeeeen fandt da en boulonais hoppe på en tilfældig salgs side for et stk tid siden.. hold da helt ferie jeg var solgt!!! lækker lækker lækker...

oh og en shire vil jeg osse gerne ha.. og en gråskimmel belgier hoppe!! .. suk smiley

• #14   16. aug 2011 Uhhaaa, ja den følelse kender jeg alt for godt, måtte også bare eje en welsh sec D jeg opdagede i September måned sidste år, december fik jeg hende hjem. smiley
    Skulle lige have solgt en pony, jeg havde, da økonomien ikke står til 3 heste smiley

Havde ellers sagt at jeg ikke ville have ungheste mere, men da jeg fandt hende, kunne jeg ikke lade være, så nu går der er 2 års rundt på marken og er ikke ked af mit valg dengang smiley

• #15   16. aug 2011 Puh ja, det kender jeg godt. Jeg har kigget på en araber hingst i hele 4 år, og bare ønsket at han blev min. Så kom han tilsalg for ca. 1 måned siden, og nu kommer han hjem til mig her d. 1. Jeg glæder mig som en sindssyg! Har drømt om ham så længe, og nu er han endelig min (-:

• #16   16. aug 2011 Uh ja det kender jeg godt.... hvis ike jeg havde fået købestop af kæresten indtil jeg er færdig med studiet, ja så havde jeg nok 15 shettere nu smiley

Især efter vores stutteri tpur til Jylland her i weekenden... der var mange der godt måtte komme med hjem smiley

• #17   16. aug 2011 Ja det kender jeg alt for godt. Jeg er faldet pladask for mange barokheste -- faldt også for din PRE hoppe du havde til salg. Bare man dog havde råd :o)

• #18   16. aug 2011 Uhh ja kender det alt for godt, men mine forældre siger nej til flere heste så længe de skal gå hjemme, så skal jeg i hvert fald sælge en af de andre, og det kan jeg ikke få mig selv til.
    Men jeg har virkelig været forelsket i 2 smukke islænder hoppeplage, de har bare ramt mig lige i hjertet, og så har jeg også haft hjertet kestet over et par friesere og nogle barokpintoer smukke smukke heste (:

• #19   17. aug 2011 Hej Heidi.

Nu bliver jeg jo helt nysgerrig - hvem er hesten?? :oD

Mia

Kommentér på:
UFF - når man ser en salgs hest

Annonce